دنیای وب

نام دامنه ای را برای تجارت خود در اینترنت ثبت کنید

اولین کاری که باید هنگام شروع کار بازاریابی اینترنتی انجام دهید ، ثبت نام دامنه است. شما می خواهید از ابتدا مطمئن شوید که حضور آنلاین را برپا می کنید. اکثر معلمان اینترنتی به شما خواهند گفت که در صورت وجود سعی کنید نام و نام خانوادگی dot com خود را ثبت کنید و آنها درست باشند. این بهترین روش برای شروع تبلیغ خود به عنوان یک بازاریاب اینترنتی است. اگر این امکان در دسترس نیست ، می توانید با افزودن نام میانی ، کلمه وبلاگ ، hyphen یا چیزهای دیگر برای منحصر به فرد بودن آن ، به آن نزدیک شوید. سپس ، از افرادی که به اسم شما می نویسند ترافیک خود را شروع می کنید تا ببینید که چه کسی هستید و می دانید که آیا مشروع هستید و “واقعی” هستید. تعجب خواهید کرد که چقدر سریع می توانید برای نام خود رتبه بالایی کسب کنید. حتی اگر دیگران هم به همین نام باشند.

معمولاً برای نام کسی در موتورهای اصلی جستجو رقابتی زیاد وجود نخواهد داشت مگر اینکه نام یک شخص مشهور یا یک مشاغل تجاری آنلاین داشته باشد. این خیلی محتمل نیست ، بنابراین بیشتر افراد در کار موتورهای جستجو برای نام خود با کار نسبتاً کمی قرار می گیرند. این امر می تواند با ارتقاء سایت شما در حد امکان از طریق کارهایی مانند رسانه های اجتماعی و وبلاگ ها ، نوشتن مقاله و ارسال آنها به دایرکتوری های مقاله و ارسال در انجمن ها با لینک به سایت شما و ارسال پست به سایت های سؤال و پاسخ انجام شود. یک میلیون روش مختلف برای بیرون بردن نام شما از آنجا وجود دارد. همه ما محبوب ترین سایت ها را می شناسیم. بنابراین می توانید از آنجا شروع کنید ، اما وقتی سایت خود را برای انتشار شروع می کنید ، بیشترین تعداد بازدید را در سایتهای اصلی ادامه دهید. این کار شما را در راه ساختن نام تجاری و ایده های خود برای یک تجارت واقعی شروع می کند.

پس از انجام موفقیت آمیز ، در خط مقدم یکی از سریعترین رشد ، سودآورترین و بالاترین حاشیه ها در بین بهترین صنایع برای انجام مشاغل جهان تاکنون دیده اید. البته من در مورد بازاریابی اینترنتی صحبت می کنم. چه کارهایی را می توانید بطور جداگانه و بدون تجربه و تخصص واقعی انجام دهید ، بدون سرمایه گذاری یا سرمایه گذاری بسیار ناچیز بصورت کامل و کاملاً مقیاس پذیر در هر سطح انجام دهید بازاریابی آنلاین فقط این موارد را ارائه می دهد. اکنون اشتباه نکنید ، شما باید مایل باشید که روی آن کار کنم و مقاله بنویسید ، ایمیل بفرستید ، سایت خود را تبلیغ کنید و هر کاری را برای موفقیت انجام دهید انجام دهید ، اما تا زمانی که به انجام این کارها پایبند باشید و موفقیت های اثبات شده را دنبال کنید ، شما هم موفق خواهید شد. بعلاوه ، این موارد نیز قابل برون سپاری است. بنابراین شما فقط باید آنچه را که از آن لذت می برید انجام دهید. بنابراین اگر می خواهید از کمکهای عالی در زمینه بازاریابی آنلاین مطلع شوید ، این موضوع را بررسی کنید http://davidmaguireblog.com.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا