دنیای وب

موسسه آموزش فناوری اطلاعات

بهترین موسسه آموزشی در گرگان

با ما خواسته های خود را به عنوان یک محصول به یک مهارت قابل فروش و یک هدف بازاریابی تبدیل کنید.

متخصص در ارائه آموزش های فنی در مورد تمام فن آوری های کامپیوتری در سراسر جهان. خدمات ما شامل بازاریابی دیجیتال، AWS، بازاریابی محتوا، سئو، بازاریابی ایمیلی، بازاریابی پولی است. طراحی و توسعه وب، استراتژی و برنامه ریزی، رسانه های اجتماعی، بازاریابی موبایلی، بازاریابی جستجو، جاوا، Python Angular Js، آموزش Node JS در NCR دهلی.

چرا ما؟

در دنیایی که رقابت همه چیز است. مردم به طور همزمان پشت هزاران چیز می دوند. کلاس های آموزشی فناوری اطلاعات با یک راه حل واحد برای تمام مشکلات مرتبط با فناوری. با ما: مهارت های خود را بهبود بخشید، اعتماد به نفس را توسعه دهید، مشکلات را در زمان واقعی حل کنید و به یک حرفه ای برجسته تبدیل شوید و این نیز به روشی بسیار موثر.

ما به بیا، بیاموز و رشد باور داریم

ما می دانیم که هر کسی روش زندگی خود را دارد. بنابراین ما دو ابزار یادگیری را معرفی کردیم: دوره های آنلاین و همچنین دوره های آفلاین. شما می توانید یکی از مدها را طبق برنامه زمانی که آنها دنبال می کنند انتخاب کنید.

ما بر مسیرهای آموزشی استراتژیک برای حمایت از فناوری های در حال تحول با یک برنامه آموزشی جامع متمرکز بر کاربرد برای تجربه لحظه ای تمرکز می کنیم. با ما این فرصت را خواهید داشت که مستقیماً روی پروژه ها کار کنید.

همچنین اگر به دنبال شغلی پرطرفدار در MNC هستید، به ما بپیوندید و مکانی امن به دست آورید. ما کلاس های آموزشی در گرگان ارائه می دهیم.

الف. کلاس‌های پایتون در گورگان:

به دنبال کلاس های پایتون در گورگان هستید؟

با آخرین نسخه های پایتون تخصص کسب کنید و پروژه های زنده جهانی زیادی را با ما بسازید. پایتون را از ابتدا یاد بگیرید. دوره 2 ماهه با کلاس های زنده.

با ما یک مکان امن پیدا کنید.

در اینجا چه خواهید آموخت؟

تم ها و UI پیشرفته شگفت انگیز پایتون را از ابتدا یاد بگیرید و ایجاد کنید

معناشناسی پایتون و تکنیک های مدرن پایتون را بیاموزید

ابزارهای پایتون، کلاس‌ها، عناصر و ویجت‌های JS را از طریق یک محیط sandbox سفارشی بیاموزید

کامپایل Sass را به ساده ترین روش با استفاده از رابط کاربری گرافیکی یاد بگیرید

B. آموزش AWS در گرگان:

آیا می دانید که آمازون بزرگترین خرده فروش آنلاین در جهان است و شروع به ارائه خدمات زیرساخت فناوری اطلاعات به مشاغل در قالب خدمات اینترنتی کرده است که ما آن را به عنوان محاسبات ابری می شناسیم.

جالب به نظر می رسد، اینطور نیست؟ می خواهید بیشتر بدانید؟

با ما تماس بگیرید، ما بهترین آموزش AWS را در گرگان ارائه می دهیم.

ج. آموزش طراحی سایت در گرگان:

به دنبال آموزش طراحی سایت در گرگان هستید؟

ما پکیج کاملی از دوره های طراحی وب را ارائه می دهیم. در آخرین نسخه ها مهارت کسب کنید و چندین پروژه زنده در سراسر جهان بسازید.

با ما یک مکان امن پیدا کنید.

در اینجا چه چیزی یاد خواهید گرفت؟

HTML

CSS3

HTML5

بوت استرپ 4

جاوا اسکریپت

جی کوئری

Node JS

زاویه ای 2

زاویه ای 4

زاویه ای 6

Angular JS

مرکز آموزش بازاریابی دیجیتال D. Gurgaon:

آیا اصطلاحاتی مانند SEO، SMO، بازاریابی محتوا، بازاریابی رسانه های اجتماعی، SEM، PPC یا ایمیل مارکتینگ را پیدا کرده اید و می خواهید آنها را یاد بگیرید؟

با ما تماس بگیرید، ما بهترین مرکز آموزش دیجیتال مارکتینگ در گرگان هستیم. ما به شما کمک می کنیم نتایج بلادرنگ مربوط به ترافیک وب سایت، تولید سرنخ، تبدیل و غیره را بیابید.

همه ما می دانیم که دیجیتال مارکتینگ یک حوزه قدرتمند است که نحوه ارتباط ما با مشتریان را تغییر داده است. یک راه حل مقرون به صرفه برای ارتباط و تعامل با بهترین مخاطبان هدف. فرد می تواند در خانه بماند و تجارت را نه تنها در سطح محلی بلکه در سطح بین المللی گسترش دهد.

این محبوب ترین موسیقی و خلق کار است.

پس بیایید، بیاموزید و رشد کنید و با ما مکانی امن بگیرید.

به ما سر بزنید http://ittrainingclasses.in یا فقط با ما تماس بگیرید +91 9717614047

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا