دنیای وب

منطق استفاده از برنامه های File Finder

رایانه همیشه ابزار حیاتی هم برای متخصصان و هم برای دانشجویان بوده است. با ظهور نرم افزار ، سخت افزار و خود اینترنت ، قطعاً می توانید بگویید که کامپیوترها زندگی ما را با رانندگی دوستانه تر کرده است. طی این سالها رایانه خود را – چه برای اهداف شخصی و چه تجاری – در اختیار دارید ، مطمئناً قبلاً تعداد زیادی فایل جمع کرده اید. و این فقط مربوط به پرونده های MS Word نیست. ما در اینجا در مورد انواع پرونده ها صحبت می کنیم! پرونده های موسیقی ، فیلم ها ، JPEG ها ، PDF ها ، کتابهای الکترونیکی بارگیری شده ، تجارت! فقط می توانید آشفتگی را که روی هارد دیسک خود ذخیره کرده اید تصور کنید. جستجوی این آشفتگی برای یافتن یک فایل خاص به طور حتم وقت زیادی از شما می گیرد. از این رو ، نصب یک فایل یاب بر روی کامپیوتر شما ضروری می شود.

البته ، بیشتر ، اگر نه همه ، سیستم عامل های موجود در بازار دارای یک ویژگی داخلی برای یافتن پرونده برای شما هستند. با ویندوز ، در واقع می توانید از گزینه Search Folders یا Files برای انجام این جستجو برای خود استفاده کنید. با این حال ، ناراحت کننده است که استفاده از این موتورهای جستجوگر داخلی بسیار آسان نیست ، به این معنا که شما باید نام فایل کامل پرونده مورد نظر خود را بدانید ، تا نتایج دقیق باشد. اما اگر نام فایل دقیق را به خاطر ندارید چه می کنید؟ اگر فقط تکه هایی از محتوای فایل را به خاطر بسپارید ، چه می کنید؟ استفاده از موتور جستجوی داخلی در سیستم عامل تنها خسته کننده و ناامیدکننده است. از این رو ، بهتر است در اینجا از نرم افزار مناسب استفاده کنید.

تعداد زیادی از این برنامه های نرم افزاری در حال حاضر در بازار حضور دارند. می توانید به فروشگاه رایانه محلی خود بروید و یکی از آنها را بخرید. همچنین می توانید آنلاین شوید و چنین محصولاتی را در وب جستجو کنید. صرف نظر از روش ، مهم این است که شما نرم افزاری را انتخاب کنید که بتواند دقیقاً آنچه را که نیاز دارید در اختیار شما قرار دهد. به همین دلیل است که شما باید در مورد برنامه های نرم افزاری مورد نظر خود تحقیق کنید. در بیشتر موارد ، این برنامه ها مانند برنامه های جستجوی دسک تاپ کار می کنند که گزینه های مختلفی را ارائه می دهند که می توانید از آنها در مکان یابی فایل های خاص استفاده کنید. این به تنهایی کار با این وضعیت را بسیار آسان می کند زیرا شما نام فایل یا حتی مکان آن فایل خاص را که برای دسترسی به آن نیاز دارید به خاطر نمی آورید.

بیایید اهمیت آن را در متن قرار دهیم. فرض کنید شما به عنوان نویسنده محتوای وب در صنعت بازاریابی اینترنتی فعالیت می کنید. به عنوان یک نویسنده ، مطمئناً تعداد زیادی پرونده در زمینه ها و موضوعات مختلف جمع خواهید کرد. بیایید بگوییم مشتری موضوعی را در مورد بهینه سازی موتور جستجو به شما اختصاص می دهد و شما می دانید که ده ها مقاله در مورد موضوعی که قبلاً ذکر شد نوشتید. با انجام تحقیقات مناسب در اینجا ، می توانید به تمام پرونده های خود در این زمینه دسترسی پیدا کنید و منابع مربوطه را پیدا کنید که می توانید در مقاله خود استفاده کنید. برنامه های یافتن پرونده به وضوح برای هرکسی که این روزها از رایانه استفاده می کند بسیار مهم است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا