دنیای وب

مقالات بازاریابی آنلاین – مقاله های کاملی بنویسید و هنوز هم نمی توانید چیزی برای نمایش پیدا کنید؟

بازاریابی مقاله شگفت انگیز است ، با شکوه است ، مقدس است ، چشمه جوانی است ، بهترین است …

فکر می کنم منظور من را می فهمید. حدس بزن چی شده؟ بازاریابی مقاله به همان اندازه ضعیف ترین حلقه در مراحل بازاریابی شما خوب است.

خواهید فهمید که این عنوان چقدر مهم است و چگونه اگر عنوانی را ننویسید که توجه خوانندگان شما را جلب کند یا آنها را وسوسه کند که بخواهند بیشتر بخوانند ، هیچ کس مقالات شما را نخواند.

سپس می شنوید که چگونه باید یک مقاله خوب بنویسید ، زیرا اگر خواننده در وسط مقاله شما به خواب رود ، آنها به جعبه منبع نمی رسند و نحوه دستیابی به وب سایت شما را کشف می کنند.

همچنین ، بارها و بارها به ما یادآوری می شود که چگونه اگر در جعبه منبع خود فراخوانی برای اقدام ندارید ، خواننده فراموش خواهد کرد که اطلاعات بیشتری می خواهد و روی پیوند به وب سایت شما کلیک نمی کند.

آه ، تقریباً فراموش کردم ، شما باید محتوای غنی از کلمات کلیدی داشته باشید.

ما نمی دانستیم که موتورهای جستجو و نه Sky Net شروع به فکر کردن در مورد خود کردند که منجر به ایجاد Terminators شد ، زیرا بسیاری از مردم فقط برای انسان مقاله می نوشتند و با ارائه کلمات کلیدی سهم خود را در خوشحال نگه داشتن موتورهای جستجو انجام نمی دادند محتوای غنی

من حدس می زنم آنچه می خواهم بگویم اینست که ترجیح می دهم 500 مقاله متواضع با عناوین خوب و جعبه های منبع خوب با نیمی از تعداد کلمات کلیدی داشته باشم که اگر 500 مقاله به آنها مراجعه کند ، باید بیش از 1000 مقاله عالی داشته باشم که توسط یک خدا بازاریابی مقاله نوشته شده است. یک صفحه با نام خوانندگان و ایمیل های آنها ، 1000 نفر به یک وب سایت بد یا بدتر از آن ، یک لینک وابسته رفته اند.

آیا می توانید تصور کنید که اگر نام و آدرس ایمیل وی را دریافت کنید و سپس اگر آنها روی هر چیزی کلیک کنند و تصمیم بگیرند که امروز چیزی خریداری نکنند ، چقدر فرصت بازاریابی برای این مشتری بالقوه را دارید؟

آیا فکر می کنید کلیشه هایی مانند “پول در لیست است” شروع می شوند زیرا هیچ حقیقتی در این عبارات وجود ندارد؟ بگذارید من یکی باشم که در غیر این صورت به شما اطلاع دهم. پول در لیست است. “

فقط کمی عقل سلیم استفاده کنید ، اگر من یک فرصت برای فروش محصول خود به من یا 10 فرصت برای فروش محصول خود به من ارائه می دادم ، چه چیزی را ترجیح می دهید؟ اتفاقاً این یک سوال بلاغی است.

تمام تلاش من برای گفتن این است که ، اگر می خواهید به یک افسانه بازاریابی مقاله تبدیل شوید ، شخص یا شخصی که به عنوان اولین خانواده در جهان با GNP خود در تاریخ ثبت می شود ، نام افراد و ایمیل های آنها را کلیک کنید روی پیوندهای موجود در جعبه منبع خود.

این فرصت ها بیش از هر کار دیگری که انجام می دهید ایجاد می کند. بگذارید فقط با یک مثال کوچک به پایان برسانم. این ممکن است چیزی باشد که گوش شما را با صدای زنگ یک ضبط پول نقد دائمی پر می کند چه اتفاقی می افتد اگر شما فقط از هرکسی که نام و آدرس ایمیل خود را به شما داده است بپرسید ، چرا آنها روی پیوند شما کلیک می کنند؟ به چی نگاه میکنی؟ سپس کاری را واقعاً دیوانه انجام دهید ، آن را به آنها بدهید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا