دنیای وب

موفقیت در بازاریابی شبکه ای – چگونه تعلل را متوقف کنیم

تعلل! واو برای بسیاری از مردم چنین مانعی است. چگونه می توان از به تعویق انداختن جلوگیری کرد ، این سوال میلیون دلاری برای بسیاری از افراد است ، به ویژه کسانی که به دنبال موفقیت در بازاریابی شبکه ای هستند. بگذارید من جمله ای از والت دیزنی را “بخوانم”. “راه شروع این است که دیگر صحبت نکنید و کار را شروع کنید!” خیلی ساده ، مگه نه؟ پس چرا در ابتدا بسیاری از ما مشکل داریم؟ اگر یادگیری چگونگی توقف تأخیر به همین سادگی بود ، همه ما دنیا را به آتش می کشیدیم اما متأسفانه بسیاری از ما روی دافنا می نشینیم و فکر می کنیم در حال پیشرفت هستیم زیرا قصد داریم پیشرفت کنیم.

مثالی که قبلاً استفاده کردم ، برنامه ریزی برای سفر با ماشین است. فرض کنید می خواهیم از سان دیگو به نیویورک رانندگی کنیم. بیایید آن را ساده نگه داریم. همه نقشه ها را در اختیار داریم ، در این مسیر آب و هوا را بارگیری کرده و در حال جستجوی مناطق ساختمانی هستیم. ما به خود می گوییم که فقط مطمئن خواهیم شد که هوا در طول سفر مناسب خواهد بود و هیچ مسیر انحرافی و جاده سازی وجود ندارد. هان هاها موفق باشید!

فکر می کنید ما واقعاً سوار ماشین می شویم و رانندگی می کنیم؟ خیلی شبیه نیست! ما اغلب قبل از شروع صبر می کنیم تا همه چیز خوب شود. اینجوری کار نمیکنه زندگی ناقص است و همه برنامه های ما نیز همین است. ما هرگز نمی توانیم برنامه کاملی داشته باشیم ، بنابراین اگر صبر کنیم تا ستاره ها با مشتری همسو شوند ، به راحتی بهانه ای می گیریم که از مبل خارج نشویم.

بنابراین مشکل واقعی چیست! ترس! ما از شروع می ترسیم. ما می ترسیم اشتباهی رخ دهد که از پس آن برنیاییم. ما از آنچه ممکن است شخص دیگری فکر کند می ترسیم. ما از اینکه خویشاوندانمان در نیویورک وقتی به آنجا می رسیم چه شکلی هستند می ترسیم. یادگیری نحوه توقف تأخیر به معنای یادگیری چگونگی غلبه بر ترس است.

در تجارت بازاریابی شبکه ای ما ، تعلل اغلب شامل برداشتن تلفن و تماس با مشتری احتمالی برای دعوت او به یک سخنرانی است. این معمولا شامل ترس از طرد شدن است. وقتی مشتری بالقوه به ما می گوید “نه” ، آنها علاقه ای ندارند ، به دلایلی ، این قلب ما را می ترساند. چرا؟ اگر پیشخدمت (یا پیشخدمت) مشغول سرو قهوه بودید و مشتری به شما می گفت: “نه ممنون ، نه قهوه ای برای من” ، آیا احساس طرد شدن می کنید؟ پس چرا وقتی مشتری بالقوه به شما می گوید ، “نه ، من به کار شما علاقه ای ندارم” احساس طرد می کنید؟

مشتری شما را رد نمی کند ، بلکه به سادگی به فرصت شما “نه” می گوید و غالباً ، “نه” واقعاً به معنای “نه اکنون” است ، پس از چه چیزی می ترسید؟ اگر می خواهیم یاد بگیریم که تعلل را متوقف کنیم ، باید بر این ترس از طرد شدن از مشتری خود غلبه کنیم.

دلیل این ترس این است که ما یک دستور کار داریم. ما “نیاز” داریم که بفروشیم. ما می خواهیم “آن را دریافت کنیم” ، “آن را ضبط کنیم” بنابراین فکر من این است که ، اگر دستور کار را کنار بگذاریم ، ترس را شل می کنیم. بنابراین در مورد برخورد با مشتریان بالقوه بدون دستور کار چه می کنید؟ سپس عامل ترس را کاهش می دهیم. حتی قوی تر ، اگر انتظارات ما این باشد که مشتری “نه” بگوید ، ما با جواب دادن به آنها به انبوه تبدیل نخواهیم شد (نه “نه”) و اگر “بله” بگویند به سرخوشی خواهیم رسید. وای چه مفهومی!

اغلب گفته می شود که آزادی فقط در طرف دیگر ترس است ، بنابراین بیایید با ترس روبرو شویم و به هر حال این کار را انجام دهیم.

پس امروز از چه می ترسی؟ با آن پرداخت کنید و تازه شروع کنید! بعدا از من تشکر کن! اکنون پیش بروید و تمرین کنید که چگونه از ترس توقف تأخیر را متوقف کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا