دنیای وب

نتایج آزمون A / B را تجزیه و تحلیل کنید

آماده سازی امتحانات A / B ممکن است مدتی طول بکشد و اجرای آنها و درک نتایج به دست آمده طولانی تر است. اما ارزشش را دارد – اگر درست انجام شود ، می تواند تبدیل شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

اصول اولیه

یک آزمایش برش خوب شامل چندین مورد است:

1. یک مورد که باید تغییر کند ، مانند عنوان در صفحه فروش شما.

2. دو نسخه متفاوت از صفحه ، A و B.

3. مراجعه به این صفحات. ترافیک شبکه های اجتماعی یا تبلیغات پولی خود را افزایش دهید تا مجموعه ای سریعتر از نتایج را بدست آورید.

4- نتایج A و B را ردیابی کنید تا “برنده” مشخصی بدست آورید – یعنی صفحه ای که افراد بیشتری روی آن کلیک ، مشترک یا خرید می شوند.

5- هنگام تصمیم گیری در مورد برنده ، اطمینان حاصل کنید که تعداد بازدیدکنندگان هر صفحه برابر است تا تعیین کنید که نتایج از نظر آماری قابل توجه هستند. به عنوان مثال ، اگر A 100 بازدید کننده و 4 فروش داشته باشد و B 200 بازدید کننده و 8 فروش ، پس هیچ برنده ای وجود ندارد. آنها محدود شده اند. در این صورت ، یا شما به آزمایش ادامه می دهید ، یا آنچه را دوست دارید مانند B انتخاب کنید ، و شکل جدیدی را در برابر آن اجرا کنید ، که می توانیم آن را C بنامیم.

از طرف دیگر ، اگر A و B هر دو فروش داشته باشند ، اما B دو برابر ترافیک داشته باشد ، A برنده است زیرا دارای نرخ تبدیل 4٪ در مقابل نرخ تبدیل 2٪ است. از A به عنوان “کنترل” استفاده کنید و سپس سعی کنید آن را با نسخه C شکست دهید. اگر A هنوز هم بهترین باشد ، او همچنان یک نفر برتر خواهد بود. اگر C به عنوان برنده ظاهر شود ، C غالب می شود. سپس می توانید آن را در برابر D تست کنید.

وقتی خوشحال شدید عنوان شما خوب عمل می کند ، جنبه های دیگر نامه فروش خود را آزمایش کنید تا بهترین تبدیل هایی را که می توانید مدیریت کنید ، بدست آورید.

6. برای کسب یک برنده مشخص در آزمون چه مدت زمان صرف کنید. از این به عنوان صفحه “کنترل” استفاده کنید.

7. به مرحله 1 برگردید و آزمایش دیگری را با استفاده از عنوان (از نظر فنی عنوان C) انجام دهید.

توجه: اگر نه A و نه برنده برجسته نیستند ، نسخه مورد نظر خود را انتخاب کنید و تا زمانی که برنده شوید ، آزمون دوم را مقابل آن نسخه انجام دهید.

آماده سازی تست ها بسیار آسان است. شما باید سازمان یافته بمانید. پیگیری داده ها ممکن است کمی دشوارتر باشد ، زیرا شما مجبورید از یک یا چند مجموعه ابزار و / یا تجزیه و تحلیل استفاده کنید تا تصویری کامل از آنچه در آزمون رخ داده است ، بدست آورید.

به عنوان مثال ، می توانید از Google Analytics and Experiments برای ایجاد آزمایش تقسیم استفاده کنید ، اما همچنین باید از داده های فروش یا اطلاعات مشترک در بازاریابی از طریق ایمیل استفاده کنید تا مشخص شود چند نفر دعوت به عمل مورد نظر شما را تکمیل کرده اند.

چیزهایی که باید مراقب آنها باشید

سایت های کم بازدید

اگر سایت شما بازدید زیادی نداشته باشد ، آزمایش و دریافت تعداد قابل توجه آماری بیشتر طول می کشد. یا می توانید تبلیغاتی را برای هدایت ترافیک به سمت A و B انجام دهید تا آزمون شما را تسریع کرده و حتی سریعتر برنده شوید.

حداقل 7 روز تست کنید

حداقل یک هفته کامل تست کنید تا تغییرات در ترافیک و عادات را از روز به روز مورد بررسی قرار دهید. ممکن است نتایجی که روز یکشنبه می گیرید با دوشنبه یا پنجشنبه بسیار متفاوت باشد.

در مورد هدف خود روشن باشید

آزمون خود را طوری تنظیم کنید که شامل یک متغیر و یک هدف باشد. به عنوان مثال ، فقط عنوان را آزمایش کنید ، و ببینید که چگونه بر فروش تأثیر می گذارد. فقط موضوع ایمیل را امتحان کنید و ببینید که چگونه بر نرخ باز شدن تأثیر می گذارد.

تحت تأثیر اعداد دیگر قرار نگیرید

حواس پرتی هنگام استفاده از یک برنامه بسیار قدرتمند مانند Google Analytics آسان است. فقط بر روی هدف خود تمرکز کنید تا داده های لازم برای اقدام را بدست آورید. یعنی ، A یا B را کنترل کنید یا خیر و سپس C را آزمایش کنید ، کنترل جدید را پیدا کنید ، در صورت وجود ، آن را برابر D آزمایش کنید و غیره. به زودی برنده و تبدیل بیشتری خواهید داشت.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا