دنیای وب

"مقایسه قیمت" سایت های وابسته – فرصتی عالی برای بازاریابان جدید

وب سایت های درآمد / شرکت های وابسته تکرارهای زیادی را انجام داده اند تا بتوانند همگام با پیشرفت سریع وب باشند.

آنچه که روزگاری یک سایت ساده “محتوایی” بود ، اکنون باید عناصر مارک تجاری را نیز شامل شود تا اطمینان حاصل شود که مردم می توانند ارزش اصلی آن را بر اساس یک پیروی اجتماعی قرار دهند.

در واقع ، “SOCIAL” وقتی صحبت از اینترنت می شود واقعاً بازی را تغییر داده است. دیگر مخفی کردن یک آواتار ناشناس در پشت یک نام کاربری ناشناس کمک نمی کند – شما واقعاً به یک ظاهر درون بازی نیاز دارید که اساساً به معنای استفاده از نام / چهره خود برای تبلیغ ایده هایی است که در سایت های خود ارائه می دهید. روابط بدست آمده از طریق این رویکرد جایی است که ارزش نهفته است.

بدیهی است که استفاده از نام شخصی خود مجالی را برای رقبا باز می کند … اما این ترفند اکنون این است که اطمینان حاصل کنید مردم بیش از دیگران دلیل استفاده از مطالب و خدمات شما را دارند. این امر از طریق ارسال چیزهای بسیار جالب و یا تمرکز بر ایجاد بهترین خدمات ممکن ممکن است. دومی (سرویس) محلی است که سایت های وابسته “مقایسه قیمت” در آن وارد می شوند.

بازاریابی وابسته = 110٪ اعطا ، 1٪ دریافت

برای درک کامل نحوه عملکرد ، باید بدانید که برای “درآمدزایی” پول ، آن جا وجود دارد دو چیزهایی که شما نیاز دارید:

  • مخاطبان گروهی از افراد که به طور فعال در یک فعالیت شرکت می کنند (اشاره: اکثر اگر چیز جدیدی به آنها الهام بگیرد ، مردم با کمال میل “سعی” می کنند)
  • محصول چیزی که گفته می شود مردم می خواهند آن را بخرند (اشاره: شروع کنید نگران محصول باشید. محصول اگر خوب باشد “به فروش می رسد”)

روش کار در بازاریابی “وابسته” جایی است که شما کالایی را به مخاطب “توصیه” می کنید و اگر هرکدام آن را بخرند – بخشی از سود را دریافت خواهید کرد.

مشکلی که در بازاریابی شرکت های وابسته وجود دارد این است که تعداد زیادی بازاریاب “لاغر” ایجاد کرده است. کسانی که به جز تبلیغ محصول بعدی FAD (قرص های رژیمی / گفتگوی زنده / قماربازی / شرط بندی و غیره) هیچ کاری “انجام” نمی دهند و همه تلاش خود را برای ثبت نام افراد انجام می دهند.

مشکلی که در این مورد وجود دارد این است که اگرچه “کارساز” است ، اما در طولانی مدت پایدار نیست و باعث می شود بسیاری از افراد از روش های هذلولی که برای فریب آنها برای خرید چیزهایی که نیازی ندارند ، متنفر باشند.

کلید ایجاد درآمد بازاریابی “وابسته” پایدار / سودآور تمرکز بر جلو دادن است. بله ، این یک حرف کلیشه ای است و ممکن است بسیاری بحث کنند – نسبتاً بی اثر – اما این یک مزیت اصلی دارد – استقبال مخاطبان. این مخاطب (و عمق رابطه آن) جایی است که واقعاً رشد “تجارت” آنلاین به وجود می آید.

سطحی که می توانید بینش ، راه حل یا مزایای اصلی را برای مخاطب خاص ارائه دهید میزان پاداش سود شما است. تنها راه برای این کار این است که خود را فراموش کنید و با “خدمتی” که می توانید به وسیله آن تعریف کنید آشنا شوید

سایت های مقایسه قیمت وابسته

مهمترین نکته ای که باید در مورد چگونگی کارکرد سایت های “وابسته” به خاطر بسپارید این است که تقریباً 3 نوع سایت وجود دارد که می توانید ایجاد کنید (سختی هر یک متفاوت است):

  1. سایت های محتوا (سایت های محتوای خالص که تمرکز آنها بر ارائه است خاص مقالاتی برای حل مشکلات افرادی که ممکن است در Google جستجو کنند و غیره)
  2. سایت های انجمن (وبلاگ نویسی و غیره – معمولاً بر ارائه راه حل هایی متمرکز بر سبک زندگی // محتوا ، ارتباطات و غیره متمرکز است)
  3. سایت های محصول (متمرکز با توجه به درباره بررسی محصول ، بحث در مورد محصول یا برش محصول / اخبار صنعت)

اکنون ، کلید همه اینها این است که اثربخشی همه موارد فوق به طور کلی با عمق روابط شما با خواننده / خریدار سنجیده می شود. این ماده اصلی مخفی است که کلمه “SOCIAL” در آن آمده است.

از نظر مهم بودن این مسئله – ضروری است که بدانید اگر به دنبال شروع به کسب درآمد آنلاین هستید ، یکی از ساده ترین راه ها این است که با کالاهایی که * قبلاً * فروخته شده اند برخورد کنید. این کار قبلاً با ایجاد سایت های “بررسی” و تلاش برای رتبه بندی آنها در Google انجام می شد.

در حالی که کار می کرد ، مشکل بزرگ این بود که 1) سایت ها “خیلی نازک” بودند (در واقع اکو نیستند) 2) به یک منبع ترافیک (بیشتر گوگل) اعتماد داشتند.

بدون کشش گسترده گوگل ، اکثر سایت های “بررسی” هرگز بازدید نمی کنند. مردم از آن استفاده کردند زیرا چاره دیگری نداشتند … اما با وب “اجتماعی” (Trustpilot / Yelp / Twitter / FB / YouTube) ، اکثر مردم اکنون انتخاب می کنند که از کجا اطلاعات مربوط به محصولاتی را که ممکن است بخواهند بخرند پیدا کنند – به این معنی که اگر می خواهید هر یک از این حجم گسترده از ترافیک را “تسخیر” کنید ، پس باید دلیل قانع کننده ای برای مردم در نظر بگیرید که شما در واقع چه چیزی را تولید می کنید. اینجاست که سایت های وابسته “مقایسه قیمت” وارد بازار می شوند.

سایت های مقایسه قیمت از مدت ها قبل وجود داشته است – اگر بیمه ، تأمین مالی شخصی ، املاک و مستغلات ، پروازها ، هتل ها یا بسته های مختلف دیگر را بصورت آنلاین خریداری کرده اید – احتمالاً از وب سایت هایی استفاده کرده اید که در درجه اول “جزئیات” معیارهای ارائه شده محصول را ارائه می دهند. این عملکرد (تا حدی) وظیفه مقایسه قیمت است – به مردم این امکان را می دهد تا محصولات ، قیمت ها و تأمین کنندگان مناسب برای آنها را از یکدیگر تفکیک کنند.

این شغل در بقیه چیزهایی است که من روی آن کار کرده ام ، در مورد سایت های مقایسه قیمت “وابسته”

اول فروشندگان و محصولات قرار دادن

مدل مقایسه قیمت وابسته “جدید” در واقع بسیار ساده است …

ایجاد یک وب سایت با هسته بیشترین تمرکز را بکنید تاثیر گذار راه حل های موجود در صنعت … سپس قیمت های آنها را از * پیگیری کنیدهمه* فروشنده ها

نحوه عملکرد آن بسیار شبیه بسیاری از سیستم های قبلی “کودک” است که ما در گذشته (سایت های بررسی) استفاده می کردیم – به جز نکته اصلی ارزش این است که شما یک دید کلی از “بهترین” محصولات برای یک مشکل / مسئله / راه حل خاص در اختیار مصرف کننده قرار می دهید.

شایعات و گمانه زنی ها را جلب کنید (هیچ کس نمی خواهد داستان زندگی شما را بشنود – آنها فقط به فکر خودشان هستند) – شما از طریق رسانه های اجتماعی شروع به رشد “پیروان” می کنید.

اگر خدمتی ارائه نمی دهید یا می خواهید در کنار آن کاری برای کسب درآمد انجام دهید – در این صورت کار با تبلیغات آنلاین محصول یکی از م effectiveثرترین کارهایی است که می توانید انجام دهید. با این حال ، انجام این کار به طور موثر به موارد دیگری غیر از درخواست “بررسی” یک طرفه که ویژگی * های محصول ممکن است * موثر باشد ، نیاز دارد. شما باید * عمقی را که می توانید در سرویس قرار دهید تخمین بزنید. این همان کاری است که مدل جدید “مقایسه قیمت” انجام می دهد.

سایت های مقایسه قیمت “جدید” که من طی دو سال گذشته با آنها کار کرده ام همه در مورد ارائه یک سرویس واحد است که در آن کاربران می توانند بدون نیاز به جستجو در متن متن برای دریافت آن ، دقیقاً همان چیزی را که می خواهند امتحان کنند.

به بیان ساده ، شما یک “سیستم” مرکزی در اختیار کاربران قرار می دهید که با استفاده از آنها می توانند “بهترین” محصولات موجود در بازار را شناسایی کرده و قیمت های تاریخی خود را در بین تعداد زیادی از فروشندگان مشاهده کنند. این نرخ ها را می توان از یکپارچه سازی API بومی ، یا فقط از “وب تراش” (اساساً نحوه دستیابی Google به تمام داده های خود) دریافت کرد. اگرچه این کار قبلاً 1000 بار انجام شده است – مشکل * بیشتر سایتها * “مقایسه قیمت” همه آنهاست.

آنچه ما دریافتیم این است که هنگامی که شما یک سرویس موثر – توانایی تعمیق عمیق و حل خواسته های شخصی – با توانایی تطابق نیازهای آنها با محصولاتی که واقعاً کار می کنند را ترکیب می کنید – منبعی در اختیار شما قرار می گیرد که در نهایت بسیاری از افراد از آن استفاده می کنند. اگر بتوانید این را با حضور مناسب “اجتماعی” ترکیب کنید ، می توانید در هر “بازاری” که هم قدرت و هم جذابیت دارد فعالیت کنید.

توقف در مقابل ترافیک “مناسب”

به طور خلاصه – بزرگترین مشکل افرادی که شروع کار می کنند عدم حضور / ترافیک / بهره وری است.

گرچه این مشکلی برای “افراد باهوشی” نیست که به مرور گام به گام یک کسب و کار می سازند ، * برای کسانی که هیچ جهت واقعی ندارند مشکلی ایجاد می کند (در نهایت از پروژه ای به پروژه دیگر می پرند)

کلید مطلق انجام هر نوع “تجارت” (اعم از آفلاین یا آنلاین) ایستادن در مقابل ترافیک “مناسب” است.

برای انجام این کار ، شما اساساً باید مشکل را برطرف کنید و بر ایجاد “محتوایی” که در سیستم عامل های مختلف (Google / Twitter / FB / YouTube و غیره) به اشتراک می گذارید تمرکز کنید که از طریق آن افراد می توانند برای بازدید از مراحل دیگری که می توانند بیایند و بازدید کنند. آن را برای مقابله با آنچه دارید / می دانید ، بگیرید.

م mostثرترین راه برای انجام این کار ، نشان دادن آنچه می توانید در وب “اجتماعی” انجام دهید (اگر محصولات را “بازبینی” می کنید – باید از فیلم خود نتیجه بگیرید و از نتایج کار محصولات فیلم بگیرید) … پس از انجام این کار ، باید ژانر ایجاد کنید. منبعی به قدری قدرتمند است که آنها واقعاً می خواهند روی آن کلیک کنند و به صحبت های شما فکر کنند.

بهترین راه برای این کار ایجاد یک “منبع” جذاب است که از طریق آن خوانندگان شما می توانند به اطلاعاتی دسترسی پیدا کنند که هرگز به مکان دیگری دسترسی نخواهند داشت. این کار عمدتا با ایجاد یک سرویس کارآمد انجام می شود که به وسیله آن افراد می توانند تصمیم بگیرند با کدام محصولات و فروشندگان می خواهند تجارت کنند. اگر این کار را به طور موثر انجام دهید ، به لطف هرکسی که محصولات پیشنهادی شما را در سایت شما خریداری می کند ، بازدهی کسب خواهید کرد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا