دنیای وب

نحوه استفاده از وب برای رقابت با بازیکنان برتر

VAR های برتر امروزی اهمیت گرفتن سهم بازار را در هر فرصتی درک می کنند. آنها به دنبال راه های منحصر به فرد و جدیدی هستند تا بتوانند مشتریان بالقوه را به مشتری تبدیل کنند و سپس با پرورش روابط سالم و پر رونق ، آن مشتری ها را حفظ کنند. با این حال ، VAR های زیادی در صنعت وجود دارد – چه آنها تازه شروع به کار می کنند و چه هنوز در مراحل رشد نیستند – که معتقدند توزیع کنندگان بزرگتر با جیب های عمیق و بودجه های بازاریابی از جوهر سیاه سرشار از مزیت رقابتی هستند. با این حال ، یک ابزار وجود دارد که هر VAR می تواند برای تسطیح یک زمین بازی استفاده کند. در دنیای بازاریابی ، وب معادل آن شده است.

همانطور که سرانجام از یکی از بدترین رکودها پس از رکود بزرگ خارج شدیم ، شرکت های بزرگ نه تنها خطوط بازاریابی خود را کاهش دادند ، بلکه همچنین افراد مورد نیاز برای اجرای باقی مانده برنامه بازاریابی را کاهش می دهند. و در حالی که آنها برای پوشش دادن تمام پایگاه ها تلاش می کنند ، فناوری هوشمند VAR باید وب را طوری بپوشاند که گویی از پایگاه خانگی در برابر یک رکورد گیر محافظت می کند. در صورت موفقیت ، فناوری VAR مانع از گلزنی یک بازی دیگر از سوی حریف خواهد شد و او به طور همزمان برتری خود را در مسابقات حفظ خواهد کرد.

بودجه های بزرگ لزوماً به نتایج بزرگی منجر نمی شوند. در واقع امروز ، به دلیل اینترنت و مخاطبان جهانی که ارائه می دهد ، برای دستیابی به موفقیت در اینترنت ، نیازی به ثروت دلار بازاریابی ندارید. تا زمانی که محتوای قدرتمند ، پویا و وب سایتی داشته باشید که دسترسی به آن آسان باشد ، شما در راه استفاده از وب به عنوان بلیط موفقیت بدون شکستن بانک هستید.

جسور باشید و گرچه ممکن است شما یک پسر جوان (یا حتی متوسط ​​جوان) باشید ، اکنون زمان موفقیت است:

محتوای خلاق و توسعه طراحی. در حالی که محتوا سلطان است ، اگر طراحی وب سایت شما به نظر ناخوشایند می رسد ، تمام محتوای جذاب جهان نمی تواند آن را جبران کند. در اینجا جایی است که شما باید کمی در بودجه بازاریابی خود فرو رفته و دلار پیدا کنید تا وب سایت خود را درست – از همان ابتدا – درست کنید. ممکن است کمی بیشتر از آنچه انتظار داشتید هزینه داشته باشد ، اما نتایج طولانی مدت ارزش آن را دارد. با این حال ، این هزینه نیازی به زنگ و سوت های مجلل ندارد. طراحی خوب به این معنی است که مشتریان ، تأمین کنندگان و مشتریان بالقوه می توانند به راحتی در سایت شما پیمایش کنند تا دقیقاً همان چیزی را که می خواهند پیدا کنند و از نظر بصری جذاب باشد. به نظر می رسد دقیقه ممکن است ساعاتی باشد که بازدید کننده منتظر بارگیری صفحه است ، بنابراین مراقب ترفندهایی باشید که ممکن است برای شما یک چشم انداز بی صبرانه داشته باشد.

هنگام ایجاد طراحی ، وب سایت خود را بهینه کنید. متأسفانه ، این یکی از بزرگترین اشتباهاتی است که VAR در ابتدای ساخت وب سایت شرکت مرتکب می شود. این سایت Kicker است – بهترین سایت در جهان ، اگر بدون بهبود بماند ، هرگز پیدا نمی شود. مطمئناً مشتریانی که از شما اطلاع دارند ممکن است با وارد کردن نام شرکت شما در Google یا Yahoo! وب سایت شما را پیدا کنند. جستجو کردن. اما سیاستگذاران افراد باهوشی هستند. آنها به دنبال پاسخ هستند و در دنیای امروز هیچ جایی بهتر از شبکه جهانی وب برای جستجوی راه حل وجود ندارد. مشتریان بالقوه ای که به دنبال بهترین ارائه دهنده راه حل یا جدیدترین چاپگر سیستم مدیریت خودکار موجودی هستند ، باید شما را پیدا کنند ، نه رقبا. اگر از بهینه سازی موتور جستجو (SEO) برای وب سایت خود استفاده نکرده اید ، فقط به دلیل اینکه مشتریانتان نمی توانند شما را پیدا کنند ، هزاران دلار فروش بالقوه را روی میز می گذارید!

از ایمیل خود هوشمندانه استفاده کنید. از طریق ارتباط دقیق و مکتوب و متفکرانه با مشتریان خود ، شما می توانید فروش ، فروش متقابل و استفاده از سایر منابع درآمد را در داخل مشتری موجود خود داشته باشید. برای هدایت گیرنده به مکان خاصی در وب سایت خود از پیوندهای موجود در ایمیل خود استفاده کنید. آنها را با اطلاعات ارزش افزوده جذب کنید که به آنها کمک می کند تجارت خود را بهبود بخشند. شما خود را به عنوان رهبر اندیشه معرفی خواهید کرد و منابع اضافی برای مشتریان خود فراهم می کنید.

از عکس ها ، فیلم ها و شبکه های اجتماعی برای نزدیک کردن حضور وب خود استفاده کنید. با ظهور یوتیوب ، فلیکر و سایت های شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر ، شما قدرت تسلط آنلاین بر کسب و کار خود را دارید. فیلم های کوتاه با محصولات جدید ایجاد کنید. مباحث مربوط به بحث در مورد روند توسعه در منطقه جغرافیایی خود را ارسال کنید. رمز موفقیت ، داشتن یک برنامه متفکرانه است که پیام مشابهی را در همه سیستم عامل های آنلاین ارسال کند ، بنابراین مهم نیست که مشتری اطلاعات و نظرات شما را در کجا نشان می دهد ، آنها باز هم بازمی گردند و به دنبال موارد مشابه دیگری می گردند.

ایجاد یک حضور آنلاین حرفه ای نیاز به تعهد دارد ، نه لزوماً هزینه های کلان. شما باید ارزش تازه و جذاب نگه داشتن مطالب را درک کنید. استفاده از وب به عنوان ابزار نهایی بازاریابی با تهیه سالنامه خود که یک بار برای شما چاپ و از طریق پست برای شما ارسال شد ، کار را پاک نمی کنید. اما وب بدون شکستن بودجه شما ، شما و رقبای خود را در همان نقطه از خط شروع قرار می دهد. اکنون این شما هستید که باید در این رقابت پیروز شوید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا