بازرگانی

میکسر فیلیپس HR2102

معرفی میکسر فیلیپس مدل 2102
میکسر فیلیپس HR2102 400 وات نیرو مصرف می کند و بدنه آن از پلاستیک و زبان این میکسر از فولاد ضد زنگ ساخته شده است. نگهداری و کار سریع دارد. و وزن این میکسر 2.2 کیلوگرم است. می توانید آن را بشویید و حتی در ماشین ظرفشویی بشویید و دارای نگهدارنده جمع آوری سیم است. این میکسر دارای دستگاه 5 ستاره و آسیاب پنجره با بال مخصوص و پایه غیر متحرک و همچنین قابلیت جداسازی زبان و قابلیت خرد شدن یخ است.
شکل و مواد بدن را مخلوط کنید
استفاده از پلاستیک در ساخت میکسر فیلیپس 2102 باعث افزایش طول عمر و وزن میکسر شده است. فیلیپس از یک بطری پلاستیکی 1.5 لیتری در مخلوط کن فیلیپس HR2102 برای افزایش کارایی استفاده کرد. میکسر حرفه ای فیلیپس از صفحه ای از فولاد ضد زنگ استفاده می کند و طول عمر بالایی دارد.
فیلیپس با ساخت PHILIPS Blender HR2102 آسان می کند که دست خود را با زبان خود بمالید. میکسر بزرگ فیلیپس HR2102 از 400 وات نیرو و توانایی تغییر سرعت حالت 2 و همچنین بازده پالس برای ایجاد بازده بیشتر استفاده می کند. همزن یکی از ضروری ترین ابزارهایی است که باید در هر آشپزخانه وجود داشته باشد. با استفاده از همزن ، روند پخت و پز غذا در آشپزخانه بسیار راحت تر خواهد شد و مشکلی روی دست شما نخواهد بود. میکسر HR2102 یکی از محصولات و لوازم جانبی لوازم آشپزخانه با کیفیت از شرکت فیلیپس است. با مخلوط کن فیلیپس HR 2102 می توانید آب میوه و سایر غذاها تهیه کنید.
توضیحات فنی میکسر فیلیپس
این میکسر به طراحی موتور 400 وات و 4 بلندگوی ProBlend مجهز شده است. وبلاگ Philips HR 2102 به شما کمک می کند وعده های غذایی و نوشیدنی های خوشمزه ای را برای عزیزانتان تهیه کنید. تهیه آب پرتقال تازه و سالم با زبانی تیز بسیار ساده و آسان خواهد بود. با استفاده از این ابزار می توانید هر روز از نوشیدنی های سالم لذت ببرید. علاوه بر این ، می توانید از این مخلوط کن برای تهیه انواع دسرها ، سس ها ، پوره سیب زمینی و موارد دیگر استفاده کنید.
زبان آن فولادی ضخیم است و شکلی زیبا و بادوام دارد. مخزن 1.5 لیتری دارای دو سرعت متفاوت با ضربان نبض تا 400 وات است. میکسر فیلیپس 2102 دارای یک موتور قدرتمند 400 وات است. این نیرو برق دستگاه را تأمین می کند و همچنین سرعت را افزایش می دهد.
400 وات نیرو برای میکسر مورد نیاز است و با افزایش قدرت و کارایی تجهیزات باعث افزایش عمر و دوام میکسر 2102 می شود. به طور کلی ، این میزان نیرو در افزایش سرعت ، افزایش قدرت و کارایی ، افزایش دوام و دوام تجهیزات تأثیر مستقیم خواهد داشت.
کارایی مدل میکسر
میکسر فیلیپس 2 دارای یک سطح سرعت است که به کاربر اجازه می دهد بسته به شدت خوراک و مدت زمان لازم ، سرعت 1 (کم) و سرعت 2 (زیاد) را انتخاب کند. علیرغم موتور قدرتمند این میکسر و دو ضربه گیر سرعت ، آن را خرد کرده و بهترین مواد را مخلوط می کند. علاوه بر این سرعت ها ، یک نمایشگر نبض نیز در میکسر فیلیپس 2102 وجود دارد که با انتخاب این عملکرد بلافاصله زبان مخلوط کن را با مخلوط کردن این مواد حرکت می دهد و در نتیجه مانند سایر مواد مخلوط می شود. اگر فقط ساعت را بچرخانیم ، نماد ارز حرف P است.
نحوه استفاده از مخلوط کن فیلیپس
در این حالت موتور با بالاترین سرعت و قدرت ممکن روشن می شود.اما بهتر است فقط چند ثانیه و به صورت محدود از این حالت استفاده کنید تا به موتور آسیب نرساند. برای قرار دادن ظرف آب یا نگهدارنده لامپ کوچک در پایین یک مخلوط کن خوب 2102 ، بهتر است به نشانگر قفل نگاه کنید. هنگامی که نشانگر به صورت صحیح روی شکل قفل ، شیشه یا آسیاب قرار می گیرد ، از بازرسی قابل اطمینان اطمینان خواهید داشت. این نرم افزار عمر دستگاه شما را افزایش می دهد. افتتاحیه جالب بود.
خروجی میکسر 2102 به گونه ای طراحی شده است که به عنوان یک سیستم ضد قطره عمل می کند و در هنگام سرویس شیشه از قطره ای محافظت می کند. نتیجه گیری می شود که فیلیپس حتی به کوچکترین جزئیات طراحی خود نیز توجه داشته است. همانطور که گفته شد ، فیلیپس تمام جنبه های طراحی محصولات خود را در نظر می گیرد ، این بار میکسر فیلیپس 2102 دارای یک میکسر کاملا ارگونومیک است که به هیچ وجه و به هیچ وجه دست شما را آزار نمی دهد.
سایر نمایش ها و توضیحات محصول
میکسر 2102 دارای محفظه ای برای جمع آوری سیمهای برق است. بنابراین ، هنگام کار با میکسر ، می توان سیم برق را در محفظه قرار داد. در این حالت می توانید میکسر را بدون نیاز به فضای زیاد متناسب با آنچه می خواهید تنظیم کنید. تمام لوازم جانبی میکسر فیلیپس 2102 را می توان در ماشین ظرفشویی قرار داد. بسته های میکسر ، بسته های میکسر و خرد کن یا چرخ های کوچک را می توان در ماشین ظرفشویی بدون آسیب دید. میکسر فیلیپس 2102 با یک جعبه پلاستیکی 1.5 لیتری ارائه می شود. این پارچه برای مقاومت در برابر شکستگی طراحی شده است و مقاومت در برابر شکست نامیده می شود.
عملکرد بالا و خوب
ظرفیت این میکسر فیلیپس 1.5 لیتر است اما در عمل بهتر است از 1.25 لیتر استفاده شود تا در حین کار مواد غذایی نریزد. بنابراین می توان گفت که ظرفیت کاربرد 2102 آینه با 1.25 لیتر مخلوط شده است. میکسر فیلیپس 2102 یک میکسر داخلی 400 وات است. این میزان قدرت موتور برای مصارف خانگی مناسب است و می تواند انواع نوشیدنی ها و نوشیدنی ها را در اختیار ما قرار دهد. در نگاه اول ، میکسر 4002 وات 2102 ممکن است قدرت کمتری نسبت به میکسر کلاس داشته باشد ، اما به طور کلی برای استفاده در خانه به انرژی زیادی احتیاج ندارد و 400 وات ایده آل است.
چرا از مخلوط کن استفاده می شود؟
سرعت پخت و پز یکی از دلایلی است که هم اکنون نقش بسیار مهمی را ایفا می کند و ابزارهایی که می توانند کار را آسان کنند و تأثیر خوبی در پخت و پز دارند واقعاً در آشپزخانه هستند. میکسرها نیز در این گروه قرار می گیرند. بسیاری از شرکت های لوازم الکتریکی با مارک های معروف و محصولات مختلف مخاطبان را برای خرید مخلوط کن ها باز کرده اند.
فیلیپس یکی از بزرگترین تولیدکنندگان این محصول است که در مدل بعدی محصول HR2102 شرکت در مورد آن بحث خواهیم کرد. میکسر فیلیپس 2102 به فناوری ProBlend4 مجهز است. به عبارت دیگر ، این مخلوط کن فیلیپس دارای 4 مخلوط کن آهن است که مخصوصاً برای مخلوط کردن هر نوع میوه و تهیه نوشیدنی های عالی طراحی شده است.
این یک فشار ویژه بر روی زبان خرد کن است
زبان به گونه ای تهیه می شود که میوه خرد شده و خوب مخلوط می شود تا طعم بی نظیری تولید کند. این شرکت با میکسر فیلیپس 2102 یک خردکن کوچک با 4 خردکن استیل تولید کرده است که می تواند مخلوط کن شیشه را جایگزین کرده و به خردکن 400 وات تبدیل کند.از این سنگ شکن می توان برای خرد کردن آجیل و ادویه های مختلف استفاده کرد و می توان آن را یک سنگ شکن حرفه ای نامید. سرعت چرخش موتور میکسر فیلیپس 2102 400 وات را می توان در 2 سطح تنظیم کرد بسته به نوع میوه و نوع نوشیدنی که می خواهید بپزید ، سرعت را می توان در 2 سطح تنظیم کرد. چرخش
سرعت پخت و پز یکی از مهمترین عواملی است که امروزه نقش اصلی را ایفا می کند و اگر در آشپزخانه ظروفی مناسب شما باشد بسیار مهم است. یکی از این دسته ها میکسر است. بسیاری از شرکت های لوازم الکتریکی با مارک های معروف و محصولات مختلف مخاطبان را برای خرید مخلوط کن ها باز کرده اند.
ظاهر میکسر و ویژگی های مفید
طراحی جذاب و جذاب این میکسر سفید است و با راحتی اکثر خانه ها مطابقت دارد و جلوه ای بی نظیر می بخشد. این واقعا سبک و سبک است و به شما امکان می دهد آن را در یک سازمان بهتر حرکت دهید. این محفظه همچنین برای جمع آوری سیمها طراحی شده است تا هیچ چیز اضافی در اطراف محصول وجود نداشته باشد. 400 وات به علاوه یک مخزن 1.5 لیتری برای خانواده ها و به طور کلی برای مصرف منظم در خانه مناسب است.
بدنه از پلاستیک بادوام و زبان از فولاد ضد زنگ ساخته شده است که عمر دستگاه را افزایش می دهد. در مورد اثربخشی آن ، باید گفت که سرعت دو برابر بیشتر است و شرایط مربوط به سرعت وجود دارد. عابران پیاده برای جلوگیری از لرزش و حرکت بیش از حد طراحی شده اند. قابلیت پالس به شما امکان می دهد خط را کامل کنید.
روش شستشو را مخلوط کنید
همچنین یک آسیاب برنج وجود دارد که می تواند هم بر روی ابزار سخت و هم نرم مورد استفاده قرار گیرد. قابلیت شستشوی مواد در طول سیم و بسیاری موارد دیگر ، این مدل را به یک محصول مناسب برای خرید و استفاده تبدیل کرده است. تمیز کردن میکسرها پس از استفاده اغلب بسیار دشوار است. اما شستشو و تمیز کردن بلاگ های فیلیپس بسیار آسان و ساده است. برای تمیز کردن این مواد ، می توانید زبان و صفحه را بردارید. می توانید ظروف و چاقوها را به راحتی تمیز کنید. داشتن مخلوط کن در آشپزخانه به شما امکان می دهد هر روز از آب میوه های تازه و سالم استفاده کنید.
علاوه بر این می توانید با استفاده از این دستگاه در مدت زمان کمی کیک و شیرینی متنوع تهیه کنید. فراموش نکنید که مواد را با دست مخلوط کرده و بکارید. طراحی زیبا و ظریف این دستگاه به کیفیت این میکسر می افزاید. استفاده از موتور 400 وات در این دستگاه روند تغذیه را بسیار آسان می کند.
قیمت
اگر می خواهید از قیمت میکسر فیلیپس برای این مدل و نحوه خرید آن مطلع شوید ، وب سایت ما را در “فروش برتر” بررسی کنید.

منبع:
منبع در وب سایت Philips HR2102 Mixer

| topfroosh.com.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا