دنیای وب

موسیقی جدید برای گوش دادن

رسانه های اصلی به سرعت جدیدترین موسیقی جدید را برای گوش دادن وارد می کنند ، اما اغلب ، تنها چیز جدید در مورد آنها کمد لباس هنرمند فعلی است. زمانی بود که مدیران عامل و تولیدکنندگان آماده استفاده از فرصت جدید و متفاوت بودند. این افراد بیشتر از بین رفته و نژاد جدیدی از گربه های چاق جای آنها را گرفته است. این افراد جدید فقط در آنچه شرط می بندند شرط می بندند.

تا نزدیک به پایان “عصر طلایی راک اند رول” ، شرکت های ضبط فقط با “گروه” هنرمندان موفق خود شروع به کار کردند. و سپس گروههای بعید مانند جان لنون و التون جان را دیدیم. شرکت های ضبط با اعتقاد به این که آنچه قبلاً فروخته شده بود ، دوباره فروخته خواهد شد و همانطور که لد زپلین گفت: “آهنگ هنوز همان است. مدهای جدید در لباس ها و تغییرات سطحی در سبک ها اعمال می شد ، اما آهنگ ها اساساً از دهه 1950 تا به امروز با همان ریتم و ساختار بلوز اجرا می شدند.

بر این ظاهر ظاهری تأکید بیشتری شده است به این امید که مردم چنان به آن وابسته شوند که محتوای واقعی نتواند به عواقب آن منجر شود. این روند را در کتاب ها ، فیلم ها و فیلم ها می بینیم. به نظر می رسد برخی از افراد بر این فرمول توافق دارند كه طرح باید مفهومی سطحی باشد فقط بدون پیشرفت و در نهایت بدون دقت خاصی.

شاید بتوانیم اصطلاح جدیدی برای این کار ایجاد کنیم. “حواس پرتی بازاریابی”. در همه جای جامعه ، این حواس پرتی تا حدی پیش می آید که افراد قادر به پیروی از یک خط فکری نیستند. در همین حال ، این دندان ها را به فرهنگ و هنر ما می کشاند.

البته هنوز موسیقی جدیدی برای گوش دادن وجود دارد زیرا شما واقعاً نمی توانید جلوی ادامه این کار را بگیرید. در یک زمان ، من یک ایستگاه رادیویی اینترنتی را اداره می کردم و شخصاً هنرمندانی را انتخاب می کردم که از آنتن پخش کنند. من از تعداد درخواستهای عالی که از سراسر جهان دریافت کرده ام متعجب هستم. البته همه هنرمندان مستقل. من مصاحبه داشته ام و بسیاری از آنها داستانهایی مانند جودیت اوون دارند که با کپیتال رکوردز قرارداد ضبط کرده است. در یک زمان ، این شرکت ضبط دارای بخشهای مختلفی بود که ژانرهای موسیقی زیادی را نمایندگی می کردند اما همه آنها بسته بودند و گفتند که موسیقی خود را قطع می کنند. آنها مالک آن بودند و نمی توانستند از آن استفاده کنند ، اما همچنین هیچ کاری با آن انجام نمی دادند. خوشبختانه ، او یک وکیل گرفت و موسیقی را پس گرفت.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا