دنیای وب

موفقیت MLM – آیا محتوای شما ارزشمند است یا اتلاف فضای وب است؟

اگر به دنبال دستیابی به موفقیت MLM هستید و من می دانم که هستید … یک چیز وجود دارد که بهتر است از آن اطمینان داشته باشید.

تنها نکته این است که شما در حال ارسال مطالب عالی هستید.

حالا وقتی محتوای عالی می گویم منظور من چیست؟ می بینید که تنها یک راز در محتوای عالی وجود دارد و آن این است که محتوا ارزشمند است. وقتی محتوا ارزشمند است ، به این معنی است که خوانندگان شما قادر به استفاده و بهره مندی از آن محتوا هستند.

اگر موفقیت در MLM شما به داشتن محتوای ارزشمند شما بستگی دارد ، پس چند روش وجود دارد که می توانید مطمئن شوید محتوای شما توسط خوانندگان قابل استفاده است.

در اینجا 3 راه برای ایجاد MLM های موفق با ارزشمند و قابل استفاده کردن محتوای خود آورده شده است

اول … فوراً مشاوره مفیدی بدهید – اگر به خوانندگان خود توصیه هایی بکنید که امروز می توانند از آنها استفاده کنند ، تا موفقیت هایی را مشاهده کنند ، آنها به شما به عنوان کسی نگاه می کنند که می خواهند درباره او بیشتر بیاموزند و با او کار کنند.

البته ، این فرض می کند که شما در حال بازاریابی برای افرادی هستید که قبلاً در مشاغل خانگی فعالیت می کنند. این یک روش عظیم برای وارد کردن برخی از ضربات سنگین به خط پایین شما است ، فقط با نشان دادن اینکه شما نیز جدی هستید و می دانید در مورد چه چیزی صحبت می کنید.

این امر همچنین افرادی را که به دنبال مشاوره هستند به پایین آورده شما منتقل می کند. این افراد افرادی هستند که با امید زیادی به یک اسپانسر دیگر با یک شرکت دیگر اعتماد کرده اند ، اما متوجه شده اند که این حامی مالی کمی بیشتر از آنچه در مورد ایجاد حق رای دادن موفق برای خود انجام داده اند ، می داند.

بنابراین ، ارائه محتوای عالی که مردم می توانند از pronto استفاده کنند ، این افراد را فریب می دهد و سپس در خانه شما را می زند تا به شما و فرصت های شغلی شما بپیوندد.

دوم … الهام بگیرید – ایجاد الهام در ایجاد طرفداران پرشوری که می خواهند با شما کار کنند بسیار کمک خواهد کرد. این به این دلیل است که همه ما برای الهام گرفتن می میریم. ما کتابهایی می خوانیم که به ما الهام می دهند ، پوسترهایی با نقل قولهای الهام بخش خریداری می کنیم ، فیلمهای الهام بخشی را بارها و بارها تماشا می کنیم و اساساً برای الهام گرفتن از ذغال داغ فراتر خواهیم رفت.

اگر شما کسی باشید که این الهام را ارائه می دهید ، دوستان زیادی پیدا خواهید کرد و افراد زیادی را تحت تأثیر قرار می دهید تا عنوان کتاب عالی را بدزدند.

الهام بخشیدن از مردم به این معنی است که یک شلوار به آنها ضربه بزنید تا بازیگری شوند. کمک به آنها در دانستن دلایل و راههای رسیدن به اهداف و رسیدن به آرزوهایشان. وقتی از آنها الهام گرفتند ، آنها به شما راهنمایی می کنند تا آنها را نزدیکتر و نزدیکتر کنید … و اگر یک MLM یا مشاغل خانگی موفق باشد ، به احتمال زیاد به فرصت کسب و کار MLM خود می پیوندید.

سوم … سرگرم کننده باشید – مطمئناً ، مردم الهام می خواهند و توصیه های عالی می خواهند ، اما آنچه واقعاً می خواهند سرگرمی است. این فهرست فقط به فروش فیلم ، فروش موسیقی ، صندلی های استادیوم ورزشی ، سالن های کنسرت ، برادوی و تلویزیون می پردازد. مردم می خواهند از این سرگرمی لذت ببرند ، بنابراین اگر می توانید این سرگرمی را به همراه دو نکته بالا فراهم کنید ، مخاطبان فریبنده ای خواهید داشت.

این به معنای مخاطبی است که شیفته صدای شما شده است.

بنابراین ، می بینید که ایجاد موفقیت در MLM تا زمانی که محتوای ارزشمندی را ایجاد کنید که مردم به سمت آن هجوم می آورند ، چندان دشوار نیست و اکنون شما دقیقاً می دانید که چگونه این کار را انجام دهید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا