دنیای وب

میزبان برچسب سفید

میزبان برچسب سفید چیست؟

میزبان برچسب سفید یک قرارداد حق رای دادن برای استفاده از محصولات و خدمات شرکت دیگری به عنوان نام تجاری شما است. پیشنهاد دهنده معمولاً یک تجارت خوب و ثابت است در حالی که مشتری یک شرکت کوچک با پایه سرمایه محدود است.

بیایید از این مثال استفاده کنیم: شرکت A یک شرکت میزبانی وب چند میلیون دلاری است و شرکت B یک شرکت وب کوچک محلی است. شرکت B می خواهد یک تجارت سودآور را به صورت آنلاین ایجاد کند اما بودجه سرمایه گذاری زیادی ندارد اما با شرکت A همکاری کرده است تا از محصولات و خدمات خود در وب استفاده کند. شرکت A موافقت می کند که هزینه اشتراک سالانه یا ماهانه را تحمیل کند و پشتیبانی اداری برای شرکت B ارائه می دهد.

این ترتیب تجاری برای هر دو شرکت سودمند است اگرچه یکی کاملاً تأسیس شده است. سپس این سؤال پیش می آید: “این در دنیای تجارت چقدر مؤثر است؟” تحقیقات نشان داده است که بسیاری از شرکتهای کوچک بازاریابی اینترنتی امروزه به دنبال دریافت میزبانی وب برچسب سفید هستند تا مبلغ میلیاردها دلار پای بازاریابی آنلاین دریافت کنند.

چرا برچسب سفید؟

در حالی که برچسب سفید از مارک تجاری این شرکت برای بازاریابی محصولات و خدمات یک شرکت رسمی دیگر استفاده می کند ، فرصت هایی را برای هر دو بازار ایجاد می کند. مشاغل به شرکت ها اجازه می دهند تا با استفاده از محصولات و خدمات خود که قبلاً ایجاد شده اند ، سود کسب کنند و این به شرکتهای بزرگ کمک می کند تا تجارت خود را در مناطق دیگر در جیب های کوچک گسترش دهند.

پوستر سفید همچنین به کارآفرینان این امکان را می دهد تا نام تجاری خود را روی کالاهایی که در بازار عرضه می شوند قرار دهند و اعتبار و کمیسیون فروش را بدون اطلاع از نام تجاری در اختیار تامین کنندگان قرار می دهند.

شرکتهای بزرگ به طور کلی چگونه سود می کنند؟

شرکت ها با شارژ هزینه یا مجوز از فروشندگان به عنوان یک قرارداد اعطایی ، از شرکت ها سود می برند. معمولاً این هزینه منطقی است زیرا این وجوه پشتیبانی مشتری ، پردازش بازرگان و سایر خدمات اداری را به مشترک ارائه می دهند.

علاوه بر این ، اعطای قراردادهای برچسب سفید ، در مورد بازاریابی خرده فروشی فشار بر شرکتهای بزرگ را از بین می برد. میزبانی وب وب لیبل سفید می تواند شبیه به عمده فروشی باشد. به عنوان تأمین کنندگان عمده فروشی ، مشاغل کوچک می توانند به مشتری های خرده فروشی خود توجه کنند.

مزایای فروشندگان میزبان وب

سرانجام ، امروز هزاران توزیع کننده با ایجاد یک شرکت میزبانی وب خرده فروشی سود زیادی می برند. آنها کمتر از هزینه های اصلی ، موجودی ، کارمندان و مشاغل اداری برای رسیدگی برخوردار هستند. بزرگترین فایده این شرکت های کوچک این واقعیت است که آنها دارای یک BPO (برون سپاری فرایند تجارت) هستند که از مسائل فنی مشتریان خود مراقبت می کنند.

اگر می خواهید یک فروشنده میزبان وب سفید با برچسب باشید ، یک فرصت سودآور در انتظار شما است. به صدها بازاریاب دیجیتال پیوسته که تجارت خود را با میزبانی وب و سرویس نام دامنه برای مشتریان خود ادغام می کنند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا