دنیای وب

نتایج SEO از تلاشهای بازاریابی ارگانیک بدرستی انجام می شود

آیا تاکنون فکر کرده اید که هنگام کلیک کردن بر روی رفع نقص از Google Analytics ، این کدهای خطا چه دریافت می کنند؟ یا چند پرونده تحلیلی دیگر؟

من متوجه شدم که برخی از کدهای خطا مسئله “کد” هستند ، زیرا گوگل (یا موتور جستجوگر دیگر) سایت را خزیده و صفحه Backend Code را قرار داده است که بینندگان نمی توانند به آنها دسترسی پیدا کنند. (بدون صفحات پنهان) مشکل “رفع” این خطاها این است که آنها در واقع خطا نیستند بلکه یک کد دسترسی است که به وب سایت شما امکان کار می دهد.

مشکل اینجاست که “خزنده ها” وب سایت شما را تجزیه و تحلیل می کنند ، کلمه خود را در مورد مکان ها ، رتبه ها و سایر مشکلات در سطح سایت می گیرند ، یعنی اینکه سایت شما با متغیرهایی ایجاد شده است که برای همه خزنده ها در دسترس نیست. همه از همان افزونه ها ، کد ها و اوراق بهادار به عنوان “همه افراد” استفاده نمی کنند.

هنگامی که خزنده یک “اختلاف” در موتور جستجو پیدا می کند ، نمی داند با آن چه کار کند ، بنابراین در یک خطای خطا قرار می گیرد.

وب سایت Master Franchise –

هنگامی که شما برای ساخت وب سایت خود یا مدیریت وب سایت خود فناوری استخدام می کنید ، از آنها می خواهید که تخصص سطح “زمینه بازی” خود را در رتبه بندی و بررسی ها اعمال کنند. شما می خواهید که آنها سایت شما را تا حد امکان کار کنند. شما اغلب از استاد سایت دعوت می کنید تا به طراحی شخص دیگری نگاه کند و “آن را تعمیر” یا حداقل “ویرایش” کند تا کارایی داشته باشد.

کسانی که وب سایت خود را حفظ کرده و موارد اضافی خود را در معرض خطرات وب سایت قرار می دهند از جمله محتوا ، به روزرسانی ها و کد نویسی استاد سایت خود ، از این موضوع آگاه نیستند که باعث ایجاد سردرگمی زیادی در جنبه های عملکردی وب سایت خود می شود.

نتایج SEO –

بیشتر اوقات ، یکی از بزرگترین مشکلات مربوط به سئو عدم وجود پیوند و بک لینک ثابت در وب سایت شما است. اگر به درستی پیوند نداشته باشید ، یا به صفحات قبلی منتشر شده در سایت خود پیوند ندهید ، هرگز از پست های اضافی که در سایت خود و یا SEO خود استفاده می کنید ، بهره ای نخواهید برد.

چه کار نمی کند ، به معنای واقعی کلمه کار نمی کند.

تاخیر در بروزرسانی های سئو بدترین کاری نیست که می توانید انجام دهید … عدم توجه به سئو شکسته ممکن است بدتر باشد. آماده کردن خود برای عدم موفقیت با اغراق در جستجوگرها مکانیکی و نه اینکه اجازه دهید رفتار سایت شما باعث بهبود سئو شما شود می تواند بدترین کاری باشد که می توانید انجام دهید. اگر نمی توانید بدون جلوه های ویژه و تلاش های دیوانه کننده آن را نگه دارید ، به هیچ وجه نمی توانید آن را حفظ کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا