دنیای وب

مهارت های بازاریابی

نوشتن مطالب تبلیغاتی یکی از مهارت های اصلی در اداره یک تجارت آنلاین است. ارتباط در هر نوع تجارت مسئله مهمی است. صاحب فروشگاه در محل فروشگاه خود با مشتریان خود رو در رو می شود. غالباً شخصی در مطب یا کارگاه با مشتریان خود رو در رو یا احتمالاً از طریق تلفن مواجه می شود. مهندسین خدمات که با مشکلات خانگی سر و کار دارند ، هنگام تماس برای تعمیر یا نگهداری تجهیزات یا نصب قطعات جدید ، با مشتریان خود در خانه ملاقات می کنند. ممکن است بازاریابان اینترنتی با مشتریان خود رو در رو ملاقات نکنند و با آنها مکالمه تلفنی نداشته باشند. تنها راه ارتباطی آنها کلماتی است که در وب سایت آنها یا در ایمیل ها ، مقالات یا نامه های فروش یافت می شود. بدون مهارت استفاده از این کلمات به روش صحیح ، اداره یک تجارت اینترنتی بسیار دشوار و بالقوه بی سود خواهد بود.

نوشتن مطالب تبلیغاتی اصطلاحی است که ما برای نوشتن هر نوشته ای که در بازاریابی ما وجود دارد ، هر کجا که باشد به کار می بریم. با کمی تحقیق در اینترنت ، وب سایت ها ، گزارش ها ، کتاب های الکترونیکی مختلف و غیره ارائه می شود ، و نکاتی در مورد نحوه تولید کپی تجاری آنلاین ارائه می دهد. برخی از این نکات توسط بازاریان و نویسندگان با تجربه ارائه می شود اما بسیاری از آنها چنین نیستند. اگر می توانید از یک منبع با کیفیت اطلاعات کسب کنید ، قطعاً می توانید از آن درس بگیرید و مهارت های مورد نیاز خود را کسب کنید. همیشه گزینه “برون سپاری” نوشتن مطالب نوشتاری از طریق شرکت هایی مانند “Fiverr” یا “Upwork” وجود دارد ، به خصوص اگر تازه وارد کار تجاری هستید که هزینه بسیار کمی دارد. با این حال ، ایده خوبی است که مهارت نوشتن متن را بیاموزید تا بتوانید مطالب ، مقالات و نامه های فروش خود را تولید کنید.

من سعی نخواهم کرد که در این یک مقاله یک بررسی جامع از مجموعه متن کامل نوشتن ارائه کنم ، نه زمان وجود دارد و نه مکان. گفته شد ، در اینجا برخی از نکاتی وجود دارد که باید هنگام نوشتن توجه کنید.

اول از همه ، شما رمان نمی نویسید. کار چارلز دیکنز را دوست دارم اما او می توانست یک نویسنده متنفر بدخلق بسازد! تمام مراحل نوشتن متن باید فصیح و سرراست باشد. از زبان گل و توضیحات طولانی خودداری کنید. به یاد داشته باشید که خواننده معمولاً ایده کاملاً مشخصی از آنچه که به دنبال آن است دارد و در صورت مواجه شدن با هر نسخه این سال را می پرسد: “این چه فایده ای برای من دارد؟” همیشه سعی کنید سوالات خاصی را که خوانندگان شما می خواهند بپرسند و پاسخ این س questionsالات را در نوشتن خود پیش بینی کنید – قبل از اینکه آنها از آنها بپرسند. تمام وقت از دید مشتری بالقوه خود فکر کنید. تا زمانی که تجربه خاصی ندارید و احساس می کنید برای تقویت اطلاعاتی که در مورد آن بحث می کنید ، باید آن را به اشتراک بگذارید ، کلمات “من” ، “من” و “من” را در نوشته خود نگه دارید. “شما” و “شما” کلماتی هستند که باید استفاده کنید؛ این به این دلیل نیست که خوانندگان شما خودخواه هستند ، بلکه به این دلیل است که آنها بدنبال چیزی بسیار خاص متناسب با نیازهای خاص خود هستند.

همیشه ، اما همیشه ، بر مزایای پیشنهاد خود تمرکز کنید تا ویژگی ها. با این حال ، ممکن است ویژگی های پیشنهادی شما هیجان انگیز یا چشمگیر باشد. به یاد داشته باشید ، خوانندگان می خواهند بدانند که چه چیزی برای آنها مفید است – به عبارت دیگر ، این به چه درد آنها می خورد. فقط در صورت نوشتن مزایا در مورد مزایا ، به نوعی ارزش منافع را افزایش دهند. نوشتن تبلیغات به سختی برخی افراد دشوار نیست ، اما برای تعامل واقعی با مشتریان بالقوه شما نیاز به تفکر و تحقیق دارد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا