دنیای وب

نادیده گرفته شده ترین استراتژی بازاریابی وب سایت

از خودخواهی بپرهیزید. در همه جا مشکلاتی ایجاد می کند و دنیای تجارت الکترونیکی نیز از این قاعده مستثنی نیست. برای موفقیت ، باید مخاطبان خود را بشناسید ، به آنها اهمیت دهید و ملاقات بیشتری را طی کنید تا در جایی که هستند با آنها ملاقات کنید.

ممکن است در حال طوفان فکری یک وب سایت جدید باشید: “وب سایت من درباره من ، خدمات و محصولاتم است.”

ممکن است برای گفتن صریح آن جا نباشید ، اما همچنان موقعیت ناخودآگاه شماست. بیشتر ما می توانیم این شوخی را دریافت کنیم که “من زیاد نیستم ، اما تمام آن چیزی هستم که فکر می کنم”.

بله تو باید درباره خدمات و محصولات خود – مزایا و محدودیت های آنها – فکر کنید. به خود فکر کنید – محدودیت های خود را به عنوان یک کارآفرین. و اگر می خواهید مردم خرید کنند ، از منظر چشم انداز خود به این موارد فکر کنید.

  • آنها چه کسانی هستند؟
  • چه انتظاری دارند؟
  • آنها به دنبال چه می گردند؟
  • آنها محصولات شما ، طاقچه شما ، روش شما را چگونه می بینند؟
  • چگونه می توانید آنها را گیج و مأیوس کنید؟

فرار از نفس گسترده ما ، که به آن تعصب نیز گفته می شود ، دشوار است ، این یک نقطه کور بزرگ است که در اطراف دیده می شود. بهترین راه برای دور زدن آن این است که انتظارات خود را پاک کنید و در صورت امکان رفتار آنها را در مورد هر چیزی که می فروشید ، انجام می دهید یا می سازید کنترل کنید.

به عنوان مثال ، من قصد داشتم برای شش ماه کتاب الکترونیکی درباره سخنرانی عمومی بنویسم ، اما هنوز به آن نرسیده ام. من می دانستم که در پایین لیست اولویت های من قرار دارد ، بنابراین در صفحات وب محبوب ترین آدرس عمومی خود پیشنهادی ارائه دادم: «به این نظرسنجی پاسخ دهید و من یک نسخه رایگان از این کتاب الکترونیکی 25 دلاری را برای شما ارسال می کنم بیرون! ” قبلاً حدود 50 پاسخ دریافت کردم. وقتی زمان برنامه ریزی برای مطالب کتاب فرا می رسد ، من از قبل می دانم که در بازار هدف شما بیشتر جالب است.

به همین ترتیب ، زمانی که زمان عنوان اولین کتابم در مورد پزشکی جایگزین بود ، یک نظرسنجی انجام دادم – در مورد 100 نفر از آنها طوفان فکری کردم ، 10 مورد برگزیده را انتخاب کردم و خوانندگان آنلاین بهداشت را برگزیدم. شخصی که آنها ترجیح می دهند با اختلاف زیاد برنده است. حتی نزدیک نبود. او همچنین کسی نبود که من او را دوست داشته باشم. می بینیم؟

ممکن است یک کپی بنویسید: “من اجراهای خود را به زبانی که برای من طبیعی تر است توصیف می کنم.”

گاهی اوقات این کار می کند. اگر آنها به دنبال داشتن آن با عطر و طعم خاص هستند ، ممکن است به عنوان مثال از زبان عامیانه یا صحبت های فن آوری استفاده کنند. اما این همیشه جواب نمی دهد. اگر آنها اصطلاحات شما را نمی دانند چه؟ اگر آنها کلمات و مفاهیم مورد علاقه شما را نمی دانند چه می کنید؟

ما با کلمات ، عبارات و استعاره های محافل تجاری و اجتماعی خود احساس راحتی می کنیم و فراموش می کنیم که همه آنها را نمی شناسند. اگر اصطلاحات خود را مشخص کنید می توانید آن را حفظ کنید. در غیر این صورت ، آن را به زبان زندگی روزمره ترجمه کنید. بهتر است ، محبوب ترین کلمات کلیدی معادل را پیدا کرده و از آنها استفاده کنید.

به من به عنوان یک نویسنده خبره و سخنران عمومی اعتماد کنید. غالباً ، هنگامی که سوگند می خورم که شفاف سازی کرده ام ، سرخ می شوم. من دیگر چقدر مخاطب من را سوtood تفاهم نمی کند دست کم نمی گیرم. بار شفافیت بر دوش من است ، نه آنها.

ممکن است یک وب سایت ایجاد کنید: “من وب سایت خود را پیرامون افکار خود در مورد تجارت خود سازماندهی می کنم.”

ممکن است خیلی خوب کار کند ، اما اگر اینطور نباشد ، بازدید کنندگان احساس خستگی می کنند ، آنچه را که می خواهند می یابند و بدون پشیمانی آنجا را ترک می کنند. در وب سایتی که برای آنها جدید است ، فقط چند بار است که آنها قبل از اینکه بر روی آن کلیک کنند کلیک می کنند

مهم نیست که درباره پیشنهادهای خود چه فکری می کنید اگر نمی دانید مشتریان احتمالی شما به چه چیزهایی نیاز دارند ، به چه چیزی اهمیت می دهند ، مشکلاتشان چیست …

  • پیشنهادات شما چگونه نیازهای آنها را برآورده می کند و مشکلات آنها را حل می کند؟
  • چه کلماتی در ذهنشان خطور می کند وقتی می آیند برای جستجوی راه حل؟
  • چه اصطلاحات جستجوی ارجاع در سیاهههای مربوط به آمار وب شما وجود دارد؟
  • آیا از این اصطلاحات در ناوبری خود استفاده می کنید؟

یک مشتری بالقوه ممکن است با مشکلی که شما حل می کنید روبرو شود اما نوع راه حل مناسب شما را جستجو نکند ، یا ممکن است راه حل یا مشکل را به همان اسامی که شما استفاده می کنید صدا نزند. اصطلاحات زبانی دوباره. دریابید که آنها چه تماس می گیرند و چگونه در مورد آن فکر می کنند. در وب سایت خود پیدا کنید که آنها در واقع به دنبال چه چیزی هستند و نام آن را بگذارید

پلی بین ذهن آینده خود و خود ایجاد کنید ، و آنها از طریق گروه ها جمع می شوند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا