دنیای وب

مهمترین 7 افسانه در مورد کارآفرینی را به نمایش بگذارید!

کارآفرین شدن در لیست خواسته های بیشتر افراد قرار داشت. بالاخره چه کسی نمی خواهد حداقل یک بار در زندگی رئیس جمهور شود؟ با این حال ، بسیاری از مردم ساختن مشاغل شخصی خود را به تعویق می اندازند ، عمدتا به این دلیل که آنها به افسانه های زیادی درباره کارآفرینی اعتقاد دارند. من 7 اسطوره مهم خود را در مورد کارآفرینی در اینجا آورده ام و قصد دارم آنها را لغو کنم!

باور غلط 1: کارآفرینی آسان است.

بسیاری از مردم فکر می کنند که کارآفرینی آسان است وقتی می بینند کارآفرینان موفق درآمد زیادی کسب می کنند ، اما آنچه نمی بینند دشواری هایی است که آنها پشت سر گذاشته اند. وقتی مردم یک رستوران موفق با تعداد زیادی مشتری می بینند و فکر می کنند که یک رستوران موفق فقط به آشپزهای ماهر ، غذاهای خوشمزه ، محیط عالی و امکانات در مکانی شلوغ احتیاج دارد ، بسیار اشتباه می کنند.

این باعث می شود که آنها بخواهند یک رستوران با کیفیت بهتر از یک رستوران موفق راه اندازی کنند. با این حال ، آنها خود را نزدیک این رستوران نمی بینند. این به این دلیل است که عوامل دیگری نیز وجود دارد ، شما باید به دنبال بازاریابی ، آموزش ، تحقیق و توسعه ، منابع انسانی ، سازمان و غیره باشید. در ظاهر کارآفرینی آسان به نظر می رسد ، اما واقعاً اینگونه نیست.

افسانه 2 درباره کارآفرینی: کارآفرینی دشوار است.

تقریباً می توانم بشنوم که می گویی ، “چه؟ شما فقط گفتید این کار آسانی نیست ، و حالا می گویید کار سختی نیست؟ آیا با خود مخالفت نمی کنید؟”

صورت دخترانه با عرض پوزش که شما را اشتباه گرفتم ، اما من خودم بحث نکردم. این آسان نیست ، اما کار سختی هم نیست.

کارآفرینی ، درست مانند ساختن یک ساختمان ، به زمان و تلاش نیاز دارد. سرمایه گذاری زمان برای یادگیری نحوه ایجاد یک تجارت و تلاش برای عملی کردن آموخته ها.

اگر طرح اصلی موفقیت داشته باشید ، کار دشواری نیست. موفقیت واقعاً سرنخی برجای می گذارد. اگر نقشه ای برای پیگیری دارید ، مجموعه ای از اقدامات مثبت برای شما در نظر گرفته شده است ، و یک مربی برای آموزش و راهنمایی شما در صورت خارج شدن از مسیر درست ، کارها به همان اندازه که به نظر می رسند دشوار نخواهند بود ، زیرا می دانید در صورت لزوم کمک شما می تواند باشد.

افسانه کارآفرینی شماره 3: میزان شکست زیاد است.

آمارها نشان می دهد 95٪ مشاغل در 5 سال اول شکست می خورند و 95٪ بقیه مشاغل در 5 سال آینده شکست می خورند.

از این رو ، با مراجعه به آمار می توان گفت که میزان شکست بسیار زیاد است. با این حال ، موفقیت شما به عنوان یک کارآفرین نباید توسط آمار تعیین شود. آمارها مرده اند و فقط تعداد هستند. آنچه موفقیت شما را تعیین می کند به عملکرد شما بستگی دارد ، نه به آمار یا شانس.

در هر جنبه از زندگی ، اعم از کار ، دانشگاه یا ورزش ، تعداد افرادی که شکست می خورند همیشه بیشتر از افرادی است که در آن موفق می شوند. هرچه این جایزه بیشتر باشد افراد کمتری در آن موفق می شوند. از این رو ، داشتن درصد زیادی از شکست ها و درصد کمی موفقیت طبیعی است.

شغل شما به عنوان یک کارآفرین این است که به سمت 1٪ برتر کارآفرینان موفق کار کنید و مطالعه کنید که چگونه یکی از 1٪ برتر شوید و چگونه از 99٪ از زیر قرار نگیرید از افراد موفق بیاموزید و مطمئن باشید که در مسیر درست 1٪ برتر هستید.

افسانه 4 درباره کارآفرینی: ریسک بالا.

من خطر را اینگونه تعریف می کنم: “ندانستن چه کاری انجام می دهید”. در همه چیز خطر وجود دارد. خوردن گلوله های ماهی خطرناک است و رانندگی با وسیله نقلیه هم خطری دارد.

ما نمی توانیم همه خطرات را از بین ببریم ، اما می توانیم با آموزش دادن به خود ، خطرات را کاهش دهیم تا بدانیم چه کاری انجام دهیم و چگونه این کار را انجام دهیم.

خطر خفگی در یک گلوله ماهی کمتر از خطر کودک 6 ماهه خواهد بود ، زیرا شما می دانید چگونه جویدن و بلعید. بهترین راه برای کاهش خطرات و افزایش شانس موفقیت ، پیروی از طرح افرادی است که به خواسته شما رسیده اند. آنها ریسک بالایی در “ترسیم” نمودار دارند و کاری که شما باید انجام دهید این است که نمودار را تهیه کنید و از آن استفاده کنید. مطمئناً رازهای موفقیت در همه جا به اشتراک گذاشته نمی شود و شما مجبورید خودتان آنها را بخواهید. اما می توانم به شما بگویم که مربیانی واقعاً صمیمی و سخاوتمند هستند که برخی از رازهای موفقیت خود را به شما می دهند.

افسانه شماره 5 کارآفرینی: برای شروع کار به مبلغ هنگفتی نیاز دارم.

این یک اشتباه نیست برای راه اندازی تجارت با استفاده از روش آجر و ملات سنتی به مبلغ هنگفتی نیاز است. هزینه اجاره و نوسازی ده ها هزار خواهد بود ، نیازی به ذکر نیست وسایل و کالاهایی که باید در انبار خود ذخیره کنید و حقوق کارمندان نیز (در صورت استخدام). اینها هزینه هایی است که شما باید بپردازید ، بدون توجه به اینکه شما فروشی انجام داده اید یا خیر. بنابراین ، درست است که برای شروع به مبلغ هنگفتی نیاز دارید.

با این حال ، این می تواند یک افسانه نیز باشد. زمان تغییر کرده است و ما اکنون در عصر اینترنت هستیم. بدون استفاده از روش آجر و ملات سنتی گزینه های جدیدی برای کارآفرین شدن وجود دارد. شما می توانید یک کارآفرین اینترنتی باشید ، و شخصاً کارآفرینان اینترنتی را می شناسید که پنج یا شش رقم درآمد از خانه های خود کسب کرده اند. این یک تجارت است که می تواند بدون اجاره های گران قیمت ، بدون انبارداری کالا و احتمالاً بدون کارمندان نیز ساخته شود. بازاریابی شبکه ای به شما این امکان را می دهد تا بدون هزینه های هنگفت سرمایه گذاری نیز شغلی ایجاد کنید. از این رو ، می توانم بگویم که برای شروع کار لازم نیست سرمایه هنگفتی سرمایه گذاری شود.

افسانه شماره 6 کارآفرینی: من یک کارآفرین متولد نیستم.

نه بیل گیتس (بنیانگذار مایکروسافت) بود ، نه رابرت کیوساکی (نویسنده RichDad ، PoorDad) و نه من یک کارآفرین هستم. بسیاری از مردم بر این باورند که افرادی که مشاغل موفقی دارند باید والدین خود را به عنوان کارآفرینان موفق نسبت دهند و موفقیت در کارآفرینی در خون وجود دارد. با این حال ، می توانم بگویم که این یک افسانه است ، زیرا پدر میلیونر واقعی رابرت کیوساکی یک استاد است (به همین دلیل او را پدر فقیر نامیدند …)

هیچ کس تاجر متولد نمی شود. دلیل اینکه برخی افراد موفق می شوند مشاغل والدین خود را موفق یا کارآفرین موفق سازند این است که مهارت های کارآفرینی مانند فروش ، بازاریابی ، رهبری ، مدیریت و ارتباطات را از سنین پایین آموخته اند. آنها همچنین با افراد کارآفرین (مانند والدین موفق آنها) ، یا افرادی که بسیاری از مشاغل موفق را ایجاد کرده اند ، مخلوط می شوند.

از این رو ، به جای اینکه به این فکر کنید که چرا شما نباید یک کارآفرین به دنیا بیایید ، با یادگیری مهارت های لازم مورد نیاز ، و برقراری ارتباط با سایر کارآفرینان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنها ، به این فکر کنید که چگونه می توانید امروز یک کارآفرین باشید. به یاد داشته باشید ، ارزش خالص شما ارزش خالص شماست.

افسانه 7 درباره کارآفرینی: شما فقط وقتی می توانید کارآفرین شوید که ثروتمند باشید.

خوب ، شاید این نکته را در افسانه شماره 5 ذکر کرده باشیم. با بازگشت به افسانه شماره 5 ، اشاره کردیم که یک کارآفرین بودن با فناوری پیشرفته امروز نیازی به سرمایه گذاری کلانی ندارد و شما می توانید به جای تجارت بالا ، یک تجارت بازاریابی اینترنتی یا بازاریابی شبکه ای ایجاد کنید. سرمایه گذاری. از این رو ، برای کارآفرینی لازم نیست ده ها هزار دلار هزینه کنید. با کمتر از 200 دلار می توانید یک تجارت بازاریابی اینترنتی و شبکه ای راه اندازی کنید.

بسیاری از مردم می گویند که زمانی که ثروتمند باشند کار خود را شروع می کنند. اما بیشتر آنها هرگز در تمام زندگی خود پروژه ای را شروع نمی كنند ، زیرا هرگز برای این كار پول پیدا نمی كنند. اگر می خواهید شغلی راه اندازی کنید ، انجام بازاریابی اینترنتی یا شبکه ای را توصیه می کنم ، زیرا این یکی از مشاغل است که می توانید به صورت نیمه وقت شروع کنید و به سرمایه گذاری هنگفتی نیاز ندارد. سپس ، مبلغ مشخصی را برای سرمایه گذاری خود در تجارت خود ، یا در مواد آموزشی یا هزینه های تجاری ، برای راه اندازی تجارت آنلاین یا بازاریابی شبکه ای پاره وقت خود اختصاص دهید.

بفرمایید! 7 اسطوره در مورد کارآفرینی را مطرح کنید! امیدوارم از این پست استفاده کرده باشید و امروز سفر کارآفرینی خود را شروع کنید (اگر قبلاً این کار را نکرده اید).

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا