دنیای وب

مقایسه ملایلوکا با شاکل – با وزنه های سنگین صنعتی وزن کنید

Melaleuca ، شرکت با Shaklee Corp در بسیاری از سطوح بیرونی. آنها هر دو شرکتهای معروف تغذیه ای و بهداشتی هستند که نه در فضای سنتی فروشگاه ها و غرفه ها بلکه در اینترنت به طور موثر فعالیت می کنند. به طور خاص ، آنها شرکت های بازاریابی شبکه ای هستند که به عنوان شرکت های MLM نیز شناخته می شوند. برای هر کسی که با این اصطلاحات آشنا نباشد ، یا ممکن است آنها را با حیله های سلسله مراتبی اشتباه بگیرد ، یک شرکت بازاریابی شبکه ای یک تجارت قانونی است که بر اساس توزیع کنندگان مستقل و نه فروشنده حقوق و دستمزد طراحی شده و یک محصول یا خدمات واقعی را تبلیغ می کند. آنها همچنین مشتریان بالقوه را تشویق می کنند تا به عنوان توزیع کنندگان خود در سطح تجاری با شرکت شریک شوند. اگر تا به حال با یک خانم Avon آشنا شده اید و یا در یک مهمانی جواهرات در خانه شخصی شرکت کرده اید ، این نمونه های عالی شرکت های بازاریابی شبکه ای است.

در بخش بهداشت مواد غذایی طبیعی در دنیای بازاریابی شبکه ای ، ریشه شرکت Shaklee به عمیق ترین حالت بازمی گردد ، یعنی به سال 1956. با این حال ، از زمان ظهور Melaleuca در سال 1985 ، هر دو شرکت قبل از ظهور هزاران شرکت بازاریابی شبکه ای در چند وقت اخیر تاسیس شده اند. دهه 1990 از نظر بیانیه های مأموریت ، دو شرکت اولویت اصلی را برای ارائه محصولاتی با تأثیرات مثبت زیست محیطی قائل هستند. شاکلی افتخار دارد که اولین شرکتی در جهان است که گواهینامه Climate Neutral را به خود اختصاص داده است. هر دو شرکت انواع پاک کننده های خانگی زیست تخریب پذیر را ارائه می دهند و نام Melaleuca در واقع روغن درخت چای است که آنها به عنوان یک ماده طبیعی در بسیاری از محصولات خود استفاده می کنند.

در حالی که مخاطبان هر شرکت گاهی اوقات با هم همپوشانی دارند ، در واقع تفاوت های زیادی هم در محصولات خاص موجود و هم در نحوه بسته بندی آنها و همچنین استراتژی های بازاریابی برای انتقال آنها وجود دارد. Shaklee یک مزیت مشخص دارد زیرا نام او برای چندین دهه با صنعت بهداشت و سلامتی همراه بوده و باعث ایجاد یک اتحادیه جمعیتی گسترده تر شده است.

آخرین خط آنها در بازار ضد پیری ، با یک مکمل غذایی به نام Vivex ، متمرکز است ، با این حال آنها همچنین شامل ویتامین ها ، محصولات مراقبت از پوست ، مواد پاک کننده و حتی دستگاه های تصفیه هوا هستند ، در تلاش برای مقابله با تمام جنبه های زندگی سالم. در مقابل ، Melaleuca همان عناصر را حمل می کند اما بیشتر در بخش پزشکی خانگی منشعب می شود و اصول اولیه کابینت دارو مانند آسپرین و آنتی اسیدها و همچنین مراقبت از دندان و برخی از وسایل دکوراسیون منزل مانند شمع را ارائه می دهد. این بدون در نظر گرفتن بازاریاب های شبکه ، تفاوت کمی در بازار هدف ایجاد می کند. به شاکلی ، بسیاری از مشتریان مواردی مانند ارزش اقتصادی غلظت ماده تمیز کننده و عدم ترکیب شیمیایی خشن را نسبت می دهند. برای Melaleuca ، بازبینی از اقلام مختلفی برای انتخاب برای تأمین نیاز حمل و نقل خودکار و ارزش اقتصادی بسته بندی “عمده” برای محصولات ارائه شده ارائه می شود.

از آنجا که این دو شرکت بازاریابی شبکه ای هستند ، بررسی فرصت تجاری موجود بسیار مهم است. Melaleuca تحت یک طرح ماتریس 5×7 فعالیت می کند ، این بدان معناست که اعضا شروع به جمع آوری 7٪ کمیسیون ماهیانه برای پنج نفر اول ثبت نام شده می کنند. جوایز پس از دستیابی به وضعیت مدیر در دسترس قرار می گیرند که به 8 عضو نیاز دارد. این حرکت یک عضو را واجد شرایط دریافت پاداش های قابل اعمال می کند ، با این حال ، ادامه پیشرفت به سمت سطح بالاتری از وضعیت مدیر ، که با افزایش تعداد نشان داده می شود ، تنها از طریق استقرار مدیران در پایین این اعضا حاصل می شود.

هزینه های اولیه راه اندازی برای بسته های راه اندازی از حدود 299 دلار شروع می شود ، اما این تعداد به دلیل پرداخت هزینه استفاده برای ابزار کار مورد نیاز برای تکمیل برنامه هایشان که در وب سایت آنها موجود است ، ممکن است متفاوت باشد. نرخ ثبت نام شاکلی نیز 299 دلار است ، با این تفاوت که بدنه کار کمی متنوع تر است و برای بالا رفتن از رتبه ها افراد کمتری در خط نیاز دارند. به عنوان مثال ، وضعیت مدیر در سطح 2 با جمعاً 6 نفر در پایین صفحه عضو حاصل می شود. جوایز از طریق اولین شرکت وابسته عضو با شروع از 50 دلار بدست می آید. Shaklee همچنین طرح جدید جبران خسارت را در رابطه با آخرین محصول خود ، Vivix ، به نام طرح Tru-Infinity منتشر كرد كه اعضای ثبت نام شده را قادر می سازد تا با درجه نامحدود downline پاداش دریافت كنند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا