دنیای وب

نامه نویس – نقد و بررسی کتاب

من عاشق خواندن این کتاب هستم. بازیکنان بسیار خوب ارائه شده اند. جک ، مولتی میلیونری که تمام عمر خود را با بحران روبرو می کند و سرانجام در زندگی خود معنی پیدا می کند-اما میلیون ها دلار و اندوه احساسی هزینه دارد. ادل یک نوشیدنی شدید ، آزاد زندگی می کند ، چند میلیونر است و دارای ذهن مستقل و شوخ طبعی است. وندی ، یک مادر مجرد عشق را در زندگی خود پیدا می کند. یک معلم مختلط با پیروزی در زندگی دانش آموزان خود بازی می کند و استاد بازنشسته که با این طرح مخالف است ، یک راز بزرگ دارد. مشاور ازدواج در حال معامله با مرد دیگری است و وقتی او پیدا شد فکر می کند دنیای او به پایان رسیده است.

من می گویم که این داستان تخیلی یک کمدی خنده دار است که سرگرم کننده است و یک عنصر عاشقانه نیز دارد. نویسنده رابرت مرسرنیرن ضعف انسان را با لذت برجسته کرد. او به وضوح تمایل به “ثروتمند شدن سریع” را در انجمن آمریکای شمالی نشان داد. اعضای این انجمن معمولاً آنچه را که ما می خواهیم بشنوند می شنوند و مراتع سبز را احساس می کنند ، نه اینجا و اکنون.

حماقت پیروی کورکورانه از دیگران و خطرات مادی گرایی ما به خواننده نشان داده می شود. افراد بی گناه می توانند زندگی خود را بطور برگشت ناپذیری با تمایل دیگران به بالا بردن نردبان شرکت یا جامعه تغییر دهند. مزایای یک رهبر معنوی که به تربیت افراد در این داستان کمک می کند ، به آنها کمک می کند تا خود را ببخشند و در زندگی پیش روند ، در چندین نقطه از داستان استفاده می شود.

این کتاب را به کسانی که به دنبال خواندن سبک و سرگرم کننده هستند توصیه می کنم.

شابک #: 0974814105

ناشر: Gritpoul، Inc.

نویسنده: رابرت مرسرنیرن

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا