بازرگانی

میکسر فیلیپس مدل 3652

بررسی میکسر فیلیپس مدل 3652
در 35000 دور در دقیقه ، فیلیپس آن را به یک محصول منحصر به فرد و منحصر به فرد تبدیل می کند. هنگام مخلوط کردن در غذا ، مواد مغذی را کاملا بدون مخلوط کردن مخلوط کنید. قدرت آن 1400 وات و قدرت مخزن 2 لیتر است. او سریع است و زبانش آهنین است و عملکردش خوب است. میکسر 3652 یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین محصولات آشپزخانه فیلیپس است. این محصول با مزیت موتور 1400 وات برای تهیه انواع نوشیدنی ها ، انواع نوشیدنی ها در مدت زمان کوتاه بسیار مناسب است. این میکسر دارای فناوری 3D ProBlend 6 است که به شما کمک می کند ویتامین ها و مواد معدنی را با غذای خوب مخلوط کنید.
مشاهده و شرح میکسر 3652
میکسر توانایی تنظیم سرعت را دارد و در حالت نبض به راحتی یخ های قوی و قوی را می شکند. توان این میکسر یک موتور قدرتمند 1400 واتی و قابلیت تنظیم سرعت در 15 حالت است. قابلیت تنظیم سرعت در حالت نبض و دارای تکنولوژی پیشرفته 3D.
از آنجا که ترکیب فیلیپس 3652 از فناوری 3D ProBlend 6 به عنوان یک اولویت استفاده می کند ، به شما این امکان را می دهد تعادلی کاملاً مشابه با حفظ ویتامین ها و مواد معدنی در رژیم غذایی خود ایجاد کنید. این دستگاه قابلیت تنظیم سرعت را دارد و علاوه بر این از قابلیت کار در حالت نبض نیز استفاده می کند. روش پالس کمک می کند تا مواد سخت تر از طریق چرخش های تیز ، قدرتمند و ناگهانی روی تیغه مخلوط شود.
سایر مشخصات میکسر فیلیپس
نوک سوخت این دستگاه به کاربر قدرت خرد کردن بستنی را نیز می دهد. با استفاده از یک لیوان تمیز و بزرگ به همراه یک شیشه دو لیتری می توانید یک اسموتی برای کل خانواده ایجاد کنید. میزان مصرف میکسر فیلیپس HR3652 1400 وات است. زبان آن با فناوری ProBlend 3D ساخته شده است و این زبان دارای 6 زبان است و در وسط ، بالا و پایین برگ دیده می شود. با استفاده از این فناوری ، غذا تا 50٪ کاهش می یابد و تمام مواد مغذی موجود در آن ذخیره می شود. با استفاده از این ابزار می توانید بستنی درست کنید ، اسموتی ، نوشیدنی ، سس ، پوره و سوپ درست کنید.
بدنه دستگاه دارای روکش فلزی است که تمیز کردن آن را آسان می کند. کنترل دستگاه تنظیم سرعت است و کلید فشار وارد شده به بدن از تهیه عضلات نرم و یخ تشکیل شده است. فیلیپس HR3652 دستگاه خوبی است و دارای بدنه ای بزرگ و بشکه ای به وزن 2.5 کیلوگرم است.
ظاهر و بدنه دستگاه
بدنه از استیل و ظرف از شیشه ساخته شده است. روی شیشه یک پوشش پلاستیکی وجود دارد تا هنگام کار با میکسر دستگاه از شیشه خارج نشود و با ریختن مواد داخل لیوان ، محیط اطراف شیشه آلوده نشود. در بدنه اصلی چندین دکمه وجود دارد که دارای سه عدد است که هر یک از آنها نقش دارند و با فشار دادن هر کلید یک برنامه شروع می شود. میکسر جدید
میکسر فیلیپس 3652 دارای 6 تیغه از جنس استنلس استیل بوده و از مقاومت در برابر خوردگی و مقاومت بالایی برخوردار است. از ویژگیهای خاص برگهای موجود در یک ظرف ، عدم توانایی آنهاست که می توان در انتهای کار با ابزار از لیوان و بدنه جدا کرد و برای شستشو خارج کرد.
میکسر حرفه ای فیلیپس
میکسر شیشه ای HR3652 ظرفیت بسیار خوبی دارد و 2 لیتر را در خود جای می دهد.یکی دیگر از جنبه های طراحی میکسر فیلیپس ، سیم برق است که یک مزیت برای وسایل برقی است و اطمینان می دهد که سیم برق آسیب نبیند یا آسیب نبیند. اگر آشپزخانه یا آشپزخانه کلاسیک یا حتی ظاهری مدرن دارید و بدنبال لوازم جانبی زیبایی متناسب با سلیقه خود هستید ، رنگهای نقره ای و مشکی را با هم ترکیب کنید. این محصول از ترکیبی از این رنگ استفاده می کند تا نه تنها وسیله ای عملی باشد بلکه با تزئین و زیبایی چشم را به خود جلب کند. یک ظرف شیشه ای با بدنه فلزی یک ترکیب جالب و جذاب است.
توضیحات فنی محصول
توان 1400 واتی آن بهترین مدل برای مخلوط کن فیلیپس است و علاوه بر این ، ظرف 2 لیتری هم برای تولید خانه و هم برای خانه مناسب است. زبان آن از فولاد ضد زنگ ساخته شده است که عمر دستگاه را افزایش می دهد. از نظر موفقیت باید گفت که این یک سرعت 5 است و یک سرعت نیز با آن ارتباط دارد. ظرفیت نبض به شما امکان می دهد کاملاً مخلوط شوید. طراحی و نمایشگر خارجی ، قفل های اتوماتیک ، سه کلید میکسر ، میکسر کرم و عملکرد نبض و موارد دیگر. دلیل دیگر این است که این مدل محصول خوبی برای خرید و استفاده است. مخلوط کن فیلیپس HR3652 یکی از قدرتمندترین بلندرهای بازار آشپزخانه است که توسط شرکت هلندی فیلیپس تولید و در سایر نقاط جهان به فروش می رسد.
کاربرد میکسر فیلیپس مدل 3652
همانطور که گفته شد ، مخلوط کن فیلیپس HR3652 دارای سه دکمه بر روی بدنه بزرگ خود است که برای اختلاط نرم ، فشار یخ و ضرب و شتم استفاده می شود. فیلیپس HR3652 توانایی تغییر سرعت را دارد. سرعت چرخش زبان این میکسر به حدی زیاد است که می تواند تا 35000 دور در دقیقه بچرخد و غذا را به بهترین شکل در لیوان قرار داده و با یک دست مخلوط کند. ویژگی بارز میکسر حرفه ای فیلیپس HR3652 سیستم خاموش شدن خودکار است.
فناوری D3 ProBlend در این محصول
میکسر فیلیپس HR3652 با فناوری به نام D3 ProBlend همراه است. این فناوری اطمینان حاصل می کند که تمام مواد موجود در اسموتی به خوبی با هم مخلوط شده اند تا مواد مغذی موجود در میوه ها ، سبزیجات و آجیل ها از سلول ها آزاد شده و به راحتی توسط بدن جذب شوند. در بدنه میکسر PHILIPS ، مدل HR3652 / 00 ، یک سوئیچ قابل تنظیم وجود دارد که به عنوان سوئیچ طراحی شده است و با روشن کردن آن می توانید سرعت دستگاه را تنظیم کنید.
در این کلید میزان صدا ، سه کلید کوچک وجود دارد که می توان با فشار دادن آنها یخ را خرد کرد تا یک نوشیدنی تهیه کند یا از عملکرد نبض دستگاه استفاده کند. از این قسمت می توانید نوشابه های خوشمزه و شیرین را با فشار یک کلید تهیه کنید. این چراغ ها دارای چراغ های نشانگر هستند و این چراغ ها نحوه عملکرد دستگاه را نشان می دهند.
کار با دستگاه خرد کن
برای میکسر فیلیپس HR3652 / 00 یک شیشه شیشه 1.8 لیتری با قابلیت خرد کردن و تمیز کردن وجود دارد. به دلیل طراحی دو زبانه درب شیشه ، درب محکم در داخل شیشه قفل می شود و از پخش مواد جلوگیری می کند. روی این درب فضایی وجود دارد که می توانید در حالی که دستگاه هنوز کار می کند ، مواد دیگر را در شیشه به دستگاه اضافه کنید. میکسر فیلیپس دارای 6 تیغه فولادی با فناوری D3 ProBlend است.به این ترتیب این مواد خرد و تمیز می شوند و اگر مواد مغذی را در این مواد ذخیره کنند ، شکل صاف و یکدستی دارند.
استفاده از آن ، فشردن یخ ، تهیه نوشیدنی و ادویه ، سس ، پوره و سوپ های مخلوط فیلیپس به راحتی و در کمترین زمان انجام می شود. این دستگاه دارای پایه ضد لغزش است که از لیز خوردن دستگاه در حین کار جلوگیری می کند. تمام قسمتهای دستگاه قابل جدا شدن و شستن در ماشین ظرفشویی است.
افزایش قیمت ها
برای اطلاع از قیمت میکسر فیلیپس 3652 و نحوه خرید آن ، به وب سایت “Top Sales” ما مراجعه کنید.

منبع:
منبع در میکسر فیلیپس مدل 3652

| topfroosh.com.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا