برترین های کسب و کارساختمان و مسکن

معرفی درب ضد سرقت شرکت اهورا درب

درب ضد سرقت با در نظر گرفتن جنس رویه و میزان برآمدگی روکش چوب ( راش یا گردو) و یرآق آلات استفاده شده در درب ضد سرقت تقسیم می شوند. قابل ذکر است که، شاسی کشی فلزی که در درب ها استفاده می شود در تمام مدل ها به یک صورت است.

به عنوان مثال درب ضد سرقت cnc یا بدون برجستگی از درب ضد سرقت دارای برجستگی ارزان تر می باشد و درب ضد سرقت ساخته شده از روکش گردو از درب ضد سرقت روکش راش گران قیمت تر است. از موارد دیگری که در قیمت درب ضد سرقت تاثیر گذار است یرآق آلات آن می باشد.

افزایش | امنیت

بالا بردن امنیت درب ضد سرقت

درب ضد سرقت در بازار از نظر اقتصادی باید برای مشتریان و مصرف کنندگان به صرفه باشد. راه های وجود دارد که می توان امنیت درب ضد سرقت را بالا برد. برای بالا بردن امنیت می توان در زمان سفارش از قفل گاو صندوقی که جز قابلیت های درب ضد سرقت می باشد بهره ببرید.

روش بعدی که می توان امنیت درب ضد سرقت را بالا برد استفاده از لنگه ایمن صفحه کشی تقویت شده که داخل درب از قوطی به صورت افقی و عمودی کار می شود.

شما می توانید برای بالا بردن امنیت درب ضد سرقت از درب های رویه ترک اهورا درب استفاده کنید، این درب ها با استفاده از 3 عدد پین پشت لولا گاوصندوقی، لاستیک درزگیر، شب بند و روز بند امنیت درب ضد سرقت را افزایش می دهد.

جا به جایی درب قدیمی با درب ضد سرقت

شرکت اهورا درب این امکان را فراهم کرده که بدون تخریب مشتریان بتوانند درب قدیمی را با درب ضد سرقت تعویض نمایند، این کار با رویه های روکش چوب یا رنگ های پوششی وارداتی و ساخت شبکه فلزی انجام می شود. به این صورت که چارچوب درب ضد سرقت بر روی چارچوب قدیمی جوشکاری می شود و با روکوب نما و پشت چارچوب کاملا مخفی می شود؛ البته باید عرض درب بیشتر از 95 سانتی متر باشد.

10 تا 15 روز زمان نیاز است تا سفارش درب ضد سرقت رویه ترک اهورا درب آماده شود.

برای تحویل درب ضد سرقت چه مقدار زمان می برد؟

یک درب ضد سرقت استاندارد باید ۱۰۵ در ۲۱۰ سانتی متر باشد و فریم انتظار آن باید با قوطی 40*80 یا 30*60 باشد. امکان ساخت درب ضد سرقت سفارشی در شرکت اهورا درب وجود دارد. در صورتی که درب ضد سرقت موجود باشد طی 24 ساعت تحویل داده می شود، در غیر اینصورت برای سفارش درب ضد سرقت 25 روز کاری زمان نیاز است.

برای نصب درب ضد سرقت 2 ساعت زمان نیاز است. در سالیان گذشته شرکت اهورا درب این افتخار را داشته که بهترین و حرفه ای ترین نصاب ها را برای رضایت مشتریان در اختیار داشته باشد. درب ضد سرقت با استفاده از ترکیب کارتن و نایلون بسته بندی می شود و از هر گونه آسیب در امان است.

افزایش | امنیت

ضمانت نامه درب ضد سرقت اهورا درب

یکی از مهمترین ضمانت نامه های درب های ضد سرقت مرتبط با یرآق آلات درب ضد سرقت می باشد، که از زمان نصب به مدت 5 سال است. شرکت اهورا درب به مدت 1 سال لولا، رگلاژ، تابیدگی و تغییر رنگ را ضمانت کرده است.

شرکت اهورا درب توانسته است با استفاده از نیروهای مجرب و حرفه ای بهترین محصولات را برای مشتریان مهیا کند. این محصولات عبارت هستند از: درب ضد سرقت، درب ضد حریق و درب های داخل ساختمان با نمونه های مختلفHDF و MDF.

یکی از مهمترین مزایای شرکت اهورا درب استفاده از بهترین نصاب ها و فروش حرفه ای است. درب های ضد سرقت در شرکت اهورا درب بر اساس نوع روکش درب و یرآق آلات استفاده شده در درب ضد سرقت تقسیم بندی می شوند.

یکی دیگر از محصولات شرکت اهورا درب، درب ضد سرقت با تاییدیه سازمان آتش نشانی می باشد. این نوع درب با ورق های متفاوت مانند، فلز گالوانیزه یا ورق های هیدروکربن تولید می شود. قدرت این نوع درب ضد سرقت در برابر آتش مستقیم 800 درجه سانتیگراد و به مدت 120 دقیقه می باشد.

درب ضد سرقت اهورا درب دارای لوازم جانبی مانند دستگیره آنتی پنیک با سرتیفیکیت ul و جک هیدرولیک می باشد. تعداد بسیار زیادی درب ضد سرقت در شرکت اهورا درب دپو شده است و آماده فروش به تمام نقاط کشور می باشد. مدت زمان تولید درب های سفارشی بسته به نوع درب با هم متفاوت می باشند. به عنوان مثال درب ضد سرقت با اندازه های سفارشی 15 روز کاری و درب ضد حریق اهورا درب 14 روز کاری زمان نیاز دارد و درب های داخلی البته بسته به جنس انتخاب شده حدود 10 تا 20 روز کاری زمان برای تولید نیاز دارد.

نصاب های شرکت اهورا درب بسته به نوع زمینه کاری تقسیم می شوند به عنوان مثال نصاب درب ضد حریق، درب داخلی و درب ضد سرقت با هم فرق می کنند. نصب این درب ها باید به صورت تخصصی انجام شود. نصاب درب ضد سرقت باید کارهای مربوط به کندن چارچوب فلزی در جاهایی که قرار است تعویض گرددرا باید انجام دهد. در برخی مواردممکن است چارچوب به شاخک گذاری و ریختن مصالح پشت چارچوب نیازداشته باشد؛ که این کار را نصاب های حرفه ای به خوبی انجام می دهند.

شرکت اهورا درب این امکان را برای مشتریان مهیا کرده است تا بتوانند از طریق اینترنت خرید خود را انجام دهند. باید در نظر داشته باشید که شرکت اهورا درب به تمامی نقاط کشور محصول شما را ارسال می نماید. در ضمن شرکت اهورا درب برای شهرستان ها در صورت نیاز نصاب های حرفه ای را فرستاده و برای مشتریان این آسایش را فراهم نموده.

افزایش | امنیت

آشنایی با شرکت اهورا درب

شرکت اهورا درب یکی از تولید کنندگان در تهران است که می تواند درب لابی، درب ضد سرقت، درب ضد حریق و نمونه های مختلف درب اتاقی و درب سرویس را تولید و عرضه نماید. خرید از شرکت اهورا درب فقط مختص تهران نمی باشد و از همه جای کشور برای خرید می توانند اقدام نماید و این امکان را فراهم نموده تا نصاب های خود را به تمام نقاط کشور بفرستد.

یکی از دستور کارهای فروش متراکم در این شرکت مربوط به درب ضد سرقت با رویه 10 میل ترک و درب ضد سرقت رویه ایرانی می باشد. یرآق کاله ترکیه بر روی درب ضد سرقت با رویه ترک عرضه می گردد. شما می توانید لوازم جانبی از قبیل قفل های گاو صندوقی کاله و لنگه ایمن با قوطی کشی تقویت شده مشبک افقی و عمودی، دورآلومینوم بر روی درب ضد سرقت نصب نمایید. در ضمن بهتر است که بدانید درب ضد سرقت رویه ترک دارای قفل شش زبانه و سه عدد پین پشت لولا، لاستیک درزگیر دور درب و شب بند و روز بند عرضه می شود.

یکی از مهمترین مبحث های فروش درب ضد سرقت در شرکت اهورا درب تولید و فروش درب ضد حریق با تاییده آتش نشانی به همراه یرآق مرتبط با آن است. شرکت اهورا درب توانسته است با به کارگیری بهترین و حرفه ای ترین نصاب ها رضایت مشتریان را جلب نماید. شرکت اهورا درب درب های داخلی HDF و درب داخلی MDF را نیز تولید می کند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا