برترین های کسب و کارصنعت و تجارت

معرفی کامل استند رول آپ و انواع آن

در دنیای امروز که تبلیغات حرف اول را در جذب مشتری می زند، رول آپ می تواند گزینه بسیار ایده آلی برای افزایش سوددهی باشد. این سازه بیشتر در نمایشگاه ها کاربرد دارد و می تواند با جلوه ای که دارد، مشتری را مجاب کند تا از خدمات شما استفاده کند. این نوع تبلیغات به دلیل این که به راحتی قابل حمل است، خیلی مورد توجه بیزینس ها قرار گرفته است. حتی رول آپ هایی که در سایزهای خیلی بزرگ طراحی می شوند، می توانند به راحتی جابه‎‌جا شوند. رول آپ ها به گونه ای طراحی می شوند که معمولا روی یک پایه از جنس آلومینیوم قرار داده می شوند. به علاوه اینکه یک ستون عمودی دارند و می توان بنر را روی آن قرار داد.

استند رول آپ | افزایش

انواع استند رول اپ

خیلی از شرکت ها برای این که بتوانند با استفاده از رول آپ، تبلیغات خود را در نمایشگاه برتر جلوه دهند، به انواع مختلف آن روی می آورند. دقت داشته باشید که انواع مختلف این محصول در اشکال مختلفی طراحی می شود و بسته به این که شما چه تبلیغی بخواهید در آن قرار دهید، ساختار متفاوتی دارد. انواع استند رول اپ شامل موارد زیر است:

  1. چاپ رول آپ یک‌طرفه

این نوع رول آپ به گونه ای است که شما می توانید تبلیغات خود را از یک طرف آن به نمایش بگذارید.

  1. چاپ رول آپ دو‌طرفه

این چاپ رول آپ نیز از نام مشخص است که امکان استفاده از تبلیغات در دو طرف آن وجود دارد. به طوری که بیننده می تواند هم از نمای پشت و هم از نمای جلو، تبلیغ مورد نظر شما را تماشا کند. البته استفاده از این نوع رول آپ در کشور ما کمتر دیده شده است. ولی در سایر کشورها کاربرد زیادی دارد.

استند رول آپ | افزایش

  1. رول آپ گردان

یکی از بهترین رول آپ ها برای افزایش جلب توجه مشتری، رول آپ گردان است. این رول آپ با توجه به این که در هر لحظه تبلیغات متفاوتی را به نمایش می گذارد، می تواند جذابیت بیشتری برای مشتریان داشته باشد. به علاوه این که شما می توانید فضای کمتری با استفاده از این نوع رول آپ، اشغال کنید. حتی گاهی اوقات بنر تبلیغاتی به قدر بزرگ است که نمی توان آن را داخل یک رول آپ یک‌طرفه یا دو‌طرفه قرار داد. در چنین مواردی، بهتر است این تبلیغ را با استفاده از رول آپ گردان به نمایش بگذارید. این رول آپ طوری طراحی شده است که با استفاده از یک موتور کوچک، تبلیغات را به حرکت در می آورد و بخشی از آن را به نمایش می گذارد. این حرکت به صورت دورانی است.

  1. استند رول آپ آویز

اگر بخواهیم واقع بین باشیم، این نوع رول آپ هم جزو رول آپ گردان طبقه بندی می شود. اما تنهای تفاوتی که با آن دارد، این است که نمونه قبلی روی پایه نصب شده و در نمایشگاه قرار داده می شود. اما استند رول آپ آویز دیگه هیچ پایه ای ندارد و باید به صورت آویز در بیاید.

استند رول آپ | افزایش

چرا باید از رول آپ استفاده کرد؟

یکی از دلایلی که می توان برای استفاده از رول اپ بیان کرد، قیمت مقرون به صرفه آن است. به صورتی که شما می توانید با هزینه خیلی کمتر نسبت به سایر روش ها، به هدف خود دست یابید. به علاوه این که این رول آپ ها قابل حمل هستند و در صورتی که مکان خود را تغییر دهید، دیگر نیاز به هزینه دوباره نخواهد بود. به علاوه این که شما هر وقت بخواهید، می توانید تبلیغات خود را تغییر دهید و چاپ جدید آن را روی رول آپ سوار کنید.

یکی از ویژگی‌های خیلی خوبی که می توان برای رول آپ ها اشاره کرد، جنس مقاوم آن هاست. به صورتی که شما می توانید در هر آب و هوایی از این نوع تبلیغات استفاده کنید. پایه آلومینیومی آن سبب شده است تا ماندگاری آن تا سال ها باقی بماند. همچنین، بدنه آن به گونه ای طراحی شده است که نسبت به خش، مقاومت خوبی داشته باشد. پایه بسیار ظریف آن نیز، بر زیبایی تبلیغات سوار شده روی آن می افزاید. معمولا رول آپ ها برای این که بتوان آن ها را جمع و جابه‌جا کرد، یک کیف محکم دارند تا این کار را برای کاربر تسهیل کنند.

چه عواملی در تعیین قیمت رول آپ موثر اند؟

دقت داشته باشید که رول آپ های بزرگ تر، به دلیل استفاده از متریال بیشتر در مغزی و پایه آن ها، از قیمت بالاتری برخوردار هستند. همچنین، برای اینکه بتوانید تبلیغات خود را روی آن چاپ کنید، باید بودجه بیشتری در نظر بگیرید. همچنین، تکنولوژی که برای ساخت چنین محصولاتی به کار می رود، خود نقش موثری در قیمت تمام شده آن ها دارد. به عنوان مثال، انواع گردان رول آپ، با توجه به استفاده از موتور در داخل آن ها، در بازار گران تر از نمونه های ساده تر هستند.

یکی دیگر از عواملی که در تعیین قیمت این نوع تبلیغات موثر است، نوع چاپی است که برای آن ها به کار می رود. به عنوان مثال، در اکثر رول آپ ها از پلات لمینت برای چاپ بهره برده می شود و تقریبا هزینه مشابهی دارند. اما اگر مشتری بخواهد روش های دیگری را به کار ببرد، باید هزینه آن را هم در نظر داشته باشد. خیلی از اوقات، شرکت های سازنده رول آپ از متریال هایی مثل پی وی سی برای افزایش کیفیت تصاویر استفاده می کنند؛ در چنین مواردی، هزینه و قیمت این نوع محصولات گران تر تمام می شود.

در صورت نیاز به چاپ رول اپ می توانید به سایت همچاپ مراجعه کنید.

منبع : Hamchap.com

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا