دنیای وب

نتایج جستجو برای کلمات کلیدی مختلف بین Introduction و Wordtracker

انتخاب کلمه کلیدی برای بازاریابی موتور جستجو اساسی است. دریافت کلمات کلیدی اشتباه ، تجارت اینترنتی شما محکوم به شکست است. کلمات کلیدی مناسب را پیدا کنید و تعداد زیادی از ترافیک هدفمند را از طریق موتورهای جستجو به وب سایت خود هدایت کنید.

در مورد انجمن های وب مستر بحث هایی انجام شده است. چرا نتایج جستجوی جستجو در پیش زمینه با Wordtracker بسیار متفاوت است؟ به عنوان مثال در زمان نوشتن ، جستجوی کلمه کلیدی “بازاریابی اینترنتی” منجر به 342 و 848 جستجو در 60 روز گذشته توسط یک مقدمه و 2،356 توسط Wordtracker شد. حالا کدوم دقیق تره؟

یک مقدمه

این یک موتور جستجوی پرداخت به ازای هر کلیک است. طبق گفته Overture ، این آمار جستجوهای ماههای گذشته را از شرکای خود ، از جمله AltaVista ، Yahoo ، MSN Search ، HotBot و All the Web ، جمع آوری می کند. بنابراین آمار مربوط به مقدمه گسترده است زیرا دارای شبکه بزرگتری است.

با این حال ، داده های آن دارای اشکالاتی است.

1. هیچ تفاوتی بین …

آ. اصطلاحات مفرد و جمع.

شما باید بدانید که مرورگرها در جستجوی تک یا کلمه کلیدی هستند.

ب حروف بزرگ و کوچک.

ج سوالات انسانی و پرسش های خودکار.

نمایش داده ها توسط بهینه سازان پیشنهاد خودکار ، ناظران موقعیت و رتبه و تحلیلگران محبوبیت پیوند به عنوان نتیجه ثبت می شوند.

2. جستجوهای تکراری

به عنوان مثال ، شخصی که یک عبارت کلیدی کلیدی خاص را در یاهو جستجو کند ، سپس در MSN به عنوان دو نتیجه ثبت می شود.

کلمه جستجو

این یک سازنده و تحلیلگر کلمات کلیدی است و دسترسی مستقیمی به پایگاه داده های اصلی موتور جستجو ندارد. Wordtracker بسیاری از داده های تجزیه و تحلیل خود را از Meta-crawler و Dogpile دریافت می کند ، که دو موتور جستجوی متا هستند. Metacrawler و Dogpile در موتورهای اصلی جستجو مانند Google ، Yahoo ، MSN Search ، Ask Jeeves جستجو کرده و بهترین نتایج را بازیابی می کنند.

داده های Wordtracker که بیشتر از Metacrawler و Dogpile جمع آوری شده اند ، تنها درصد کمی از کل جستجوهای اینترنتی را تشکیل می دهند.

Wordtracker شامل حدود 350 میلیون جستجو در یک دوره 8 هفته ای است (منبع: وبلاگ کارگاه های موتور جستجو ، 30 ژوئن 2005). حالا برای بعضی از ریاضیات. 350 میلیون جستجو در طول 56 روز به طور متوسط ​​6.25 میلیون جستجو در روز فراهم می کند. گوگل ، با 36 درصد ترافیک اینترنتی (منبع: comScore qSearch ، ژوئیه 2005) ، روزانه حدود 112 میلیون جستجو را ثبت می کند (منبع: Top Ten List، Wordtracker). بنابراین در مقایسه با کل جستجوهای اینترنتی ، Wordtracker فقط 2 درصد است.

وقتی Wordtracker از عبارت جستجوی یک عبارت جستجوی خاص صفر برمی گرداند ، به این معنی نیست که کسی آن را در اینترنت جستجو نمی کند.

با این حال ، با Wordtracker ، جستجوهای خودکار به جستجوها اضافه نمی شوند و جستجوهای تکراری حذف می شوند. کلمات جستجو به صورت مجرد و جمع ، حروف بزرگ و کوچک برجسته می شوند ، به جز کلمات کلیدی که معنی های مفیدی برای مفرد و جمع دارند ، و کوچک یا بزرگ ، به عنوان مثال ، “کلمات کلیدی” و “کلمات کلیدی”.

مقدمه یا Wordtracker؟

برای معرفی ، اعداد باد می شوند ، در حالی که Wordtracker گزارش نشده است. با این حال ، اینها ابزارهای مفیدی برای جستجو و انتخاب کلمات کلیدی هستند. از این ارقام به عنوان راهنما استفاده کنید ، و برای مقایسه در انتخاب کلمات کلیدی مطلق نیستند.

به عنوان مثال ، اگر کلمه کلیدی 1 دارای 10 هزار جستجو در قسمت جلو و کلمه کلیدی 2 دارای 2000 جستجو است ، واضح است که اگر صفحه وب شما به درستی بهینه شود ، کلمه کلیدی 1 بازدید بیشتری ایجاد می کند. اما انتظار 10 هزار بازدید کننده با کلید واژه 1 را نداشته باشید.

من در فروم های وب مسترها برای افرادی خوانده ام که کلمات کلیدی را بر اساس تعداد امیدوارکننده جستجوها انتخاب کرده و صفحه وب خود را بهینه کرده و در ده موتور برتر برای موتورهای جستجوی اصلی امتیاز کسب کرده اند ، با این وجود بازدید بسیار کمی دارند.

به نظر من ، اگر محبوبیت را با کلمات کلیدی یا عبارات کلیدی خود مقایسه می کنید ، مقدمه کاری مهم است. اگر کلمات کلیدی یا عبارات کلمات کلیدی را برای شروع یک تجارت آنلاین یا تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک انتخاب کنید ، عقل متعارف به شما می گوید Wordtracker شرط بندی بهتری است. بهتر است انتظارات کمتری را بر اساس تعداد کمتری تنظیم کنید و وقتی اتفاقات دیگری رقم می خورد ، غافلگیر شوید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا