دنیای وب

نام خوبی برای خبرنامه خود انتخاب کنید

شما طاقچه خود را انتخاب کرده اید. من تحقیقی انجام داده ام و آموخته ام که ساده ترین راه برای ایجاد لیست ، ارائه اطلاعات با کیفیت بالا در فواصل زمانی مشخص برای چشم انداز شما است. شما می دانید که برای رسیدن به مخاطب مورد نظر خود باید یک خبرنامه منتشر کنید. اما اکنون گیر کرده اید و نمی توانید نام خبرنامه خود را تعیین کنید.

از آنجایی که نام خبرنامه شما در تصمیم گیری در مورد خواندن یا عضویت در آن توسط شخصی کمک خواهد کرد ، مهم است که از ابتدا نام خوبی را انتخاب کنید. اما چگونه در مورد نام خوب برای خبرنامه خود تصمیم می گیرید؟

اگر برای اولین بار هنگام تصمیم گیری در مورد جایگاه خود تحقیق خود را به درستی انجام داده اید ، می دانید که افراد از کلمات کلیدی و عبارات کلیدی برای یافتن اطلاعات در اینترنت استفاده می کنند. بنابراین ، نام خبرنامه شما باید حاوی مهمترین کلمه کلیدی یا عبارت کلمه کلیدی باشد. شما می خواهید مردم به نام خبرنامه شما نگاه کنند و بلافاصله بدانند که این چه خبر است. به عنوان مثال ، اگر خبرنامه شما مربوط به بازاریابی مقاله باشد ، نام احتمالی آن چیزی مانند “نکات بازاریابی مقاله آسان” خواهد بود.

لطفاً توجه داشته باشید: همیشه تأیید کنید که می توانید نام دامنه ای را دقیقاً همان چیزی که روزنام your خود خوانده اید خریداری کنید زیرا برای فرم ثبت نام خود به یک وب سایت یا وبلاگ نیاز دارید.

اگر می خواهید خود را به عنوان یک متخصص در زمینه خود معرفی کنید ، ممکن است خبرنامه خود را چیزی مانند “مشاوره بازاریابی از طریق ایمیل Donna Walsh” بخوانید.

یا اگر می خواهید نام تجاری خود را تبلیغ کنید ، می توانید چیزی مانند “خبرنامه DWWD” را انتخاب کنید که نام خبرنامه بازاریابی آنلاین من است که DWWD علامت تجاری من است و مخفف توسعه وب سایت دونا والش است. من از این علامت تجاری در آدرس بسیاری از سایتهایی که متعلق به من است استفاده می کنم. هنگامی که مردم “DWWD” را می بینند ، می دانند که این چیزی است که شما ایجاد کرده اید. من یک لوگو با نام تجاری خود ایجاد کرده ام و همیشه آن را در وب سایت های خود حتی در مواردی که علامت تجاری من در نام دامنه ندارند درج می کنم.

لطفا توجه داشته باشید: ممکن است مدتی طول بکشد تا برند شما به خوبی شناخته شود تا مردم بلافاصله متوجه شوند که این متعلق به شما است. بنابراین ، مگر اینکه در مورد مارکی تصمیم گرفته باشید که به طور دقیق تجارت طولانی مدت آنلاین شما را منعکس کند ، پیشنهاد می کنم از مارک تجاری به نام خبرنامه خود استفاده نکنید.

وقتی می خواهید نامی برای خبرنامه خود انتخاب کنید ، به همان اندازه که فکر می کنید ایده بنویسید. هرچه ایده های بیشتری ارائه دهید ، تصمیم گیری در مورد یک نام خوب برای شما آسان تر خواهد بود.

ممکن است بخواهید برخی از ایده ها را با هم فکری کنید ، از خبرنامه های دیگران الهام بگیرید یا حتی نام مجلات آفلاین را بررسی کنید. همچنین می توانید از دوستان ، همکاران ، اعضای خانواده ، تالارهای گفتگوی آنلاین یا هر کس دیگری که ایده های خوبی به شما می دهد بپرسید.

شما نمی خواهید وقت ، تلاش و پول خود را برای نام خبرنامه خود هدر دهید که در آینده از آن راضی نخواهید بود. بنابراین قبل از تصمیم گیری در مورد یک یا دو روز صبر کنید. آنچه امروز به نظر یک اسم عالی می رسد ممکن است فردا خوب به نظر نرسد. اگر کمی به آن فکر کنید ممکن است نام بهتری در ذهن شما ظاهر شود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا