دنیای وب

موفقیت MLM از طریق عملی بودن – نتایج سودآور و قدرت روحی

موفقیت MLM از طریق کاربرد عملی؟ برخی از شما ممکن است بگویید که جک ذهن خود را از دست داده است ، عملی بودن چیست ، من می دانم که وامها و وامها چیست و می خواهم در تجارت MLM موفق باشم اما عملی بودن و کمک به من چیست. جواب این سوال با خواندن این مقاله روشن خواهد شد.

در این پست ما به اختصار Praxis می پردازیم. p ، r ، a ، x ، i ، s ممکن است بعضی از شما با این کلمه آشنا باشید و دیگران نه. اگر مثل من باشید ، احتمالاً هر از چند گاهی واژه هایی از این نوع غافلگیری به میان می آیند و شما تا وقتی که به اندازه کافی کنجکاو نشوید و آن را جستجو نکنید یا کسی مهربان باشد که به شما بگوید ، معنای واقعی آنها را نمی دانید. به من اجازه دهید نسخه کوتاه معنای این کلمه را به شما نشان دهم ، کاربرد عملی ادغام باور با رفتار است.

این هست؛ کاربرد عملی صرفاً ادغام باور در رفتار است. شما می شنوید که مردم همیشه چیزهایی می گویند ، مانند: “بله ، من فکر می کنم می توانید درآمد خود را دو برابر کنید” ، یا “بله ، من فکر می کنم در بازاریابی شبکه ای و تجارت حق رای دادن موفق خواهم شد” ، اما رفتار آنها نشان می دهد که آنها کارهای لازم را برای موفقیت در هر ماجراجویی انجام نمی دهند. تجاری. این رفتار را می توان به عنوان فقدان “عملی بودن” یا عدم ادغام عقاید آنها با رفتارشان توصیف کرد.

من اخیراً تحت هدایت و آموزش کسی که باید چیزی در مورد موضوع قوانین جذب بداند ، در مورد قوانین جذب مطالعاتی انجام داده ام. نام او باب پروکتور است ، آقای پروکتور نه تنها در فیلم “راز” ظاهر شد بلکه در همکاری در زمینه محتوا نقش بسزایی داشت و او بود که این کلمه کوچک قدرتمند را به من معرفی کرد. او همچنین شخصی است که میانبر مورد استفاده در اینجا را جمع آوری کرده است.

حال بیایید این مخفف را برداشته و به ریشه های آن تقسیم کنیم. اول از همه ، “x” نشان دهنده قدرت ، عامل ناشناخته است ، بنابراین وقتی “x” را در عمل می بینید ، این قدرت است. این عامل ناشناخته x است.

“P” برای سود ، “R” برای نتایج ، “A” برای نتایج ، “X” برای قدرت ، “من” برای داخل و “S” برای روح. حالا یک دقیقه به آن فکر کنید. نتایج سودمند و قدرت در روح. مهم نیست که چه کاری انجام می دهید ، اگر می خواهید در او موفق باشید باید در روح او فرو بروید.

شما می بینید که اگر آگاهانه اعتقاد دارید که می توانید درآمد سالانه خود را به درآمد ماهانه تبدیل کنید ، می توانید این ایده را درک کنید و سپس آن اتفاق خواهد افتاد. با این حال ، اعتقاد شما باید در سطح ناخودآگاه و همچنین سطح هوشیاری باشد.

به عبارت دیگر ، فقط ذهن شما نیست که با این ایده همراه است. این وجود احساسی شما نیز هست. این بخشی از مدل شماست. این روح شماست.

اگر بخواهید کاربرد عملی را در “اصطلاح نامه” جستجو کنید ، می فهمید که تعریف “روش معمول” است ، همراه با بسیاری از مترادف های تقریباً یکسان. شما در می یابید که “کاربرد عملی فرایندی است که طی آن یک تئوری ، درس ، مهارت وضع می شود ، تمرین می شود ، مجسم می شود یا درک می شود. در این مرحله تصور می کنم شما شروع به درک قدرت این کلمه کوچک کرده اید.

به این فکر کنید ، آیا کسی تا به حال بدون اینکه احساساتی بیش از حد در روح داشته باشد ، جایی که مهارتی برای تجسم یا دستیابی به موفقیت بزرگ فعال می شود ، کار خارق العاده ای انجام داده است؟

کاربرد عملی ادغام ایمان با رفتار است. اینگونه رویاها و اهداف محقق می شوند.

موفقیت های بزرگی را برای شما آرزومندم!

جک ال دین

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا