دنیای وب

مواجهه با افزایش هزینه های Google AdWords برای تعمیر ارسال

به من صاحب فروشگاه حمل و نقل ،

امروز ، ما در مورد راه های پرداخت هزینه های افزایش یافته Google AdWords هنگام رفع فرآیند ارائه بازاریابی صحبت خواهیم کرد.

اگر در دو سال گذشته از AdWords برای جذب مشتری استفاده کرده اید ، می دانید: CPC برای ارسال کلمات کلیدی شما افزایش یافته است.

• در سال 2006 متوسط ​​قیمت کلیک 30 سنت بود.

• در بیشتر مناطق ، اکنون بیش از 2 دلار در هر کلیک می باشد.

• در بعضی مناطق ، هر کلیک 4 دلار دریافت می کنید.

اگر برای ایجاد یک سرب خوب (به طور متوسط ​​5٪ کلیک به سرب) به طور متوسط ​​20 کلیک طول می کشد ، می توانید ببینید که چقدر هزینه دارد.

قسمت بد؟ با هزینه بالای گوگل ، نتایج بهبود نیافته اند. شما هنوز هم همان کیفیت به عنوان سرب خود را دریافت خواهید کرد ، بدون توجه به مبلغی که برای آنها پرداخت می کنید.

چرا این اتفاق افتاد؟

یک دلیل؟ Google کوپنهای AdWords را برای هر شغل در ایالات متحده به ارزش 100 دلار ارسال کرده است. از آنجا که سیستم پرداخت به ازای هر کلیک مبتنی بر حراج است ، فروشگاه های بیشتری ، pranksters و شرکت های بازاریابی می توانند با استفاده از کلمات کلیدی مانند “send” و “send fix” برای آنها قیمت پیشنهادی کسب کنند و باعث افزایش قیمت می شوند.

در حالی که همه برای کسب مقام برتر رقابت می کنند ، قیمت همچنان رو به افزایش است. در نهایت ، این باعث می شود Google بیشتر درآمد کند تا دقیقاً همان نتایج را ارائه دهد.

راه های مقابله با هزینه های بالا

در اینجا چند روش ساده برای تأمین هزینه های AdWords و دریافت بیشتر از بودجه خود آورده شده است:

شماره تلفن خود را در تبلیغ خود قرار دهید. این یک ترفند ساده است که می تواند منجر به افزایش تلفن شما شود. بدون اینکه کسی روی تبلیغ شما کلیک کند ، می توانید تماس های اضافی برقرار کنید و هزینه شما را نیز هزینه کند.

کلمات کلیدی منفی. خیلی مهم. با استفاده از کلمات کلیدی منفی در مبارزات انتخاباتی خود اطمینان حاصل کنید که در مورد کلمات کلیدی هدر نمی دهید. به عنوان مثال ، اکثر فروشگاه ها با کلمه کلیدی “برو” پیشنهاد می دهند. با این حال ، اگر شما با انتقال های استفاده شده روبرو نیستید ، ممکن است تعجب کنید که عبارت “انتقال استفاده شده” می تواند تبلیغ شما را در جستجوها نشان دهد ، زیرا عبارت “انتقال استفاده شده” هنوز حاوی کلمه “انتقال” است! من لیست کاملی از منفی هایی که در هر کمپین مشتری استفاده کردم از جمله “استفاده شده” ، “موتور سیکلت” ، “نیمه” ، “ماشین چمن زن” و غیره را دارم.

اگر یک شرکت مدیریت خارجی برای پرداختن به تبلیغات آنلاین خود ، برای هر کلیک مبلغی را پرداخت می کند ، اطمینان حاصل کنید که آنها صنعت تحویل را درک می کنند. بعضی ها انجام میدهند. اما بسیاری از این شرکت ها هیچ ایده ای در مورد تجارت حمل و نقل ندارند ، و لیست های کلمات کلیدی می تواند چیزهای زیادی را که شما نمی خواهید شامل شود – و هیچ کلمه کلیدی منفی نیز وجود ندارد. چرا شکایات زیادی درباره شرکتهای بازاریابی وجود دارد؟ بیشتر آنها رویکرد تفنگ “ما به همه صنایع ، ملیت” خدمت می کنیم. یک تبلیغ ، برخی از کلمات کلیدی را دور هم جمع کنید و یک کمپین را شروع کنید ، بدون نتیجه.

شرکت های بازاریابی متخصص در صنعت حمل و نقل ، رویکرد موشکی با هدایت لیزر دارند. آنها قبلاً می دانند چه چیزی قبلاً کار کرده است ، اکنون چه کار می کند ، و چه چیزی نخواهد توانست.

تبلیغی بنویسید که فروشگاه شما را از رقابت شما جدا می کند. به تبلیغات رقیب نگاه کنید و مطمئن شوید که تبلیغ شما متفاوت است.

برای تبلیغ در بینگ و یاهو از MSN Adcenter استفاده کنید. کلیک در اینجا به دلیل رقابت کمتر ارزان تر است. اکنون می توانید هر دو را در یک سیستم تبلیغ کنید.

فرآیند تنظیم حساب کاربری مشابه روند AdWords است. حضور در بینگ از آنچه فکر می کنید مهمتر است: بسیاری از کاربران رایانه از Bing استفاده می کنند زیرا این صفحه شروع پیش فرض آنها است. اگر فقط از Google AdWords استفاده می کنید ، این گروه بزرگ از مردم را کاملاً از دست می دهید.

کار بعد از ساعت کار و آخر هفته. بسیاری از افراد در شیفت های دوم / سوم کار می کنند و در ساعات عادی کار به صورت آنلاین ارتباط برقرار می کنند ، اما هنوز هم به خدمات ارسال نیاز دارند. اگر وقت برای انجام این کار ندارید ، به مدیر خود انگیزه ای برای این کار بدهید. اولین و بهترین شغلی که وی کسب می کند ، خصوصاً بعد از ساعت ها و آخر هفته. اگر بعد از ساعتهای کاری و آخر هفته قادر به کار با چشم انداز نیستید ، ممکن است بخواهید تبلیغ خود را در این مواقع ببندید اگر در حال حاضر 24/7 تبلیغات خود را نشان داده اید. برای صرفه جویی در هزینه ، AdWords را فقط در ساعات کاری خود اجرا کنید.

اگر همیشه دسترسی به تلفن موجود در فروشگاه را ندارید و تماس تلفنی را از دست نمی دهید ، به اینترنت هدایت شوید تلفن همراه اختصاصی همیشه جواب داد. اگر یک تماس تلفنی در فروشگاه را که از کمپین AdWords ناشی شده است ، از دست داده اید ، شاید فقط 50 دلار برای سرب هزینه کرده باشید. روش دیگر استفاده از سرویس ترن برای چند نفر در صورت مشغله بودن مانند گروه ماهیگیری است.

تنظیمات جغرافیایی باید واقع بینانه باشد. اگر نمی توانید شعاع 50 مایلی از کل منطقه مترو را سرویس کنید ، کمپین خود را تنظیم کنید تا فقط با محلی که معمولاً در آن سرو می کنید مطابقت داشته باشد.

ایده های دیگر

در نهایت ، هدف اصلی تبلیغات آنلاین تولید سرب است ، پس این مشتریان بالقوه به بهترین وجه کار می کنند.

اگر افرادی که به خدمات شما نیاز دارند بر روی تبلیغ شما کلیک کنند – اما آنها فرم تماس شما را صدا نمی کنند یا پر نمی کنند ، فاکتور AdWords در بیانیه کارت اعتباری شما تنها در پرداخت هزینه هواپیمای اجرایی Google کمک می کند.

به طور خلاصه

برای خلاصه کردن همه این موارد:

• MSN Adcenter معمولاً کلیک های ارزانتری نسبت به AdWords دارد. برای تبلیغ در بینگ و یاهو یک حساب کاربری ایجاد کنید.

• بعد از ساعت کار و آخر هفته کار کنید تا شغل بیشتری کسب کنید.

اگر نمی توانید با آنها کار کنید ، مشتریان بالقوه را بعد از ساعت کار و آخر هفته متوقف کنید تا $ $ پس انداز کنید.

• از تلفن همراه در نظر گرفته شده برای لاین آنلاین استفاده کنید تا مشتری احتمالی از بین نرود.

• از هدف گذاری واقعی جغرافیایی استفاده کنید.

• کلمات کلیدی منفی برای افزودن به کمپین خود برای تأمین $ $ مهم هستند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا