دنیای وب

منجر به هزینه های نهایی می شود – کدام یک بهتر است؟

من تمام وقت با نمایندگان بیمه در بازار هزینه ترمینال صحبت می کنم و یک س commonال رایج این است که “از کجا می توانم مشتری های بالقوه را برای هزینه های نهایی با کیفیت بالا تهیه کنم؟” خوب ، ابتدا باید تعیین کنید که به دنبال چه نوع لیدی هستید ، زیرا چند روش مختلف برای تولید لید وجود دارد. اولین و متداول ترین نوع ، سربرگ های پست مستقیم است. دومین مورد استفاده ، آگهی های بازاریابی از راه دور است. سوم ، منجر به اینترنت و در آخر مراجعه.

پاسخ دهنده مستقیم نامه منجر می شود

مدت زمان طولانی است که از سرویس پاسخگوی پاسخگویی مستقیم به طور گسترده در بازار هزینه های ترمینال استفاده می شود و افرادی که بازار هزینه نهایی را خریداری می کنند این کارت های نامه را به طور منظم دریافت می کنند. هر مأمور و برادرش این کارت ها را به این بازار می فرستند و هر روز آنها را پر می کنند. از آنجایی که متوسط ​​نرخ پاسخ گویی به پست الکترونیکی تقریباً 1/2 درصد است ، بازپرداخت خوب پول شما را دشوار می کند. بیایید ریاضیات را انجام دهیم. فرض کنید شما برای هر هزار پست الکترونیکی ارسال شده 350 دلار هزینه می کنید ، و این بدان معنی است که با نرخ پاسخ 1/2 درصد ، تقریباً 15 پاسخ دریافت خواهید کرد. این بدان معنی است که شما حداقل 23 دلار برای هر نوع سرب هزینه می کنید.

بازاریابی تلفنی

بازاریاب های احتمالی تلفنی نیز مدت هاست که وجود دارند. اما به دلیل لیست بدون تماس و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده تلفن یا “TCPA” ، بدست آوردن این نوع از Lead ها دشوارتر و گرانتر از همیشه است. به هر حال ، مواظب راهنمای توسعه یافته با استفاده از برنامه های ارتباطی خودکار با پیام از قبل ضبط شده باشید. TCPA (47 USC Sec 227) را بخوانید ، در هیچ کجا صحبت از تماس گیرنده 1 برای انتخاب قانونی بودن آن نشده است. سپس شما شرکت هایی در خارج از کشور دارید که از مراکز تماس مستقر در هند استفاده می کنند. کمر کلی برای پول. این قیمت ها ممکن است از 15 دلار در هر دلار 35 دلار باشد و کمترین هزینه نیز ندارد.

اینترنت منجر می شود

اول از همه ، من مدت طولانی است که در بازار پایین دستی کار می کنم و از یک طرف می توانم روی تعداد افرادی که در این بازار روبرو شده اند و به اینترنت دسترسی دارند ، حساب کنم ، چه رسد به اینکه صاحب کامپیوتر باشند. حتی اگر این رشته ها گسترده باشند ، به طور همزمان به چند نمایندگی فروخته می شوند. نه تنها باید تماس بگیرید تا بفهمید مشتری بالقوه ای علاقه مند به خرید محصول شما است ، بلکه باید با مشتری بالقوه هم مسابقه دهید تا سایر نمایندگان آنجا را شکست دهد. اگرچه این لیدها ممکن است ارزانترین قیمت در جلو باشند ، اما در نهایت گرانترین هستند.

مراجعات

مراجعه همیشه بهترین نوع سربی است که می توانید بدست آورید. هیچ چیز بهتر از ارجاع خانم جونز به خواهر یا بهترین دوستش نیست. مراجعه بیشترین فروش را به همراه دارد و بهترین کار این است که رایگان است! این مسئله همین است ، چگونه می توانید خانم جونز را به شما معرفی کند. بیشتر افراد مراجعه نمی کنند زیرا هیچ چیزی در آنها وجود ندارد. خانم جونز بهانه های زیادی برای عدم ارجاع به شما می دهد. ترفند این است که به خانم جونز نشان دهید چگونه به شما کمک می کند تا به شما ارجاع دهد. من در مورد حریف صحبت نمی کنم! شما نباید کاری انجام دهید که اعتبار یا مجوز بیمه شما را تهدید کند. من برای باز کردن دفترچه آدرس خانم جونز از یک روش خاص استفاده می کنم.

من یک گزارش رایگان ارائه می دهم که در صورت علاقه همه موارد را توضیح می دهد.

نتیجه

مهم نیست کدام یک بهترین عملکرد را دارد. تنها چیزی که مهم است این است که اگر شما هزینه لید را پرداخت می کنید ، بیش از حد هم هزینه می کنید!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا