دنیای وب

موفقیت در وبلاگ نویسی هنگامی آسانتر می شود که آنچه می دانید انجام دهید

اگر می خواهید یک وبلاگ راه اندازی کنید ، تنها نیستید. بسیاری از افراد وبلاگ نویسی را آغاز می کنند با این امید که بتوانند در کنار خود درآمد کسب کنند ، پای بیشتری به در تجارت آجر و ملات خود بیاورند و یا حتی شغل خود را جایگزین کنند.

هر وبلاگ نویسی که از طریق وبلاگ خود درآمد کسب می کند می داند که تنها راه کسب درآمد کسب و حفظ ترافیک است. بدون خوانندگان خود ، به هیچ وجه درآمد کسب نخواهید کرد

راه های زیادی برای رساندن آنها به آنجا وجود دارد ، اما سوال این است – چگونه آنها را نگه دارید؟ اگر خواننده وبلاگ شما را به هیچ وجه دوست ندارد ، وبلاگ شما را ترک می کند و هرگز برنمی گردد.

چرا وبلاگ خود را شروع کردید؟

آیا این بود که پول زیادی کسب کنید تا بتوانید جزیره دریای جنوب خود را بخرید و پادشاه یا ملکه بهشت ​​خود شوید؟

اگر چنین است ، موفق باشید در ماموریت خود.

این طرز تفکر مشکلی دارد. با داشتن یک وبلاگ موفقیت مالی هیچ مشکلی ندارد. با این حال ، وقتی انگیزه اشتباه دارید ، ممکن است به موفقیتی که می توانید به دست بیاورید ، پی نبرید.

دلیلش این است که اینترنت این روزها کاملاً مربوط به روابط است.

شما و مخاطبانتان

بهترین راه برای ایجاد روابط پایدار و سازنده با مخاطبان چیست؟ این با صحبت کردن در مورد چیزهایی است که شما از نزدیک می دانید. اگر شما در امر پرورش و برداشت درختان ارس منبع عالی دانش و تجربه هستید ، این همان چیزی است که باید در مورد آن وبلاگ بنویسید!

تعداد زیادی از وبلاگ نویسان شروع به تلاش برای ورود به حوزه ای می کنند که فکر می کنند پول زیادی دارد. این اتفاق هر روز با بازارهای کاهش وزن و بهبود روابط رخ می دهد. من را اشتباه نگیرید ، اگر موفق شدید سرانجام به شخصی در کاهش وزن کمک کنید یا رابطه ای را برطرف کنید ، با انجام کار خوب درآمد کسب می کنید.

با این حال ، ممکن است اطلاعات زیادی در مورد این مباحث نداشته باشید.

از طرف دیگر ، وقتی وبلاگ Juniper Trees For Profit را شروع می کنید ، از قبل همه چیزهایی را که باید بدانید می دانید. شما بیشتر از مخاطبان و رقبا خود می دانید. اشتیاق و دانش شما در این زمینه در هر کاری که انجام می دهید ، نوشتن ، بازاریابی و ارتباطی که با مخاطب برقرار می کنید نشان داده خواهد شد.

یکی از بهترین راه ها برای درک دقیق آنچه مخاطب شما نیاز دارد این است که وبلاگی را راه اندازی کنید که از قبل همه چیز را درباره یک موضوع خاص بدانید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا