دنیای وب

نادیده گرفتن کلاهبرداری نیرو یا مشروعیت – Ignite Review

Ignite Stream Review انرژی

Ignite Powered by Stream Energy به نظر می رسد از سال 2004 شروع شده است. این یک رویکرد بازاریابی شبکه ای برای آزادسازی انرژی در تگزاس است. آیا انرژی روشنایی ارزان تر است؟ برای محیط زیست بهتر است؟ آیا این انرژی قابل اطمینان تر است؟ آیا این یک سلسله مراتب است؟ من این فرصت را داشتم زیرا در تگزاس زندگی می کردم. خوب به آن نگاه کردم و تصمیم گرفتم که Ignite Energy کلاهبرداری نیست ، اما برای من نبود.

شرکت

برق فقط برای ساکنان تگزاس در دسترس است بنابراین قطعاً درپوش بازار یا محدودیت ظرفیت وجود دارد. بنیانگذار و شریک مدیریت کریس دوموف است ، مردی که در سال ورشکستگی در سال 2004 در راس اکسل بود و همه در این تجارت از جمله بسیاری از دوستانم پول زیادی را از دست دادند. من مطمئن هستم که بعضی ها از Ignite طراحی شده توسط Stream Energy خوشحال هستند ، اما به همین دلایل تنها تصمیم گرفتم که این برای من نباشد.

انرژی

شرکت انرژی که از آنها استفاده می کنند ، جریان انرژی نامیده می شود و تنها راهی که می توانید از آن استفاده کنید ، بخشی از شرکت بازاریابی شبکه ایگنیت است. من دریافتم که آنها از برخی انرژی های تجدید پذیر استفاده می کنند اما در اکثر آنها مانند شرکت انرژی اصلی TXU تگزاس نزدیک نیستند. قیمت آن در هر کیلووات ساعت خیلی گرانتر از قیمت متوسط ​​شرکت نبود. اما از آنجایی که آنها یک شرکت بازاریابی شبکه ای کوچکتر هستند ، ممکن است آنها دقیقاً مانند اکسل بتوانند از کار خارج شوند ، بنابراین شما سخت تلاش خواهید کرد که به “تاریکی” بپیوندید تا یک شرکت انرژی دیگر را پیدا کنید.

برای مقایسه گزینه های تأمین کننده برق ، می توانید به این قسمت بروید http://www.powertochoose.org

فرصت شغلی

در سایت آنها خواندم که پس از 3 روز هزینه شروع غیر قابل استرداد 299.00 دلار است. سپس هزینه ماهانه وب 19،95 دلار وجود دارد ، بنابراین شما می توانید تجارت خود را برای آنها ارتقا دهید. این برای من کمی احمقانه به نظر می رسید. آنها سطوح مختلفی دارند که می توانید به آنها برسید: مدیر عامل ، مدیر اول و مدیرعامل. اما بازده آنها بسیار کم به نظر می رسید. اگر در 60 روز اول 10 نفر ثبت نام کنید ، فقط 200 دلار دریافت خواهید کرد. آنها بازده های دیگری نیز دارند ، مانند این که شما برای هر مشتری در هر ماه 50/0 سنت باقیمانده دریافت می کنید ، بنابراین فقط 5 دلار در ماه دریافت خواهید کرد.

استقرایی

جریان انرژی یک کلاهبرداری نیست و Ignite Stream Energy روی کالاهای واقعی و مشتریان تمرکز دارد و فقط به جذب افرادی نیست که افراد را جذب می کند ، از این رو این یک طرح سلسله مراتبی نیست. به نظر می رسد فعالیت بازاریابی شبکه ای معتبر است ، اما محصول و فرصت تجاری واقعاً با رقابت موجود مقایسه نمی شود ، بنابراین به من علاقه ای ندارد.

چیز دیگری پیدا کردم در مشاغل خانگی من که چند سال است که در آن مشغول به کار هستم ، هر وقت اعضای تیمم 1500 دلار در خریدهای اضافی کسب می کنند فقط برای اینکه آن را با دو نفر دیگر که همان کار را انجام می دهند ، از خرید 500 دلار سفارش می گیرم. من و تیم موفق من از کار کردن با یک محصول منحصر به فرد ، ثبت شده و سرگرم کننده لذت می بریم تا با شرکتی که به اندازه کافی پرداخت می کند به اشتراک بگذاریم تا یک فرد عادی بتواند از خانه کار کند و در طی چند سال درآمد باقیمانده کسب کند که شما بتوانید زندگی خود را دنبال کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا