دنیای وب

معرفی یک وب سایت ارزان قیمت

من معتقدم سرویس های وب به عنوان یک پلت فرم تا حدی رسیده اند که ارزش استثنایی ارائه می دهند و به نظر من سوزن را در طراحی وب سایت های ارزان قیمت منتقل کرده اند. من همچنین فکر می کنم که این خبر خوبی است زیرا فقط ساخت یک وب سایت و عدم بازاریابی در آن به نوعی مانند ساختن یک ساختمان زیبا در یک مزرعه و بدون هیچ گونه جاده یا حتی یک مسیر پیاده روی برای عابر پیاده است. حداقل ، سایتی از این دست کار زیادی در یافتن مشتری نمی کند یا بالعکس! بله ، وب سایت شما ممکن است “زیبا” باشد ، اما اگر کسی نتواند آن را پیدا کند چه فایده ای دارد؟

من دیده ام که وب سایت های بی شماری ورشکسته می شوند – و این هیچ نوع بازگشت سرمایه را فراهم نمی کند. به همین دلیل از مدل قدیمی “اگر من آن را بسازم ، آنها می آیند” جدا شدم و بازاریابی Buzz ایجاد کردم. من به طراحی وب مستقیم و مدرنی اعتقاد دارم که دسترسی به آن از هر نوع دستگاهی آسان است ، اما سوال بزرگی که مردم نمی پرسند این است که چه چیزی بعدی می آید؟ پاسخ من: هر وب سایت برای جذب بهترین بازدید ممکن به فاکتورهای buzz نیاز دارد. این عوامل وزوز در مشاغل مختلف متفاوت است و هیچ گلوله جادویی برای آنها وجود ندارد. در اینجا برخی از عوامل شایع در وب سایت ها وجود دارد که می تواند یک سوزن را در یک وب سایت کسب و کار کوچک حرکت دهد.

مانند هر پروژه وب ، قبل از در نظر گرفتن رویکرد بازاریابی که ممکن است بهترین نتیجه را برای یافتن ترافیک وب مطلوب داشته باشد ، به برخی تحقیقات و تجربه نیاز است. اگرچه بیشتر صاحبان مشاغل دوست ندارند آن را بشنوند ، اما توجه به این نکته مهم است که بیشتر بازاریابی ها ، با وجود همه طبل های دیجیتالی که نوید این و آن را می دهند ، هنوز هم یک تمرین آزمون و خطا است. باورنکنید؟ شما احتمالاً 30 سال از من کوچکتر هستید – فقط یک حدس بزنید.

البته وب سایت خود را به بازار عرضه نمی کند. این باید به گونه ای با مدل تجارت شما مرتبط باشد که برای تجارت شما منطقی باشد. این کار به تلاش ، هزینه و صرفاً به اندازه خود وب سایت اهمیت دارد. اگر مدتی در تجارت بوده اید ، این بینش احتمالاً زائد است ، اما من این را در وهله اول برای صاحبان مشاغل جدید می نویسم که در رحمت بسیاری از خدمات سایه ای هستند که همه ادعا می کنند “بهترین” راه حل بازاریابی را دارند.

من اینجا هستم تا به شما بگویم که هیچ بهترین راه حل بازاریابی وجود ندارد. هر عاملی که باعث می شود بازاریابی برای یک شرکت کارساز باشد متغیر است و یادگیری درک این متغیرها برای مشاغل شخصی شما ، شاخص بالقوه موفقیت آینده شما خواهد بود.

به هر حال ، برای ایجاد یک وب سایت مقرون به صرفه با هزینه مناسب طراحی ، وب سایت اصلی شما ممکن است موارد خوبی مانند نوشتن تبلیغات حرفه ای ، طراحی آرم ، تورهای مجازی ، تجارت الکترونیکی ، وبلاگ ، سیستم رزرو ، منوی غذا ، تقویم رویدادها ، سئو ، وب لیست ادامه دارد! نگران نباشید ، همانطور که مشتریان چیزهای زیادی می گویند ، درست است که وب سایت خود را ایجاد کنید همانطور که وقت و پول اجازه می دهد.

اگر صاحب مشاغل جدید هستید ، استفاده از وب سایت را به شما توصیه نمی کنم مگر اینکه قصد ایجاد مشاغل آنلاین را داشته باشید – که در این حالت – ویترین فروشگاه مجازی شماست و به آنچه برای کار نیاز دارید نیاز دارید.

آنچه برای بیشتر شرکت هایی که با تجارت الکترونیکی ارتباط ندارند مهم است این است که فقط در صورت نیاز آنچه را که نیاز دارید خریداری کنید. وب سایت DIY این امکان برای صاحبان مشاغل است که وقت لازم برای یادگیری نحوه ایجاد یک وب سایت را دارند. با این حال ، این برای همه مناسب نیست.

به دنبال یافتن بسته شروع کننده وب سایت ارزان قیمت از یک متخصص طراحی وب باشید که به شما فرصت می دهد تا بر افزایش درآمد شغلی خود تمرکز کنید – نه هزینه های خود. اگر حوصله و مهارت لازم برای انجام این کار را به تنهایی ندارید ، یک شریک مستقل و دارای تبار را در نظر بگیرید تا این اتفاق برای شما بیفتد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا