دنیای وب

مقاومت داخلی: قبل از جستجوی همسایه ابتدا باغ خود را ببینید

اگر اغلب به دلیل چیزهایی که فکر می کنید در باغ همسایه بهتر به نظر می رسد ، دچار حملات اضطرابی می شوید. سپس ، این پیام می تواند شامل یک یا دو مورد برای شما باشد.

این پیام کوتاه اما معنی دار … بازتاب چیزی است که در زندگی ما بسیار رایج است. ما تقریباً هزار بار شروع به جستجوی چیزهای جلوی چشم خود کرده ایم.

اما در زیر حجاب صمیمیت ، خود ارادی ، یا صرفاً کوری معنوی پنهان شده است. امیدوارم این آخرین مورد در مورد “کوری معنوی” ترسناک به نظر نرسد.

تصاویری که از این پیام در ذهن من ایجاد می شود فقط مربوط به باغ حیاط پشتی است. شکوفایی واقعی زیبایی خداوند فقط برای دیدن و ایجاد شادی است. بگذارید به شما بگویم که وقتی متوجه آن شدم در باغ ، این موضوعی آشکار کننده بود و به نوعی مقاله ای را که با شما در میان می گذارم تحریک کرد.

همین اتفاق در بسیاری از تجارب زندگی و قسمتهایی که در زندگی خود داشته اید اتفاق می افتد که بسیار ارزشمند هستند اما در جایی بدون توجه باقی می مانند. منتظر اشتراک شما برای کمک یا الهام بخشیدن به دیگران برای پیشبرد سفر خود هستید. اما در جایی همه این تجارب مدفون مانده و برای بیرون آمدن و رسیدن به اهداف بهتر تلاش می کنند.

فرار از قفسه های کتاب در خانه ای که بسیاری از کتاب ها در انتظار خواندن هستند. آماده گسترش مرزهای دانش خود و ایجاد تحول و تحولی است که زمانی قلب نویسنده کتاب را تحریک می کند.

نویسنده ای که معتقد است می تواند زندگی شما را بهبود بخشد ، آن را غنی کند و مرزهای چادر شما را گسترش دهد. در بینش و بینش خود وی در مورد موضوعات مطرح شده در کتابها کمک کنید. و به همین جا ختم نمی شود. زیرا حفره های خرگوش دیگری نیز وجود دارد که باید مراقب آنها باشید.

هزاران سندی که گرد و غبار را در دیسک های سخت ، درایو های فلش و غیره جمع می کنند چطور؟ به علاوه اسناد بی شماری که در وب موجود است در انتظار جستجو و ارزش آنها با سایر نقاط جهان است.

چند مثال بالا به ما نشان می دهد که هنگامی که درختان زیادی در باغ ما وجود دارند و درختان زیادی در انتظار توجه و عشق ما هستند ، از بین بردن قدرت می تواند منجر به از دست دادن تمرکز ، هذیان ، احساس گمراهی و نگاه به باغ همسایگان شود.

من امیدوارم که من برخی از رشته ها را لمس کرده ام که می توانند به شما کمک کنند درایو را برای اقدام در تغییر و تحول لازم برای رفتن از جایی که اکنون هستید به هرجایی که می خواهید ، انجام دهید.

تحولی که شما و عزیزانتان را به آن مکان رویایی تان می برد که تاکنون دست نیافتنی است.

من قرص را با شکر نمی پوشانم ، اما تا حدودی تقصیر بسیاری از افرادی نیست که با همان غلتک coaster مبارزه می کنند.

روش های زیادی وجود دارد که می توانید برای رسیدن به آرزوهای تجاری خود انتخاب کنید. جای تعجب نیست که شما در نتیجه تلاش برای سریعترین انتخاب ناامید می شوید. فشارهای روزمره زندگی را که انتخاب می کنید به روشی براق فشار دهید. به ضرر اصول و استراتژی های حاکم بر مشاغل قدرتمند خوب.

بینش هایی که در اینجا به دست آورده اید به شما سلاحی مخفی برای ایجاد نقشه راهی می دهد که شما را در مسیر تحول خود راهنمایی کند. سفر تحول که تاکنون برای شما دست نیافتنی بود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا