دنیای وب

مناسب برای dropshipping و عمده فروشان!

SaleHoo ، خدمات راهنمای عمده فروشی در سال 2005 توسط مارک لینگ و سیمون اسلید از نیوزیلند راه اندازی شد. در حال حاضر ، فهرست آنها حاوی بیش از 1.7 میلیون محصول از بیش از 8،500 تأمین کننده مختلف است. تقریباً هر چیزی را برای فروش می توانید پیدا کنید ، از ورزش گرفته تا کالاهای الکترونیکی و غیره.

درک کنید که SaleHoo چگونه کار می کند

قبل از هر اقدامی برای عضویت در این سرویس ، مهم است که بدانید SaleHoo چیست و چگونه کار می کند.

SaleHoo یک دایرکتوری توزیع عمده فروشی آنلاین است که افراد را با تعداد زیادی شرکت حمل و نقل ، عمده فروشان و تولید کنندگان متصل می کند. همچنین منابع مختلفی را فراهم می کند که به شما در برخورد با تأمین کنندگان و همچنین ایجاد روابط بهتر کمک می کند.

SaleHoo معمولاً قبل از فهرست کردن در راهنمای عمده فروشی ، هر فروشنده را چک می کند تا از اقدامات یا فعالیت های کلاهبرداری جلوگیری کند. پس از یافتن هر فروشنده در شبکه یا دایرکتوری SaleHoo ، می توانید با تماس مستقیم با آنها و فهمیدن چگونگی اعمال درخواست ، با آنها کار کنید. همچنین می توانید آمارهای فروشندگان دیگر (حداقل سفارش ، بازه زمانی ارسال و غیره) را مشاهده کنید.

تجربه من با SaleHoo

برای کسانی از شما که مرا نمی شناسید ، محصولات مختلفی را در آمازون و eBay به فروش رسانده ام. در هر شروع ، من در پیدا کردن محصولات سودآور که سود خوبی در فروش داشته باشد ، مشکل داشتم. من چندین بار قربانی هنرمندان کلاهبرداری شدم.

از آنجا که می خواستم یک شغل را اداره کنم و سود کسب کنم ، مصمم شدم و از جستجوی کسب و کار واقعی و قانونی امتناع ورزیدم. من در انجمن های انجمن آمازون به SaleHoo روبرو شدم و تصمیم گرفتم امتحانش کنم. من در ابتدا به این موضوع شک داشتم. با این حال ، این همان چیزی است که باعث ایجاد تغییر بزرگ شده است.

تنها چند ساعت طول کشید تا با سیستم عامل آشنا شوید. وقتی با این موضوع آشنا شدم ، برای بدست آوردن سود مناسب ، شروع به جستجوی محصولات مختلف برای فروش مجدد کردم. من قبل از قرار دادن اولین سفارش خودم تحقیقات زیادی انجام داده ام. برای خلاصه داستان ، توانستم یک طاقچه را هدف قرار دهم و محصولاتی را که علاقه مند به فروش آنها بودم پیدا کنم.

و از همه مهمتر این که این محصولات سود خوبی برای من کسب کردند. من یک کالای تبلیغاتی به طور مستقیم به مشتری های خود عرضه کردم ، بنابراین هرگز نیازی به دیدن یا لمس محصولاتی که می فروختم نیستم. تأمین کننده من تمام منابع را برای من تهیه کرد.

هنگامی که من از سود راحت شدم ، با استفاده از یکی از بهترین سیستم عامل های تجارت الکترونیک در حال تحقیق ، راه اندازی و راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود بودم.

آیا می توانم سود کسب کنم؟

هر تجارت فقط برای سود آماده می شود مگر اینکه یک آژانس غیرانتفاعی باشد. تا زمانی که محصولی برای فروش وجود داشته باشد ، قادر خواهید بود آن را بفروشید و به صورت آنلاین سود کسب کنید. از طرف دیگر ، آنقدر که به نظر می رسد آسان نیست. محصولات رقابتی زیادی وجود دارد و هر روز در حال رشد هستند.

نکته خوب این است که SaleHoo تمام ابزارهای مورد نیاز برای تهیه محصولات و فروش مجدد آنها را به شما می دهد تا سود کسب کنید. کسب درآمد به هدف شما و شدت رقابت بستگی دارد. بیش از 1.6 میلیون محصول و 8000 تأمین کننده وجود دارند که با فهرست عمده فروشی SaleHoo تماس می گیرند. بنابراین ، می توان سود کسب کرد.

پشتیبانی و منابع

پشتیبانی مشتری SaleHoo بسیار عالی است ، از طریق ایمیل یا تلفن در ساعات کاری خود ، ساعت 5:30 بعد از ظهر در دسترس است. تا 1:30 AM ET در روزهای هفته. با تماس با شماره تلفن 1.800.322.7952 می توانید با بخش پشتیبانی تماس بگیرید. منابع دیگر شامل مرکز آموزش فروشنده ، انجمن انجمن ، آزمایشگاه تحقیقات بازار و وبلاگ تجارت الکترونیکی آنها است. آنها همیشه به سوالات شما پاسخ می دهند اما انتظار ندارید که همه آنها را برای شما انجام دهند.

به عنوان مثال ، من علاقه خود را به فروش استخر بادی توسعه دادم. در نتیجه ، ما برای کمک به کادر پشتیبانی تماس گرفتیم. ما تیم پشتیبانی را به بسیاری از تأمین کنندگان هدایت کردیم و همچنین در مورد افزایش فروش استخرهای بادی به ما ایده داد. به خاطر داشته باشید که آنها همچنین می توانند به ما بگویند که این کار را به تنهایی انجام دهیم زیرا آنها واقعاً تمام ابزارهای لازم را برای انجام این کار به شما دادند. این یک ژست زیبا بود که زمان زیادی را برای ما صرفه جویی می کرد.

قیمت گذاری

SaleHoo دو سرویس ویژه ، ایجاد کننده فروشگاه آنلاین و یک فهرست عمده فروشی با هزینه های عضویت مکرر برای هر یک ارائه می دهد:

Online Store Builder – می توانید از این طریق برای ایجاد فروشگاه آنلاین استفاده کنید ، اما با این گزینه قادر نخواهید بود به راهنما دسترسی پیدا کنید. برنامه ها از 27 دلار در ماه / 97 دلار / ماه است.

دایرکتوری عمده فروشی – این فهرست شامل بیش از 1.6 میلیون محصول از 8000 تأمین کننده است و سالانه 67 دلار هزینه دارد.

در حال حاضر ، SaleHoo یک دوره آزمایشی رایگان را در سرویس راهنمای عمده فروشی ارائه نمی دهد. در صورت رضایت از خدمات ، آنها 60 روز ضمانت بازگشت پول را ارائه می دهند. آنها کلیه کارتهای اعتباری اصلی و پی پال را می پذیرند. برای اشتراک ، باید از وب سایت آنها در بازدید کنید http://salehoo.com.

چگونه حساب SaleHoo خود را لغو کنم؟

اگر از خدمات آنها راضی نیستید ، یا نمی توانید محصولی را که انتخاب کرده اید بفروشید ، پیدا کنید ، می توانید با تماس با تیم پشتیبانی مشتری ، اشتراک را لغو کرده یا عضویت خود را لغو کنید.

توجه داشته باشید که 60 روز ضمانت برگشت پول خرید را در بر می گیرد. حتماً در 60 روز اول کنسل کنید تا واجد شرایط بازپرداخت کامل باشید. تنها شرط این فسخ ، شماره دریافتی است که توسط SaleHoo در زمان خرید اولیه ارائه شده است.

طرفداران

• اولین حق عضویت با ضمانت 60 روزه برگشت پول دریافت می شود.

• غیر از هزینه عضویت سالانه در محدوده زمانی ، هیچ هزینه راه اندازی وجود ندارد.

• شما به آزمایشگاه تحقیقاتی آنها که شامل تمام ابزارهای لازم برای افزایش فروش شما است ، دسترسی خواهید داشت.

• از 8000 فروشنده مختلف به بیش از 1.6 میلیون محصول دسترسی خواهید داشت.

• کلیه تأمین کنندگان ذکر شده در راهنمای عمده فروشی مشمول یک فرآیند تأیید دقیق هستند.

منفی

فقط دروس پایه وجود دارد ، اما چیزهای زیادی برای یادگیری وجود دارد

• همه محصولات به اندازه کافی ارزان نیستند که در eBay بفروشند (اما در سایر دایرکتوری ها نیز مشابه هستند)

• شما نمی توانید از هر محصول سود کسب کنید. برخی از محصولات در آمازون ارزان تر هستند.

• اگر در نوک انگشتان وقت دارید ، می توانید به صورت رایگان جستجوی تامین کنندگان خود را در Google جستجو کنید.

• قابلیت های جستجوی پیشرفته تقریباً وجود ندارند. به عنوان مثال ، گزینه ای برای جستجوی منبع از یک سایت خاص (مانند ایالات متحده ، کانادا ، انگلستان و …) وجود ندارد.

• شما قادر به یافتن تأمین کننده هایی نیستید که بتوانند در یک بازه زمانی مشخص حمل شوند. در حال حاضر ، شما باید در مورد این اطلاعات با تهیه کننده تماس بگیرید.

جستجوی محصولات قانونی برای فروش آنلاین فرایندی پیچیده است ، صرف نظر از این که کدام روش جستجو شما تصمیم به استفاده از آن بگیرید. SaleHoo تنها مکانی برای یافتن محصول برای فروش آنلاین نیست. می توانید از ایتالیا ، چین یا هر کشور دیگری که مورد نظر شماست وارد کنید. اما SaleHoo ، اگر نه همه ، این مشکل را از بین می برد ، زیرا تامین کنندگان ذکر شده در راهنمای عمده فروشی باید تحت یک فرآیند تأیید دقیق قرار گیرند. اما همه این خدمات با هزینه سالانه مکرر تأمین می شوند.

اگر شما علاقه مند به فروش آنلاین (یا حتی آفلاین) هستید و می خواهید بهترین و ساده ترین راه برای پیدا کردن تأمین کنندگان مشروع ، با قیمت پایین و با کیفیت خوب و بدون دردسر خیلی زیاد باشد ، پس باید SaleHoo را بررسی کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا