دنیای وب

مقاله سئو – بحث در مورد 500 کلمه در مقابل 1000 کلمه

با تجربه من در صنعت تولید محتوا و تهیه مقالات سئو ، مردم چندین بار از من در مورد بهترین تعداد مقاله برای نوشتن خواسته ام. آیا واقعاً 500 کلمه است یا 1000؟ نظر من در مورد آن ..؟ بستگی به هدفی دارد که برای آن استفاده خواهید کرد.

به منظور دستیابی به این مقاله ، به نکات کلیدی استناد می کنم که باعث می شود هر کلمه به طور خودکار یا بهتر باشد.

تعداد استدلال کلمات 500:

به راحتی جذب می شود

به اندازه کافی واقعی ، مقاله SEO 500 کلمه ای برای خواندن جذاب تر از 1000 کلمه است. با پیشرفت های تکنولوژیکی که این دوره به ارمغان می آورد ، مردم به “رضایت آسان” عادت می کنند. با این حال ، مقاله SEO 500 کلمه ای به آنها می دهد. یک مقاله کلمه SEO در این مورد می تواند به خواندن بیشتر و تمرکز بیشتر ترجمه شود. اگر می دانید خوانندگان شما به دنبال اشباع آسان هستند ، پس می دانید مقاله 500 کلمه ای همان چیزی است که شما به دنبال آن هستید.

تولید آسانتر است

اگر پست خود را می نویسید ، اکنون باید بدانید که نوشتن هزار مقاله یا همان مقاله یک موضوع نسبتاً دست و پا گیر از نوشتن مقاله 500 کلمه ای است. از نظر تلاش ، زمان ، پول و خستگی ذهنی ، مقاله 500 کلمه ای قطعاً موضوعی است!

تعداد استدلال 1000 کلمات:

جامع

مقاله با 1000 کلمه آن را جامع تر و کامل تر می کند (مشروط بر اینکه به طور صحیح نوشته شود). اکنون ممکن است بدانید که اگر می خواهید به آنها ارزش دهید ، ارائه اطلاعات کامل به بازدید کنندگان سایت خود بسیار مهم است. با این حال ، مقالات با 1000 کلمه معمولاً کار ارائه اطلاعات جامع به خوانندگان را انجام می دهند.

شانس بالاتری برای اتحادیه

من خودم آن را تأیید کردم. از بین کلیه مقالاتی که در سایتهای فهرست مقاله چاپ کرده ایم ، آنچه معمولاً تبلیغ می شود مقالاتی است که شامل 1000 کلمه یا بیشتر (در حالت ایده آل از 1000 تا 1300 کلمه). اکنون همه ما می دانیم که مقالات جمع شده اغلب برابر با ترافیک بیشتر است. بیشتر از این ، به ما فرصتی می دهد تا با شخصی که مقاله ما را ارسال کرده است ، ارتباط برقرار کنیم.

این نکات است که باعث می شود این دو کلمه به خودی خود بهترین ها به حساب آیند. این بدان معنا نیست که یکی از آنها بهتر از دیگری است ، فقط نشان می دهد که بسته به هدف شما در کارنامه مقاله خود ، انتخاب یک مقاله 500 کلمه در مقابل 1000 کلمه می تواند مزایای آن را داشته باشد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا