دنیای وب

نحوه ارسال اطلاعات محصول خود به عموم

در بیرون آوردن محصول اطلاعاتی شما بدون صرف هزینه زیاد ، به اینترنت پاسخ می دهید. JVs ، Joint Ventures بهترین قیمت برای بازاریابی و فروش بدون هیچ هزینه ای هستند و می توانید بصورت آنلاین پیدا کنید.

همچنین می توانید برای ارسال مصاحبه خود به مردم تجارت کنید. می توانید مصاحبه را انجام دهید ، پیشنهاد تبلیغاتی ایجاد کنید ، به آنها اجازه دهید آنرا به لیست ارسال کنند ، در مورد معامله مذاکره کنند یا یک شرکت فرعی ایجاد کنند. این هزینه شما چیزی جز مهارت شما در درک نحوه انجام مصاحبه و تماس تلفنی ندارد ، تا زمانی که این لیست را داشته باشد. شما می خواهید از حضور هر دو نسخه صوتی دیجیتال و فایل های پی دی اف بهره ببرید تا نامه فروش شما در صورت کپی کردن در pdf و صوتی ، تا زمان انتشار به صورت آنلاین ارسال شود.

شما می خواهید یک وب سایت داشته باشید ، می خواهید یک وبلاگ داشته باشید و می خواهید این توانایی را داشته باشید که فایل های MP3 خود را بارگیری کنید. همانطور که فقط گفتم ، شما می خواهید آنچه را که من در سایت خود دارم انجام دهم ، مردم دوست دارند دکمه میزان صدا را بازی کنند و شما می خواهید بتوانید شخصی را به سایت بفرستید که فقط بتواند روی دکمه کلیک کند ، بنشیند و از طریق رایانه های خود گوش کند.

شما باید یک پاسخ دهنده خودکار داشته باشید ، بنابراین من از AWebber استفاده می کنم که این نام و آدرس ایمیل را جمع می کند تا بتوانید به مشتری های بالقوه ایجاد شده فروش ، فروش و فروش متقابل کنید. من از EZinearticles استفاده می کنم و مقالاتی را از مصاحبه ایجاد می کنم. من می دانم که مصاحبه صوتی ساعتی حدود 60 صفحه است ، پس از ویرایش ، حاوی 180 صفحه محتوا و نحوه قالب بندی این سؤالات ، سؤال / پاسخ ، سؤال / پاسخ ، من قبلاً 44 مقاله EZinear دارم. بنابراین می توانم متن بخوانم و کسی را پاک کنم ، آنها را به صورت مقاله های جداگانه تفکیک کنم و سؤال ها تبدیل به عنوان شوند ، می توانم به یک مبحث برای بازاریابی صوتی در EZinearticles بروم و بلافاصله 44 مقاله را نوشتم یا صحبت کردم.

شما کتاب نوشتید ، مقاله دارید ، محتوای وبلاگ دارید ، یک دسته سی دی صوتی دارید. شما همچنین با سی دی پیوند سه قسمت دارید و در مورد اسرار بازاریابی صوتی 52 هفته ای برای هفته مبارزات انتخاباتی نکته ای دارید و می توانید هر سوال و سؤالی را با پاسخ خودکار بارگیری کنید و طی یک سال برای افرادی که به آن گوش می دهند ارسال کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا