دنیای وب

میز خود را از کاغذ خالی کنید

مقدمه

وقتی از پلیس ابوظبی اس ام اس گرفتم ، کمی تعجب کردم. این به زبان عربی بود ، بنابراین من نتوانستم آن را بخوانم ، اما سریع آن را تفسیر کردم و یادآوری کردم که ثبت نام ماشین من به زودی پایان می یابد. برای من تعجب آور بود. من تعجب کردم که یک کشور فوق العاده کاغذی در برخی مناطق برای غلبه بر جنگ کاغذی و به تدریج حرکت به سمت ارتباطات الکترونیکی در مناطق دیگر ، کاری انجام می داد. این قطعاً در کشور من اتفاق نمی افتد ،

استرالیا ، تمدید ثبت نام هنوز در نامه وارد می شود.

این باعث شد که من به کارهایی که برای ساختن کارهایم از خانه (و بقیه عمرم) انجام داده اند فکر کنم تا آنجا که ممکن است بدون کاغذ و جزئیات این استراتژی ها دنبال شود.

Adobe PDF همانطور که می بینید کلید این فعالیت است.

ارتباطات الکترونیکی

من فعالیتهای بازاریابی و ارتباطات عمومی خود را تسهیل کرده ام تا جایی که به ندرت مخاطب را در قالب کپی سخت تولید می کنم. تمبرها ، پاکت نامه ها و کاغذها را حذف کردم و مجبور شدم با انجام تقریباً همه چیز از طریق ایمیل ، تلفن یا فکس الکترونیکی در اداره پست مستقر شوم.

حساب من با ارائه دهنده خدمات فکس مستقر در استرالیا به این معنی است که می توانم از طریق لپ تاپ خود یک فکس را از طریق ایمیل در هر کجای دنیا ارسال نمایم. وقتی ارسال شد ، ایمیلی دریافت می کنم که به من بگوید آیا با موفقیت ارسال شده است و زمان آن است. من آن را حذف می کنم ، اما می توان از آن به عنوان رسید استفاده کرد. به همین ترتیب ، نمابرهایی که با استفاده از شماره نمابر برای من ارسال شده اند ، به عنوان پرونده های Adobe PDF روی دسک تاپ وارد می شوند.

من در صورت نیاز می توانم آن را چاپ کنم ، اما معمولاً چنین نمی کنم. وقتی این کار را کردم ، آن را حذف می کنم یا آن را در یک هارد اکسترنال ذخیره می کنم که به طور خاص برای این منظور استفاده می شود.

اسناد کاغذی

بعد از خواندن یک متخصص بازاریابی اینترنتی ، وبلاگ کن سیلور در مورد دفاتر بدون کاغذ ، من در یک اسکنر سرمایه گذاری کردم که Adobe PDF را اسکن می کند. هر سند چاپی که می رسد و نیاز به ذخیره دارد ، به عنوان مثال برای اهداف مالیاتی ، من سند اصلی را پاک می کنم و سپس آنرا خرد می کنم. این تقریباً بدون کاغذ است.

من تا آنجا که ممکن است با بسیاری از سازمانها ترتیب داده ام تا به فاکتورها ، فاکتورها و غیره بصورت الکترونیکی دسترسی داشته باشم. تقریباً تمام خدمات بانکی من به صورت آنلاین انجام می شود و من دیگر در فهرست های کاغذی یا سایر رسانه های تبلیغاتی مشترک نیستم.

پر کردن دیجیتال

به جز سند گاه به گاه که نمی تواند در قالب دیجیتال حفظ شود ، من همه چیز را در هارد اکسترنال 80 گیگابایتی ارائه می دهم که می توانم آن را هرجا که هست بروم. من بطور دوره ای داده ها را از DVD تهیه می کنم و به آن واریز می کنم. در پایان سال مالی ، من داده ها را برای آن سال در یک CD قابل ضبط بارگیری می کنم.

تمام پرونده های من در پوشه های مرتبط هستند و به همین ترتیب نامگذاری شده اند ، به عنوان مثال ، اظهارنامه ویزای ماهانه من به عنوان VISASEP06.pdf ارائه می شود. با کنوانسیون ثبت نام و نامگذاری ، این بدان معنی است که می توانم چیزها را سریعتر پیدا کنم ، آنها را به ترتیب صعودی یا نزولی و غیره سفارش دهم.

نتیجه

اگر به دلیل بمباران کاغذ ، به همان اندازه که بیمار بودید تا اعدام جان خود را از دست داده اید ، با پیروی از برخی رویه هایی که اتخاذ کرده اید ، زندگی خود را تا حد امکان بدون کاغذ انجام دهید. پس از پایان کار ، احساس خوشبختی می کنید که انجام دادید.

کپی رایت 2006 رابین هنری

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا