دنیای وب

نبوغ جرالد پیترز

جرالد پیترز ، بنیانگذار شبکه ساخت و ساز Downline ، بیش از 20 سال در صنعت بازاریابی شبکه ای کهنه کار بوده است. او همه اینها را از نظر کمپین های بازاریابی شبکه ای دیده و می بیند که آنها رفت و آمد می کنند. وی برای کمک به “انسان کوچک” برای به دست آوردن پول از سرمایه گذاری اندک و سیستمی که مشکلات را از بین برد و موانع مشترک MLM و MLM سنتی را از بین برد ، شبکه ساختمانی Downline را ایجاد کرد. وی همچنین نویسنده و بنیانگذار emailpaysu است.

روشی که پیترز استفاده می کند بازاریابی کارت پستال است. این بازاریاب برتر کارت پستال را به صورت رایگان به هرکسی که به تجارت خود بپیوندد ارائه می دهد. او حتی آن را به افرادی می دهد که به تجارت او پیوسته اند. ارزش در این تاکتیک بسیار زیاد است زیرا بیشتر شرکتهای بازاریابی شبکه ای و مشاغل خانگی از شرکت کنندگان می خواهند مبالغ قابل توجهی را برای خرید مواد بازاریابی هزینه کنند – یعنی اگر آنها اصلاً چیزی دارند. منطق ارائه شده توسط جرالد پیترز برای بازاریابی بسیار ساده است: به دیگران بگویید و به شما بازمی گردد. وقتی به دیگران کمک می کنید ، از این جهت سود می برید که فرد موفق است ، آنها قدردانی خود را برمی گردانند ، و این سپاسگزاری به شکل وفاداری به وجود می آید و اغلب از ماندن در فعالیت تجاری شما سود می برد.

یکی دیگر از جنبه های منحصر به فرد بازاریابی وی این است که وقتی مردم کتاب های او را می خرند اعتبار هر کس دیگری را که این کتاب ها را می خوانند کسب می کنند. این اعتبارات چک هایی است که به صورت هفتگی ارسال می شود. آقای پیترز دائماً در تلاش است تا راه هایی برای پول انداختن در جیب افرادی که به تجارت وی می پیوندند ، پیدا کند. این کارت پستال های رایگان ، رایگان و پیشنهادهای ارزان را برای زیردستان توزیع می کند. این یک دلیل زنده است که نشان می دهد بخشندگی از گرفتن بیشتر است و اینکه اهدا کننده غالباً با دادن خود غنی می شود

فیلم جرالد پیترز را در توصیف تکنیک های بازدید وی مشاهده کنید http://tinyurl.com/vitojamieson

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا