دنیای وب

موارد بعدی در CV چیست؟ منشور!

پس از بازگشت از کنفرانس ملی انجمن ملی شرح حال در شهر دنور در سپتامبر گذشته ، خودم را تنظیم کردم که در بررسی یادداشت هایم و مرور برنامه درسی برای دوره حرفه ای که به فارغ التحصیلان دانشگاه و سالمندان می گذارم ، کار کنم. من مخصوصاً هیجان زده شدم زیرا در سمیناری درمورد روند یک CV جدید شرکت کردم که میخواستم به کامپیوتر برگردانم و امتحانش کنم!

اگر Prezume را نمی بینید ، لطفاً اکنون یک پنجره دیگر و Google باز کنید!

در لحظه تصادف خنده دار ، هنگام تهیه برنامه Prezume و برنامه درسی خود برای ارائه این اطلاعات به دانشجویانم ، از یک زن جوان که سال گذشته فارغ التحصیل شده بود ، ایمیل دریافت کردم. او یک پیشگام بازاریابی بود و ایمیل وی به سراغ چیزی از این دست رفت:

سلام کاترین!

من فقط می خواستم از همه کمک شما با CV سال گذشته دوباره تشکر کنم. شغلی پیدا کردم اما به طور غیر منتظره اخراج شد. از آنجا که من در بازاریابی حرفه ای هستم ، فکر کردم تلاش برای چیزهای مختلف به من کمک کند که بتوانم از این امر خسته شوم ، بنابراین من این Prezume را ایجاد کردم!

بعد از ارسال نامه به پنج شرکت ، چهار تماس تلفنی ، سه مصاحبه و یک پیشنهاد شغلی دریافت کردم! همه اینها طی یک هفته اتفاق افتاد! آنها موارد فوق را دوست داشتند!

من فقط این را با شما به اشتراک می گذارم زیرا فکر می کنم ممکن است به دانشجویان دیگر نیز کمک کند.

دوباره متشکرم

همانطور که از طریق ایمیل با من تماس گرفتم ، ProZey Professional من کاملاً در حال جابجایی بود. من به سرعت با دانش آموزان فعلی خود تماس گرفتم تا پروژه را اختصاص دهم و ایمیل آنها را برای آنها بخوانم ، به عنوان مدرکی که نشان می دهد دنیای رزومه ها و خود تبلیغی در حال تغییر است.

در حالی که درست است که یک کارفرما احتمالاً هنوز به CV احتیاج دارد ، اما درست است که CV نیز تغییر کرده است. شامل پیوندهای مستقیم به ایمیل ، کیف پول و پروفایل های LinkedIn یک امر جدید عادی است. LinkedIn همچنین اشتراک گذاری ارائه ها ، فیلم ها ، عکس ها و فایل های دیگر از جمله پیش مخلوط را بسیار آسان کرده است!

جایزه این یک ابزار آنلاین رایگان است که می توانید برای ایجاد تقریباً هر ارائه ای از آن استفاده کنید. با تکمیل قالب های جالب ، ابزارهای کشیدن و رها کردن آسان و یک برنامه آموزشی عالی ، بهانه ای برای باز و تشخیص آن در رایانه شما نیست. حتی اگر من یک کاربر و عاشق پاورپوینت باشم ، Prezi فقط سطح خلاقیت را به شما می دهد که غیرقابل مقایسه است. این ابزار مناسب برای ایجاد نوع CV دیداری و تعاملی است که نامزدها در جستجوی آن موفق می شوند!

آیا شما در صنعتی هستید که ارزش خلاقیت ، منحصر به فرد بودن و کارآفرینی را ارزیابی می کند؟ این می تواند یک افزودنی عالی برای مواردی باشد که قبلاً برای بازاریابی خود در اختیار کارفرمایان قرار داده اید ، همچنین ترکیب با معرفی های ویدئویی یا برجسته کردن قرقره های مردم بسیار ساده تر است.

برای یک ایده کلی ، Prezi را در زیر مشاهده کنید. اگرچه من به دنبال کار در حال حاضر نیستم ، جمع آوری آن بسیار جالب بود و یک راه عالی برای یادگیری چیز جدید! من توصیه نمی کنم Prezi خود را بیش از حد طولانی بسازید ، اما اگر فقط با یادگیری تجربه دارید – آن را پیدا کنید!

https://prezi.com/ufzprc9nwvdm/the-life-resume-of-catharine-craig/

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا