دنیای وب

نحوه استفاده از فیلم آنلاین برای هدایت بازاریابی خدمات حرفه ای

استفاده خوب از فیلم آنلاین در عصر وب 2.0 برای صاحبان مشاغل شرکت های خدمات حرفه ای ضروری است.

اما اولویت های بازاریابی ویدیویی آنلاین این شرکت چیست؟

در واقع ، چرا بازاریابی ویدیویی؟

خدمات بازاریابی ویدئویی می تواند مخاطره آمیز باشد ، تمرکز بر چه چیزی باید باشد؟

طی دو سال گذشته ، رشد در استفاده از ویدئو آنقدر زیاد شده است که برای بسیاری از افرادی که به اطلاعات نیاز دارند ، به قالب انتخابی تبدیل شده است.

فیلم های آنلاین که هم در صفحه و هم در خارج از صفحه استفاده می شوند ، ابزارهای بسیار خوبی برای بازاریابی برای افراد حرفه ای هستند زیرا واقعاً به ایجاد رابطه ای کمک می کنند که به آرامی در اعتماد حاصل از کار ایجاد می شود. استفاده از کلیپ های ویدئویی آنلاین به صاحبان مشاغل اجازه می دهد تا انواع مختلف پیام ها را به روش های جدید ، خلاقانه ، جالب و ارزشمند منتقل کنند. فیلم ها می توانند در قالب های مختلف مورد استفاده قرار بگیرند ، با اسناد مکتوب همراه که بینش و ارزش بیشتری ارائه می دهند و حتی پیوند به سایر فیلم ها ، وب سایت ها یا اسناد قابل بارگیری پشتیبانی می شوند. به همین ترتیب انعطاف پذیری آن بسیار زیاد است.

اما دقیقاً چرا باید به استفاده از فیلم فکر کنید؟

اگر بپذیریم که در صورت عدم برقراری رابطه یا درجه ای از اعتماد ، تعداد کمی از افراد به یک قرارداد جدی با یک متخصص متعهد خواهند شد ، بنابراین ایجاد اعتماد قبل از افرادی که نیاز به خرید خدمات شما دارند ، واقعاً مهم است. در اینجا فیلم آنلاین واقعاً مورد توجه قرار می گیرد.

خرید یک سرویس حرفه ای فقط یک تمرین فکری نیست ، بلکه یک روند احساسی است که متکی به افرادی است که واقعاً قدردان هستند که شما نه تنها می دانید که “چیزهایی” هستید ، بلکه قابل اعتماد ، آگاه و دوست داشتنی هستید.

در این زمینه ، ویدئوها ابزاری عالی هستند که می توانند نه تنها برای ارائه خدمات شما بلکه مهمتر از همه برای شروع روند مهم ایجاد روابط از آنجا که در واقع شما را به عنوان قابل اعتماد ، آگاه و دوست داشتنی می شناسند ، مورد استفاده قرار گیرند.

این امر به ویژه هنگامی صادق است که موارد مرتبط و جالبی در قاب ویدئو وجود داشته باشد و از ارزش استثنایی برخوردار باشد. وقتی مشتری بالقوه با چنین ارزشی روبرو می شود ، این امر نه تنها بیانگر این است که شما چیزهای شخصی خود را می دانید و هم متخصص هستید ، بلکه به شما اهمیت می دهد زیرا بدون امید به سود به او کمک کرده اید. از این رو ناخودآگاه پیام می رسد که شما فرد مناسبی هستید ، یک فرد ماهر و متخصص که می تواند در زمینه مورد علاقه خود به او کمک کند. این ویدئو به مکالمه مستقیم و صمیمیت بالایی در یک زمینه حرفه ای منجر می شود.

اگر ویدئو به خوبی ارائه شده و کلمه کلیدی آن بهینه شده باشد ، هنگام مشاهده توسط افراد واجد شرایط که علاقه مستقیم و تمایل به شنیدن سخنان شما دارند ، مشاهده می شود.

مردم واقعاً قدرشان را می دانند وقتی با آنها صحبت می کنید درمورد آنچه که واقعاً باید بدانند از راه هایی که به آنها اعتماد به نفس و بینشی را می دهد که قبلاً نداشتند. برای کسانی که بدون گرفتن یا در عوض خواستن چیزی می دهند ، گرم است.

در دوران سو susp ظن و بی اعتمادی مطلق ، آنها می خواهند قبل از اینکه مجبور به تصمیم گیری شوند با افرادی که باید با آنها سر و کار داشته باشند آشنا شوند. در اینجا ارزش واقعی ویدیو نهفته است.

پیام “بهترین تلاش خود را بدهید” بهتر از گفتن آن در متن ارتباط ویدیویی آنلاین نبود. به خودتان بدهید ، تمام تلاش خود را انجام دهید و این کار را با دقت و نگرانی واقعی انجام دهید و ارزش شما از بین خواهد رفت.

اگر فیلم ها و مواد پشتیبان خود را با دلی باز آماده کنید و هیچ تصوری برای دریافت آنها ندارید ، بازده فوق العاده است.

اگر همه چیز را در حد توانایی خود آماده کنید اما با هدف فروش خدمات خود انجام دهید ، نتایج بی اهمیت خواهد بود. به سادگی کاملاً غیرموجه مشاهده خواهید شد.

ویدئو ، به ویژه هنگامی که در یک موضوع استفاده می شود ، همچنین قدرتمند است زیرا می تواند در چارچوب یک کمپین با فیلم بعد از ویدیو مورد استفاده قرار گیرد که ارزش و بینش بیشتری نسبت به گذشته فراهم می کند. روزهای بازاریابی تک کانال و تبلیغات تک مانند یک تبلیغ صفحه زرد گذشته است.

فیلم های شما باید در ترکیبی از کانال های آنلاین باشد که همه در زمینه مبارزات گسترده تری یکدیگر را تقویت و تقویت کنند:

به عنوان یک راهنمای کلی برای استفاده آنلاین از فیلم ها ، چندین نکته مهم وجود دارد:

  1. فیلم ها باید در داخل و خارج از وب سایت شما استفاده شوند و باید در قالب های مختلفی ارائه شوند.
  2. از ویدئوها باید به عنوان ابزاری برای ارائه اطلاعات ، ارائه راهنمایی و تیز بینی اطلاعات مشتری استفاده شود. و برای شفافیت به س questionsالات پاسخ دهید. این فقط باید در موارد نادر و فقط در شرایط بسیار خاص برای فروش مستقیم خدمات استفاده شود.
  3. مردم عاشق خرید هستند ، اما دوست ندارند فروخته شوند بنابراین این کار را نکنید.
  4. فیلم ها باید کوتاه و بسیار متمرکز باشند. دوره های تمرکز کوتاه هستند ، به صراحت در مورد آنچه می خواهید بگویید فکر کنید و آن را بدون هیچ کرکی بگویید. این تحت تأثیر قرار خواهد گرفت ، هیچ چیز خیلی طولانی اتفاق نخواهد افتاد.
  5. فیلم ها باید مستقیماً با کلمات کلیدی که برای آنها بهینه شده اند ارتباط داشته باشند. این به این دلیل است که با استفاده از کلمات کلیدی بسیار خاص ، مشتری بالقوه شما فیلم شما را پیدا می کند.
  6. بهتر است به جای ایجاد یک فیلم بزرگتر ، یک سری فیلم کوتاه ، بسیار متمرکز برای مدت زمان 30 ثانیه تا دو و نیم دقیقه تهیه کنید.
  7. نمونه کارها شرکت های ویدیویی شما باید شامل ترکیبی گسترده از ویدئوهایی باشد که از طریق طیف وسیعی از کانال های آنلاین مختلف ارسال می شود و ترکیبی از پیام های مختلف را جمع می کند و در عین حال بینندگان را ترغیب می کند همیشه آنها را تماشا کنند.
  8. ویدئوها زمانی می توانند مفید واقع شوند که از آنها برای انتقال پیامهای بسیار خاص “نوع” مشتری توسط “نوع” مشتری استفاده شود. این بدان معنی است که برای هر نوع مشتری خاص از هر سرویس داده شده ، پیام اصلی بازاریابی باید بسیار دقیق فکر شود. ضبط عمومی همه پیام ها فقط آن را قطع نمی کند. علاوه بر این ، در صورت امکان ، سعی کنید درجه ای از شخصی سازی را ایجاد کنید. هرچه شخصیت شما بالاتر باشد ، محتوای احساسی قویتر است و در نتیجه نتیجه از نظر ایجاد رابطه قویتر خواهد بود.
  9. فیلم ها باید به عنوان یک سازنده روابط قدرتمند دیده شوند. این درست است زیرا وقتی مردم بیشتر و بیشتر فیلم های شما را تماشا می کنند ، احساس می کنند بهتر و بهتر با شما آشنا می شوند. بنابراین ، هدف تاکتیکی روشن است ، زیرا تمرکز باید بر این باشد که مشتریان بالقوه همیشه فیلم های شما را تماشا کنند ، خواه این کار با تشویق آنها در ویدیوها انجام شود ، یا با ارائه پیوندها ، با ارسال یک فیلم هفتگی از طریق آنها ایمیل یا ارائه مشوق های استثنایی
  10. بله ، می توانید از لیست های پشتیبان در فیلم های خود استفاده کنید ، یعنی اگر هنگام ارسال ویدیو احساس ناراحتی می کنید ، اما این دومین نتیجه بهترین است که بسیار بد است و توصیه نمی شود. فراتر از آن بروید ، آن را تمرین کنید ، استراحت کنید و از آن لذت ببرید. اوضاع بهتر می شود
  11. ویدئو به عنوان یک رسانه بسیار شخصی ؛ می تواند برای جذابیت در سطح عاطفی و همچنین فکری مورد استفاده قرار گیرد. اطمینان حاصل کنید که از آن در سطح عاطفی استفاده کنید و از تفکر بیش از حد خودداری کنید. چشم اندازهای او را بخاطر بسپارید ، نه افراد حرفه ای خود را که با آنها صحبت می کنید
  12. همیشه از یک غیرحرفه ای بخواهید که به همه مطالب شما نگاهی انتقادی بیندازد و آنها را قبل از پخش زنده بررسی کند ، زیرا اصطلاحات اصولی صحیح و حرفه ای می تواند مردم را از زدن هدف شما دور کند.
  13. ویدئوها به راحتی پخش می شوند ، بنابراین به افراد و شرکت های دیگر اجازه دهید بدون درخواست اجازه از فیلم های شما در وب سایت ها و وبلاگ های خود استفاده کنند. بنابراین مهم است که در همه فیلم های شما مشخصات کامل تماس شما ذکر شود: وبلاگ ، تلفن و وب سایت.
  14. سخنرانی های تاکتیکی سخنرانی های ویدیویی بسیار انعطاف پذیر هستند و می توانند مورد استفاده قرار گیرند:
  • برای توضیح اصول با ظرافت ها و پیچیدگی ها.
  • برای توضیح موارد معمولی یا دردسرساز که ممکن است نیاز به پرداختن داشته باشند.
  • ارائه زمینه در مورد مواردی که ممکن است در غیر این صورت ظاهر نشوند.
  • برای ایده پردازی ایده های سخت و آزمایش آب ها.
  • برای معرفی اعضای هر یک از تیم های خود. و
  • به مشتریان بالقوه پاسخ بسیاری از دلایل مورد علاقه آنها را بدهید.

علاوه بر این:

  1. از این ویدئو می توان گفت که نه تنها شما کی هستید بلکه چه کاری انجام می دهید و چرا. در اینجا می توانید در سطح حرفه ای واقعاً شخصی شوید و با روایت داستان خود ، می توانید ارتباطات کاملاً جدیدی با امکاناتی ایجاد کنید که در غیر این صورت وجود نخواهد داشت.
  2. فیلم ها می توانند در زمینه های مشتری بسیار خاص استفاده شوند. برای چشم اندازهای مهم و قراردادهای مهم احتمالی ، می توانید فیلم های خاص مشتری را تهیه کنید]. در اینجا وقتی ویدیوها پیامهای بسیار خاصی را تیز می کنند که می توانند بین همه اعضای تیم در پایگاه مشتری دوباره پخش شوند ، همانطور که مراحل تصمیم گیری داخلی خود را می گذرانند ، قدرت فیلم ها برجسته می شود.
  3. با استفاده از یک لینک ایمیل می توانید از فیلم ها برای بازگشت به مهمترین مواردی که تازه ملاقات کرده اید استفاده کنید. اگر تمرکز بر ایجاد یک رابطه و احتمالاً انتقال چیزی با ارزش یا علاقه باشد ، این شخصی سازی به ندرت نمی تواند تأثیری بگذارد.
  4. از ویدئوها می توان برای تکمیل اسناد پروپوزال شما استفاده کرد و می توان برای معرفی اعضای تیم یا جابجا کردن نکات در پروپوزال به صورت مکالمه ای بیشتر در صورت مشخص بودن نگرانی ، تردید یا نگرانی استفاده کرد. و
  5. این ویدئو همچنین می تواند مسائل ناراحت کننده یا دشوار را به روشی صادقانه مدیریت کند. بسیاری از مشتریان نگرانی هایی دارند که نمی خواهند ابراز کنند. ما به عنوان متخصص می دانیم که معمولاً چه کسانی هستند. با استفاده از ویدئو ، می توانیم این نگرانی ها را به روشی صادقانه و آموزنده برطرف کنیم ، بدون اینکه مجبور شویم آنها را مجبور به بحث درمورد عمومی کنیم ، احساس راحتی می کنند

تمام خروجی های ویدئویی شما باید به منظور ایجاد روابط ، ایجاد آرامش در مشتریان و اطمینان از این که شما و تیمتان به عنوان متخصصان ماهر ، پرانرژی ، پرانرژی ، پرشور ، ارتباطات ، مراقبت ، توانایی ، حمایت ، کمک و بیش از هر چیز متمرکز بر نتایج طراحی شده اید.

با استفاده از ویدئوهایی که هم در وب سایت شما قرار گرفته و هم در خارج از آن قرار دارد ، ابزاری قدرتمند برای بازاریابی فراهم می شود که به افرادی که شما را نمی شناسند را قادر می سازد تا شما را بشناسند ، نحوه کار شما را درک کرده و از نکات دقیق تری که ممکن است از آنها آگاهی نداشته باشند قدردانی کنند.

متوجه خواهید شد که استفاده م effectiveثر از ویدئو در حالی که نیاز به سرمایه گذاری مقدماتی در وقت و منابع دارید ، نه تنها به شما در ایجاد رابطه و اعتماد کمک می کند ، بلکه باعث صرفه جویی در وقت شما می شود و همچنین باعث افزایش بازاریابی می شود.

مقالات بیشتری از این قبیل را می توانید در سایت ما مشاهده کنید فیلم آنلاین برای حرفه ای ها وبلاگ.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا