دنیای وب

موسسه برنامه ریزی مالی هند – رهبر بازار در آموزش برنامه ریزی مالی

IIFP یک آموزش مدرن و پاسخگو به صنعت را در رابطه با نیازهای فعلی جامعه سازمانی ارائه می دهد. این مرکز به سرعت به عنوان یک مرکز پیشرو برای آموزش برنامه ریزی مالی در هند در حال ساخت است. برنامه ریزی مالی فرایندی است برای نگاهی کلی به نیازهای مالی افراد و ارائه راهکارهایی برای مدیریت بهتر پول آنها و در این فرآیند محصولات نیز به فروش می رسد. IIFP همچنین یک ارائه دهنده آموزش معتبر برای هیئت مدیره استاندارد های برنامه ریزی مالی هند (FPSB هند) برای صدور گواهینامه CFPCM است. FPSB هند یک مؤسسه دولتی خصوصی است که به ارتقاء برنامه ریزی مالی شخصی در هند اختصاص دارد. مجاز به دریافت گواهینامه CFPCM در هند توسط FPSB ، دنور ، ایالات متحده است. CFP بالاترین گواهینامه جهان برای برنامه ریزان مالی و مدیران ثروت است. FPSB هندوستان توسط 46 سازمان بخش مالی از جمله SBI ، گروه ICICI ، كوتاك ، دویچه بانك ، سیتی بانك و شركت بیمه عمر هند حمایت مالی می شود. IIFP توسط انجمن آموزش و پرورش کوش تأسیس شده است که طی چندین سال گذشته با موفقیت مدرسه دزد عمومی Varanasi دهلی را اداره کرده است. این انجمن توسط صنعتگران و مربیان برجسته ترویج می شود. قدرت اصلی IIFP کالج های درخشان و متخصصان مالی سابق است که مشاغل خود را در دانشگاه ها و خدمات دانشجویی هدایت می کنند. ریاست این موسسه توسط آقای مهندس نعمت الله ، CFPCM ، صندوق سرمایه گذاری سابق MD SBI و معاون رئیس جمهور پیشین FPSB هند است. آموزش برای اولین بار در هند در سال 2002 و تحت حمایت Agence France Presse (که اکنون دوباره به عنوان FPSB هند ثبت شده است) توسط آقای مهندس نیت الله. IIFP دوره های مختلفی را در برنامه ریزی مالی ارائه می دهد که شامل برنامه های درسی CFPCM و جذب فارغ التحصیلان تازه فارغ التحصیل ، فارغ التحصیلان دانشکده های دهلی و سایر شهرها ، و همچنین مدیران شرکتها ، مشاوران بیمه و صندوق های متقابل است که مایلند حرفه ای را در خدمات مالی دنبال کنند و / یا دانش خود را با استانداردهای بین المللی ارتقا دهند. دوره های IIFP در کلاس و همچنین سبک های یادگیری از راه دور با گزینه های برنامه آخر هفته و دستورالعمل روزانه برای راحتی هر کس که به این دوره ها بپیوندد ارائه می شود. به طور کلی ، این دوره ها در 6 ماه به اتمام می رسد و در این دوره می توان تمام 5 امتحان گواهینامه CFPCM را گذراند. همه افراد با تجربه ، هر فرصتی برای تبدیل شدن به CFPCM در پایان این دوره دارند.

برنامه درسی CFPCM شامل شش واحد زیر است: () تجزیه و تحلیل ریسک و برنامه ریزی بیمه (2) برنامه بازنشستگی و مزایای کارمندان (3) برنامه ریزی سرمایه گذاری (4) برنامه ریزی مالیاتی و برنامه ریزی املاک و مستغلات

فقط 5 امتحان وجود دارد – هر یک از هر 2 تا 6 واحد با وزن 20٪ برای واحد 1 در هر پنج آزمون. میزان پاس 60 علامت منفی است و تمام آزمونها از الگوی یکسان سوالات عینی پیروی می کنند و بصورت آنلاین انجام می شوند. پس از اتمام موفقیت آمیز آزمون ، گواهی به عنوان دستیار برنامه ریزی مالی برای کنکور داده می شود. با این وجود 3 سال سابقه کار در بخش مالی یک الزام اجباری برای برند CFPCM است. از همه مهمتر ، کلیه شرکتهای دارای مجوز CFPCM باید تعهدی را برای پیروی از کدهای رفتار حرفه ای مندرج در FPSB هند اجرا کنند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا