دنیای وب

معیارهای انتخاب: نمونه ای از نحوه پاسخگویی به معیارهای انتخاب شغل دولتی

هنگامی که سفارشی می نویسید ، از مثالهای واقعی محل کار استفاده کنید تا به شما نشان دهد چگونه استانداردها را رعایت می کنید. در اینجا مثالی از دنیای واقعی وجود دارد که متقاضی شغل رویایی شماست:

معیارهای انتخاب

بیانیه

عنوان شغلی: افسر اداری (AO2)

آموزش کوئینزلند

شماره مرجع برای جای خالی: 000000

نام: SALLY SAMPLE

آدرس: صندوق پستی 000

4061

تلفن: 00 – 0000 0000 (خانه)

0000 000000 (موبایل)

ایمیل: توسط متقاضی تکمیل می شود

افسر اداری (AO2) VRN: 000000

معیارهای انتخاب – 1

مهارت های اداری ، صفحه کلید و پردازش کلمات ، از جمله Microsoft Office و توانایی کار مستقل و / یا با نظارت محدود را نشان دهید.

1. در شغل فعلی و قبلی خود ، من به طور مستقل کار می کردم و مهارت خود را در مدیریت ، تایپ و پردازش کلمات نشان دادم. در موقعیت خودم در ویکتوریا سلامتی ، در دو مکان مختلف استراحت می کنم و به طور مستقل در هر دو مکان کار می کنم. در سمت خود در نیروی دفاعی استرالیا ، بر 15 کارمند نظارت داشتم.

در موقعیت فعلی من به عنوان دستیار اداری در بهداشت ویکتوریا و در سمت قبلی من به عنوان مدیر دفتر برای سیستم های امنیتی ایمن ، مهارت های اداری من از طریق موارد زیر نشان داده شده است:

o انجام وظایف پذیرایی و پاسخگویی به سوالات تلفنی ، پیشخوان ها و شکایات. تماس های ورودی را به شش اتصال مختلف هدایت کنید

o سازماندهی انتصابات کارمندان و انجام وظایف روابط عمومی

o تهیه مکاتبات عمومی ، نوشتن یادداشت و ایمیل برای کارمندان

o مرتب سازی ، باز کردن و پردازش نامه های ورودی و خروجی

o کارکردن رایانه ، چاپگر ، دستگاه کپی ، دستگاه فکس و غیره

o پایگاه داده های دقیق مشتری را حفظ کنید

o بررسی و تهیه کلیه حسابهای قابل پرداخت ، مدیریت خرده پول ، آشتیهای بانکی و هزینه های ماهانه

o پردازش صورت حساب های روزانه و کار در بودجه های مشخص شده

o ثبت اموال از دست رفته برای بهداشت ویکتوریا

o سفارش لوازم التحریر برای اطمینان از سطوح مناسب و بالا بردن نیاز خرید لوازم ، لوازم التحریر و مواد مصرفی با استفاده از SAP (سیستم تدارکات دولتی)

o اخذ قیمت ، تهیه سفارش خرید و پرداخت هزینه های ماهانه

o آماده سازی موفقیت آمیز کلیه سیستم ها و رویه های اداری برای سیستم های امنیتی ایمن

مهارت های محاسباتی من از طریق موارد زیر نشان داده شده است:

سرعت چاپ 70 دور در دقیقه

o مهارت در استفاده از ویندوز 2000 ، MS Excel ، MS Word ، MS PowerPoint ، Internet Explorer ، Outlook Express و “Group Wise” (سیستم بهداشت VIC).

o دانش اولیه سیستم مدیریت پایگاه داده (SMS) مورد استفاده در مدارس ویکتوریا برای بازیابی اطلاعات برای معلمان منابع ، جزئیات دانش آموزان و غیره

این دانش را از طریق کار داوطلبانه در یک مدرسه ابتدایی دولتی کسب کردم.

• از مثالهای بالا ، اطمینان دارم که مهارتهای مدیریتی ، مهارتهای صفحه کلید و پردازش کلمات و توانایی خود را در راه اندازی و نگهداری سیستمهای اداری موثر ضمن کار مستقل و بدون نظارت به اثبات رسانده ام.

بیانیه معیارهای انتخاب سالی فرم صفحه 1 افسر اداری (AO2) VRN: 000000

معیارهای انتخاب – 2

مهارت های بین فردی و ارتباطی از جمله توانایی کار با همه اعضای جامعه مدرسه را به صورت جداگانه و به عنوان عضوی از یک تیم نشان دهید.

  1. مهارت های ارتباطی و بین فردی من در نقش فعلی من به عنوان افسر اداری (AO2) در Victoria Health (Linen Services) نشان داده شده است ، جایی که من اولین رسانه ای هستم که با تمام سوالات مربوط به درخواست ملافه مشتری از همه بیمارستان های بهداشت ویکتوریا ، خانه های پرستاری و دندانپزشکی ، تلفن همراه تماس می گیرم. کلینیک های دندانپزشکی و چرخ دستی ها و کلینیک های دندانپزشکی دانشکده. من شکایات مربوط به کمبود تأمین ، مشکلات کیفیت و تأخیر در تحویل را مدیریت می کنم ، و می توانم با ابراز همدردی ، گوش دادن به اطمینان از داشتن همه حقایق ، س askingالات پرسیدن برای درک دقیق مشکل ، مشکلات را به سرعت حل کنم. اقدامات لازم برای رفع سریع آن من همیشه پیگیری می کنم تا اطمینان حاصل کنم که مشتریان کاملاً از نتیجه راضی هستند.
  2. مهارت های تیم من از طریق راحتی در دو مکان بیمارستان نشان داده می شود ، جایی که من با تمام پرسنل عملیاتی ، بر اساس احترام متقابل ، روابط کاری قوی برقرار کرده ام. من به طور مشترک با بسیاری از بخشهای سازمان از جمله ناظر بسته بندی ، ناظر حمل و نقل و ناوشو استریل کار می کنم تا تغییرات در سفارشات استاندارد را تنظیم کرده و از دستیابی به بهترین نتایج ممکن برای مشتریان اطمینان حاصل کنم. به من گفته اند که من بسیار صمیمی هستم و غالباً متشکرم که تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات روزمره انجام داده ام.
  3. در نقش من به عنوان مدیر دفتر در سیستم های امنیتی Secureit ، قرارها و هماهنگی هایی را بین کارکنان فنی و مشتریان در مورد تغییرات قرار و شرایط خاص ترتیب دادم. من همچنین به درخواست مشتری در مورد مسائل امنیتی الکترونیکی پاسخ داده ام و با جستجوی نتیجه WIN / WIN ، مشکلات مشتری را برطرف کرده ام.
  4. من از ضرورت محافظت از رازداری مشتری و اطمینان از نگهداری کلیه اسناد مطابق با خط مشی ها و رویه ها آگاه هستم.
  5. قضاوت من تأیید می کند که من رویکردی “تجاری” دارم و همیشه آماده هستم تا از کمک به کارمندان دیگر برای انجام کار جلوگیری کنم. من به حمایت از یکدیگر به عنوان اعضای یک تیم شاد و سازنده اعتقاد دارم.
  6. از مثال های بالا ، فکر می کنم مهارت های ارتباطی و بین فردی خود با دیگران و تیم را نشان داده ام.

بیانیه معیارهای انتخاب نمونه سالی صفحه 2 افسر اداری (AO2) VRN: 000000

معیارهای انتخاب – 3

توانایی درک سریع و یا آشنا شدن با سیاست های اداری آموزش و پرورش کوئینزلند ، شیوه ها و رویه های مورد استفاده در مدارس.

1. در موقعیت های کنونی و گذشته ، من توانایی خود را در یادگیری سریع و به کارگیری سیاست ها ، روش ها و رویه های مربوطه نشان داده ام. به همین ترتیب ، من اطمینان دارم که می توانم به سرعت از سیاست های اداری ، روش ها و رویه های مورد استفاده در مدارس آگاهی پیدا کنم. از جستجوی اینترنت و صحبت با کارمندان آموزش و پرورش در کوئینزلند ، به اسناد زیر برخوردم:

o راهنمای مدیریت آموزش (DOEM) که راهنمایی مدیریتی را در مورد مواردی مانند ایمنی ، مالی ، بهداشت و غیره ارائه می دهد.

راهنمای خرید حسابداری مدارس (SAM) برای خرید ، کنترل موجودی ، کنترل موجودی و غیره

کتاب های راهنمای دانش آموزان که روش های خاص مدرسه را در مورد الزامات یکنواخت ، استانداردهای رفتاری ، روش های قرض گرفتن کتابخانه ، ساعات کار برای فروشگاه لباس ، غذاخوری و غیره ارائه می دهند.

  1. در نقش من با ویکتوریا هلث ، با خواندن سیاست های مدیر کل ، مروری بر سلامت و ایمنی در محل کار و مروری بر ضد تبعیض ، از روش های مدیریت معاصر مانند بهداشت و ایمنی شغلی ، فرصت شغلی برابر و مبارزه با تبعیض دانش کسب کردم. .
  2. من دانش اولیه در مورد قانون حریم خصوصی و اجرای آن با توجه به محرمانه بودن اطلاعات والدین ، ​​دانش آموزان و سایر کارمندان. در همه سمت های قبلی ، من تعهد خود را در حفظ رازداری مشتریان و کارمندان نشان داده ام و با حسن نیت و صلاحدید به کارهای حساس پرداخته ام.
  3. من به عنوان والدین یک کودک در یک مدرسه ابتدایی ایالتی و یک کودک دیگر در یک دبیرستان دولتی ، من دانش خوبی در مورد سیاست های اداری ، روش ها و روش ها از جمله مدارک ترک مدارک در ساعات مدرسه ، “پاسهای دیرهنگام” و دانش آموز دارم اطلاع از فرم های غیبت و رضایت از سفرهای مدرسه و اردوگاه های مدرسه. من همچنین با کتابهای راهنمای دانش آموزان آشنا هستم که شامل قوانین مدرسه ، الزامات یکنواخت ، الزامات رفتاری و غیره است. من به طور مشترک با مدیریت مدرسه و کارکنان آموزشی کار می کنم و در صورت لزوم به فعالیت های جمع آوری کمک مالی ، بسته بندی کتاب و فروش لوازم التحریر کمک می کنم.
  4. از مثالهای بالا ، معتقدم من توانایی خود را در شناسایی سریع سیاستهای اداری ، روشها و رویه های مورد استفاده در مدارس نشان داده ام.

بیانیه معیارهای انتخاب نمونه سالی صفحه 3 افسر اداری (AO2) VRN: 000000

بیانیه معیارهای انتخاب نمونه سالی صفحه 4

معیارهای انتخاب – 4

درک اساسی از بهداشت و ایمنی شغلی ، فرصت های برابر کار و شیوه ها و رفتارهای ضد تبعیض که در محیط کار اعمال می شود.

  1. من یک درک اساسی از بهداشت و ایمنی شغلی ، فرصت شغلی برابر و اقدامات ضد تبعیض دارم که در محیط کار از طریق استخدام قبلی و خواندن اطلاعات از بخش ایمنی و بهداشت محل کار و ادارات دولتی مربوطه اعمال می شود. میفهمم، متوجه هستم، درک میکنم قانون بهداشت و ایمنی محل کار این مسئولیت قانونی را هم به عهده کارفرمایان و هم کارمندان در محل کار برای اطمینان از سلامتی و ایمنی دیگران می گذارد. کارفرمایان مسئول ارائه مشاوره عملی در زمینه شناسایی و مدیریت مواجهه با خطر در محل کار هستند ، در حالی که کارمندان باید از سیاست ها و رویه های نظارتی برای ایمنی خود و دیگران پیروی کنند. من تمام روشهای مربوط به روشهای صحیح دستی دستی ، شناسایی و گزارش خطرات و ارتقا یک محل کار امن را دنبال می کنم.
  2. من هم این را می فهمم قانون فرصت های شغلی برابر ایجاد شرایطی که به همه کارگران فرصت برابر برای جستجوی شغل و ارتقا بر اساس شایستگی را می دهد. بعلاوه ، من می فهمم که تبعیض شغلی زمانی اتفاق می افتد که با یک شخص به دلیل جنسیت ، وضعیت تأهل ، سن ، نژاد ، مذهب و غیره کمتر از دیگران برخورد شود. آزار و اذیت جنسی غیرقانونی است و طبق قانون جرم است. در طول سه سال گذشته ، با حمایت منظم از دانش آموزان خانگی ژاپنی از طریق خدمات دانشجویی بین المللی کوئینزلند ، برای دوره هایی از دو تا 14 روز ، به ارتقا the پذیرش اختلافات فرهنگی در مدارس کمک کرده است. این فرصت خوبی را برای خانواده ها فراهم می کند تا با فرهنگ یکدیگر آشنا شوند.
  3. در موقعیت فعلی خود در بهداشت ویکتوریا ، با گروهی از افراد متشکل از فیجیایی ، آلمانی ، روسی ، مالزیایی و نیوزیلندی کار می کنم. ما برای تنوع فرهنگی ارزش قائل هستیم ، با احترام متقابل با یکدیگر رفتار می کنیم و به عنوان یک تیم چند فرهنگی به خوبی کار می کنیم.
  4. من معتقدم که پاسخهای فوق درک من از بهداشت و ایمنی شغلی و فرصتهای برابر کار و شیوه ها و رفتارهای ضد تبعیض را که در محیط کار اعمال می شود روشن می کند. درک من این است که این نرم افزار در رابطه با اصول فرصت شغلی برابر در نظر گرفته می شود و صرفاً براساس شایستگی استوار است.

عوامل اضافی

  1. تقاضای من برای دریافت کارت مناسب از کمیسیون کودکان و جوانان در حال بررسی است.
  2. در سمت خود در نیروی دفاعی استرالیا ، چندین دوره آموزش کمک های اولیه و CPR را دیده ام و آماده ام که آموزش های لازم را برای به روزرسانی این مدارک در صورت لزوم انجام دهم.
نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا