دنیای وب

نحوه ادعا و تأیید لیست کسب و کار من در Google


بیایید این را بپذیریم – اگر تجارت شما در Google نیست ، چنین نیست. آیا می دانید بیش از 90٪ از ترافیک موتورهای جستجو Google است؟ مردم امروز چیزهای زیادی را به خاطر نمی آورند و چرا باید این کار را انجام دهند؟ همه چیز در Google است. شما بارها یک شرکت را در Google جستجو کرده اید و در سمت راست جعبه ای با نقشه شرکت ، شماره تلفن ، ساعات کار ، عکس ها و پیوند به وب سایت آنها قرار دارد. به نظر می رسد گوگل می خواهد تبلیغات رایگان را به این شرکت ارائه دهد. در واقع ، گوگل می خواهد این کار را تا حد ممکن آسان کند تا کاربرانش بتوانند در 0.000048763 ثانیه آنچه را که به دنبال آن هستند ، پیدا کنند – بنابراین همه ما مرتباً برمی گردیم. تجربه کاربر را ساده و روان کنید ، اولین موتور جستجو باقی می ماند. آیا می دانید تا سال 2019 ، بیش از 65٪ از ترافیک جستجوی گوگل همراه خواهد بود؟ وای ، مارینا؟ چه چیزی برای کاربران موبایل از “همه” اطلاعات قبل و در وسط آسان تر است؟ چگونه می توانم لیست Google برای کسب و کار من را برای مشاغل خود دریافت کنم؟ و حالا شما تعجب می کنید ، “وقتی کسی شرکت من را جستجو می کند ، چگونه اطمینان حاصل کنم که این شرکت در بالای صفحه Google یک لیست چک دارد؟” خوب ، این قسمت آسان است. در واقع غافلگیر شدن بسیار آسان است. “اما چرا قبلاً این کار را نکردم؟” در اینجا مراحل ساده وجود دارد. اما ابتدا باید نام خود را در Google Maps وارد کنید و ببینید آیا نشان داده می شود یا خیر. اگر این اتفاق بیفتد ، به این دلیل است که الگوریتم جستجوی Google اطلاعاتی را از منابع دیگر پیدا می کند و آنها را برای شما و مشتریان شما (کاربران) ذخیره می کند. شرکت شما قبلاً در آنجا لیست شده است ، روی دکمه “ادعای این شرکت” کلیک کنید و از طریق Google Tutorial شما را راهنمایی می کند. به یاد داشته باشید: بسیار آسان! اوه ، و فراموش نکنید که قبل از اینکه شخص دیگری تلاش کند شرکت خود را ادعا کنید – انگیزه خوبی برای انجام این کار ASAP. شرکت من هنوز در این لیست نیست ، اما من واقعاً منتظر آن هستم. در غیر اینصورت ، باید به صفحه Google My Business بروید و روی دکمه “مدیریت” کلیک کنید و تمام مراحل لازم را برای آن مشاهده خواهید کرد. سیستم آنها یک کد تأیید برای شما ارسال می کند ، فقط قبل از شروع صبر کنید تا کد تأیید برسد و مراحل بسیار ساده را دنبال کنید – به طور جدی ، دانش آموزان دبیرستانی می توانند این کار را انجام دهند ، بله و شاید حتی بهترین ها از همه؟ پس از دریافت لیست to -do ، هنگام ورود به سیستم یک صفحه کسب و کار نیز خواهید داشت. هنگام جستجوی تجارت خود ، فقط اطلاعاتی را که می خواهید در Google نشان داده شود ویرایش کنید. می توانید لیست های “Google for My Business” را ایجاد و اضافه کنید:

پیوند به وب سایت ها

شماره تلفن

ساعات کاری

آرم و یا تصویر شرکت شما
بله ، همین – ساده ، درست است؟ بله ، بعضی از ما وقتی صحبت از این فناوری پیشرفته می شود به اندازه کلاس سوم باهوش نیستیم.بنابراین اگر مثل من هستید ، ممکن است بخواهید ویدیوی YouTube را در مورد چگونگی ادعا و تأیید لیست “Google برای کسب و کار من” ابتدا مشاهده کنید. سپس می توانید دستورالعمل های ساده بالا را دنبال کنید و تا وقتی بزرگسالان را نمی شناسید – خیلی راحت کلیک کنید. و ، شما باید قیمت را دوست داشته باشید! تعجب می کنید که چرا 4 کلمه رایگان است؟ فقط این لیست “Google برای کسب و کار من” ناموفق بود.
.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا