دنیای وب

مقدمه ای بر تجارت بازاریابی اطلاعات

بازاریابی اطلاعات چیست؟

بازاریابی اطلاعاتی ایجاد ، تبلیغ و فروش محصولات بر اساس اطلاعاتی است که یک بار ایجاد می شود و چندین بار فروخته می شود.

بازاریابی اطلاعاتی حول شناسایی یک بازار یا گروهی پاسخگو و گرسنه از افرادی است که علاقه زیادی به یک موضوع یا موضوع خاص با تقاضای زیاد برای اطلاعات دارند. بسته بندی یک محصول اطلاعاتی به شکلی مناسب – با هدف آموزش این گروه از افراد – و ابداع روش ها و روش های فروش و تحویل محصولات.

چرا یک کار بازاریابی اطلاعات راه اندازی می کنیم؟

اگر یک کار بازاریابی اطلاعات را شروع کنید چه چیزی به دست می آورید؟ و چرا این تجارت را از بسیاری دیگر از مدل های تجاری انتخاب می کنیم؟ پاسخ های شگفت انگیزی برای این سالات وجود دارد.

• سود بسیار بیشتر از تجارت است

در دنیای کسب و کار بازاریابی اطلاعاتی ، شما یک بار کار می کنید و چندین بار حقوق می گیرید زیرا سیستم بازاریابی راه اندازی شده از طریق خلبان اتوماتیک برای شما درآمدزایی می کند.

• سهولت یادگیری و کار

بازاریابان اطلاعات برای شروع به استعداد ، تجربه یا استعداد عالی نیاز ندارند (اما داشتن این مهارت ها کار را برای شما آسان می کند زیرا باعث می شود تا زمان لازم برای یادگیری آنها کوتاه شود). همچنین می توانید مدت زمانی را که برای اداره تجارت می گذرانید محدود کنید.

• اعتبار خود را سریعتر تأیید کنید

اگر مشترکان محصولات با کیفیتی در اختیار آنها قرار دهید ، همیشه محصولات بیشتری از شما خریداری می کنند. آنها پس از اثبات قابلیت اطمینان – با ارائه محصولات با کیفیت – در موضوع انتخابی شما ، علاقه مند به خرید محصولات دیگر از شما (پس از اولین خرید) خواهند بود.

مزایای بازاریابی اطلاعات

مزایای اداره تجارت بازاریابی اطلاعات بی شمار است. اگر از این ایده که این برای شما مناسب نیست چشم پوشی می کنید ، مزایای ذاتی این تجارت را در نظر بگیرید مانند:

انعطاف پذیری

هر آنچه برای راه اندازی مشاغل بازاریابی اطلاعات لازم است را می توان در عرض چند ماه آموخت – یا در صورت وجود منابع هفته ها – و می توانید پس از شش ماه درآمدزایی کنید.

هزینه راه اندازی کم

هزینه شروع نسبتاً کم. قبل از شروع کار بازاریابی اطلاعات لازم نیست میلیونر شوید و همچنین مجبور به خرید نفت نیستید. از آنجا که موجودی کالا هزینه بسیار کمی دارد یا هیچ هزینه ای ندارد ، شما با فروش بیشتر محصولات اطلاعاتی خود درآمد بیشتری کسب می کنید.

• پتانسیل سود کلان

با انجام این کار به تنهایی می توانید صدها دلار درآمد کسب کنید. به عنوان مثال ، یک سازمان بازاریابی اطلاعات است که دارای یک بانک اطلاعاتی گسترده از بازاریابان معتبر اطلاعات است. قانون کلی این است که هرچه پول بیشتری در یک تجارت سرمایه گذاری کنید ، درآمد بیشتری از آن کسب خواهید کرد.

آیا می توانید از خانه کار کنید؟

یکی از نکات جالب در مورد این تجارت این است که تا زمانی که کامپیوتر و اتصال به اینترنت وجود داشته باشد می تواند از خانه شما اداره شود. این آزادی به شما فرصت بیشتری می دهد تا در کنار خانواده و عزیزانتان باشید.

برای راه اندازی تجارت بازاریابی اطلاعات چه مواردی لازم است؟

برای راه اندازی مشاغل بازاریابی اطلاعات ، باید مهارت های لازم را داشته باشید – یا آنها را یاد بگیرید – تا بتوانید آن را با موفقیت اداره کنید. مهارت های بسیاری وجود دارد که می توانید هنگام شروع به کار آنها را بیاموزید. من برخی از مواردی را که برای شروع به آنها نیاز دارید ، شرح دادم.

• ایده یا دانش یک متخصص

اگر در یک موضوع یا موضوع خاص تبحر دارید یا مهارت های تخصصی دارید ، این احتمال وجود دارد که افراد دیگر نیز به آن موضوع علاقه مند شوند. این راهی را برای شما ایجاد می کند تا بتوانید از طریق موضوع مورد علاقه خود به راحتی درآمد کسب کنید. اما اگر تجربه و دانش ندارید ، وحشت نکنید! آنچه شما باید انجام دهید شناسایی مشکلات مردم است. در مورد چگونگی حل مسئله تحقیق کرده و به درستی بسته بندی کرده و راه حل را برای آنها ارائه دهید.

• یک برنامه پردازشگر ویدئو / صدا و / یا متن

برای نوشتن اسناد خود به یک برنامه پردازنده کلمه مانند Microsoft Word (ترجیح داده شده) یا دفترچه یادداشت نیاز دارید. اگر تصمیم دارید معادل ویدیو و صدا را برای محصولات خود ارائه دهید ، به نرم افزاری برای ضبط فایل های صوتی یا تصویری نیاز خواهید داشت.

مبدل قالب سند قابل حمل

بهترین و محبوب ترین قالب کتاب الکترونیکی در حال حاضر Portable Document Format است. این پرکاربردترین قالب برای کتاب های الکترونیکی در اینترنت است. بسیاری از بازاریابان اطلاعات از آن با موفقیت استفاده کرده اند. شما باید همین کار را انجام دهید. نسخه های پولی و رایگان بصورت آنلاین در دسترس است. بسته به بودجه خود می توانید یکی از گزینه های رایگان یا پولی را انتخاب کنید.

• برنامه Ftp

برای بارگذاری پرونده ها و اسناد خود در اینترنت ، باید از نرم افزار ftp استفاده کنید. می توانید نرم افزار رایگان FTP را از طریق اینترنت بارگیری کنید. از طریق Google جستجو کنید و یکی را که دوست دارید انتخاب کنید. اما اگر می خواهید پرداخت کنید ، می توانید آن را به صورت آنلاین نیز دریافت کنید.

• صفحه بارگیری

این جایی است که مردم محصولات شما را پس از پرداخت هزینه بارگیری می کنند. این می تواند در وب سایتی باشد که شما ایجاد کرده اید یا وب سایت شخص ثالثی است که پهنای باند و فضایی را برای بارگذاری پرونده های شما در اختیار شما قرار می دهد.

چگونه از اطلاعات بازاریابی بهره مند شویم

روش های زیادی برای کسب درآمد از بازاریابی اطلاعات وجود دارد ، به ویژه اکنون که خوانندگان مطالب بیشتری را در اینترنت می خوانند و هر زمان که بخواهند اطلاعات مربوط به هر چیزی را پیدا کنند ، به فضای مجازی روی می آورند.

به همین دلیل است که بازاریابی اطلاعاتی یک فرصت تجاری جالب را برای نویسندگان و غیر نویسندگان به طور یکسان فراهم می کند.

اگر بسیار خلاق باشید می توانید به عنوان بازاریاب اطلاعات درآمد زیادی کسب کنید.

• فیلم های

می توانید برای کسانی که وقت خواندن ندارند یا از خواندن متنفر هستند فیلم تهیه کنید. ارائه اطلاعات خود در این فرم می تواند مشتریانی بالقوه را که اطلاعات را در قالب فیلم ترجیح می دهند ، جذب کند.

• کتاب های الکترونیکی و گزارش

شما می توانید از فروش آنلاین اطلاعات در قالب کتاب های الکترونیکی و گزارشات سود ببرید. اگر نمی توانید بنویسید ، می توانید یک نویسنده مستقل استخدام کنید تا آن را برای شما بنویسد – همراه با راهنمای خود – یا محصولات اختصاصی مناسب را بخرید و آن را دوباره بنویسید.

سایت های عضویت

شما می توانید یک سایت عضویت ایجاد کنید که محتوای ماهانه جدیدی را به مشترکان ارائه دهد و هزینه ای مکرر یا یکبار مصرف ماهیانه را بپردازد (هزینه دوم نسبت به سایت قبلی گران تر است).

• بارگیری صوتی و mp3

همچنین می توانید محصولات اطلاعاتی خود را در قالب صوتی یا mp3 قابل بارگیری برای بارگیری فوری پس از پرداخت ارائه دهید. این به خوانندگان شما رضایت فوری می بخشد و آنها از شما بخاطر آن تشکر می کنند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا