دنیای وب

مهمترین نشانه هایی که برای تعمیر وسایل منزل نیاز دارید

توجه به زمان نیاز به تعمیر وسایل خود می تواند در پس انداز شما كمك كند. اغلب تعمیر یک دستگاه شکسته در ابتدا از نیاز به وسیله جایگزینی گران قیمت جلوگیری می کند.

توجه به اینکه تجهیزات شما چگونه کار می کند ، ایده خوبی است اگر بخواهید اطمینان حاصل کنید که در صورت پرداخت قبض های بالاتر از آنچه باید باشد ، پایان نمی دهید. به دنبال نشانه هایی که نیاز به تعمیر دارید می تواند به شما اطمینان دهد که بیشترین استفاده را از سخت افزار خود داشته باشید و از کیف پول خود محافظت کنید.

علائم روشن نیاز به تعمیر دارد

چند نشانه کاملاً واضح وجود دارد که نشان می دهد شما نیاز به تعمیر لوازم خانگی در خانه دارید. برای یک چیز ، برخی از دستگاه های شما ممکن است به طور کامل کار را متوقف کنند. به عنوان مثال ، اگر ماشین ظرفشویی روشن نمی شود ، می دانید که زمان انتخاب تعمیرات دستگاه است. در حالی که ممکن است فکر کنید که خاموش کردن ماشین ظرفشویی و شستن ظرف های دستی با صرفه جویی کمی برای شما صرفه جویی می کند ، واقعیت این است که ممکن است با انجام کارهایی از این طریق به پرداخت قبض های بیشتر آب بپردازید ، زیرا ماشین های ظرفشویی کارآمدتر از شستن دست ها هستند. اگر مشخص است که دستگاه شما خراب است ، باید فورا ماشین ظرفشویی را تعمیر کنید. اجرای ماشین ظرفشویی و بارگیری مجدد آن باعث صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش مصرف آب خواهد شد و دیگر نیازی به هزینه زیادی در واحد تعویض نخواهید داشت.

بعضی اوقات علائم لازم برای تعمیر لوازم خانگی بسیار مشهود نیست. بسیاری از لوازم همچنان به کار خود ادامه می دهند اما به درستی کار نمی کنند و این می تواند باعث ناراحتی جدی و همچنین افزایش صورتحساب خانه شما شود. به همین ترتیب ، شما باید به دنبال نشانه هایی باشید که سخت افزار شما به بهترین وجهی کار نمی کند. به عنوان مثال ، اگر برای پختن دستور غذای موردعلاقه شما دو برابر بیشتر طول بکشد ، ممکن است نیاز به تعمیر فر داشته باشید. اگر بگذارید این مسائل برای چند ماه فاقد فشار بیفتد ، می توانید صدها دلار برای خود خرج کنید وقتی که در نهایت خرید یک دستگاه با نام تجاری جدید را انجام می دهید. در عوض ، شما باید فوراً یک متخصص تعمیر اجاق گاز را پیدا کرده و از آن مراقبت کنید.

صورتحساب افزایش یافته است

یكی از اصلی ترین نشانه هایی كه برای تعمیر دستگاه نیاز دارید می توانید در صورتحساب انرژی خود بیابید. اگرچه شاید متوجه نشده اید که خشک کن برای خشک کردن لباس شما بیشتر طول می کشد ، اگر چرخه ها طولانی تر شود ، قطعاً متوجه هزینه های بالاتر برای قبض های برق خود خواهید شد. هنگامی که برای اولین بار متوجه می شوید که هزینه های شما برای اولین بار در حال افزایش است ، این ایده خوبی است که تحقیقات خود را در اطراف خانه خود شروع کنید تا ببینید که آیا لوازم شما در بهترین شرایط کار می کنند یا خیر. اگر سیستم تهویه مطبوع شما بیش از حد سخت کار می کند ، این ممکن است باعث افزایش صورتحساب های شما شود و شاید لازم باشد تعمیر کولر گازی را در نظر بگیرید. اگر برای تأمین تعمیر متخصص تهویه مطبوع ، ابتکار عمل استخدام متخصصان تعمیر لوازم خانگی را انجام ندهید ، ممکن است در طولانی مدت پول زیادی از دست بدهید.

فوراً کمک بگیرید

بهترین راه برای اطمینان از اینکه از پول شما محافظت شود ، انجام هرچه سریع تر تعمیرات است. اگرچه فکر می کنید با خاموش کردن یخچال خود می توانید مقداری پول پس انداز کنید ، واقعیت این است که انتظار معمولاً هزینه بیشتری دارد. مشکلات سخت افزاری می تواند در مدت زمان کوتاه از بد به بدتر برود ، بنابراین بهتر است هیچ فرصتی را در معرض خطر قرار ندهید. اگر راهی برای انجام تعمیر یخچال و فریزر خود در خانه پیدا کردید ، یا باید با یک سرویس تعمیر حرفه ای تماس بگیرید تا به شما کمک کند مجدداً لوازم منزل خود را در شرایط خوبی در حال کار کنید.

بنی جونز یک متخصص بهبود خانه و بازاریاب آنلاین برای Prospect Genius ، پیشرو در ارائه راه حل های مناسب برای بازاریابی مناسب برای مشاغل کوچک است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا