دنیای وب

نحوه استفاده از کانال های بازاریابی برای افزایش فروش کتاب

مقدمه

درک چگونگی همکاری کانال های بازاریابی آنلاین و آفلاین برای موفقیت مالی کتاب شما ضروری است. این کانال ها ، اگر به طور مداوم در کنار هم استفاده شوند ، می توانند به شما کمک کنند تا به عنوان نویسنده به یک مزیت رقابتی پایدار برسید. کتاب شما همچنین به ایجاد یک جریان ثابت درآمد کمک خواهد کرد.

در اینجا یک بحث و توضیح کوتاه در مورد کانال های بازاریابی کتاب ، و چگونگی کمک به شما در تبدیل شدن به یک نویسنده موفق تر وجود دارد:

“کانال بازاریابی” چیست؟

در اینجا یک توضیح سریع وجود دارد: بازاریابی کانال به سادگی به مکانهایی اشاره دارد که بتوانید با مخاطبان خود تعامل داشته باشید. هر یک از این مکان ها یا کانال ها به شما امکان می دهد به مخاطبان خود نشان دهید که عاشق جایگاه کوچک خود و تخصص خود در آن هستید. این کانال ها همچنین به شما و مخاطبانتان راهی مستقیم برای گوش دادن به یکدیگر و اشتراک اطلاعات می دهند. این روند گوش دادن و به اشتراک گذاری نحوه ایجاد روابط معنی دار ، طولانی مدت و سودآور بین شما و مخاطبان است.

“کانال بازاریابی” چه تفاوتی با “کانال فروش” دارد؟

در اینجا یک توضیح سریع وجود دارد: کانال فروش به سادگی به نحوه ورود و فروش کتاب های شما به خریداران کتاب یا مصرف کنندگان نهایی اشاره دارد. این کانال ها شامل کتابفروشی های آنلاین ، کتابفروشی ها ، توزیع کنندگان کتاب ، عمده فروشان و … هستند. این کانالها معمولاً کانالهای فروش غیر مستقیم نامیده می شوند. اما اگر کتاب خود را مستقیماً از خانه یا محل کار خود می فروشید ، پس شما نیز بخشی از کانال فروش هستید. این را می توان کانال فروش مستقیم نامید.

دو روش اصلی برای جستجوی دسته های مختلف کانال های بازاریابی در دسترس بازاریابان کتاب وجود دارد. اینها 1. کانالهای بازاریابی بصورت آنلاین و 2. کانالهای بازاریابی خارج از اینترنت است.

1. کانال های بازاریابی آنلاین

1.a. کانال های بازاریابی آنلاین که شما کنترل می کنید

از چه تاکتیک ها یا رسانه های آنلاین برای صحبت با مخاطبان خود استفاده خواهید کرد؟ به آنها نشان دهید که حرفی برای گفتن دارید؟ این ممکن است شامل وبلاگ نویسی شما ، بازاریابی مقاله ، ارسال مهمان ، پادکست ، ایجاد فیلم ، استفاده از Facebook ، Twitter ، LinkedIn و غیره باشد. همه این کانال ها بخشی از تلاش شما در بازاریابی شبکه های اجتماعی می شوند ، همچنین به عنوان سیستم نویسنده شما شناخته می شود.

1. ب کانال های بازاریابی آنلاین که هیچ کنترلی روی آنها ندارید

سایر کانالهای بازاریابی آنلاین شامل کانالهایی هستند که شما مستقیماً بر آنها کنترل ندارید. مانند وبلاگ ها و سایت هایی که پست های وبلاگ شما را به اشتراک می گذارند یا دوباره ارسال می کنند. این همچنین شامل بررسی کتاب شما است که در وبلاگ های دیگر نوشته شده و ارسال شده است. یا وبلاگ نویسان دیگری که در پست های وبلاگ خود از شما یا کتاب شما نقل قول می کنند. یا آنها اینفوگرافیک ، نمایش اسلایدهای گروه های به اشتراک گذاری ، فیلم ها و غیره را به اشتراک می گذارند.

2. کانال های بازاریابی بدون اتصال به اینترنت

کانال های آفلاین همچنین می توانند به طور مستقیم بر بازاریابی و فروش اینترنتی تأثیر بگذارند. این شامل تمام تلاش های بازاریابی شماست که به صورت آنلاین انجام نمی شوند. برخی از بارزترین نمونه ها از کارت پستال و خبرنامه های پست الکترونیکی مستقیم استفاده می کنند تا مشتریان خود را از اطلاعات جدیدی که فکر می کنید از آنها بهره مند می شوند مطلع کنند. مورد دیگر ارسال اعلان های یادآوری برای مشتریان و مشتریان یا کارت های تولد است. همچنین از طریق تلفن با آنها تماس بگیرید یا برای آنها پیام متنی ارسال کنید.

به عنوان مثال ، اگر حسابدار هستید ، می توانید از مشتریان خود بخواهید که یکی از مقالات شما را به صورت آنلاین با مخاطبان آنلاین خود به اشتراک بگذارند. یا به مشتریان گذشته خود یادآوری اعلان مهلت تعیین شده برای فصل مالیات را ارسال کنید. به عنوان مثال اگر شما یک آشپز در بازار غذاهای لذیذ هستید ، می توانید با مشتریان خود رودررو در مورد غذا چت کنید. در آشپزخانه خود درس آشپزی بدهید دستور العمل های رایگان و غیره ارائه دهید

تعداد بی نهایت روش آفلاین برای بازاریابی مخاطبان شما وجود دارد. مهم نیست که در کدام حرفه کار می کنید. برای یافتن راه های جدید و سرگرم کننده برای ایجاد و برقراری ارتباط با مخاطبان خود ، فقط به برخی از تفکرات خلاقانه و تمایل به اشتراک گذاری اطلاعات نیاز دارید.

نتیجه

اکنون باید بدانید که استفاده از هر دو کانال آنلاین و آفلاین می تواند روشی بسیار قدرتمند و سودآور برای بازاریابی کتاب های شما ایجاد کند. با ترکیب هر دوی آنها ، شما یک برنامه بازاریابی ایجاد خواهید کرد که قدرت و شتاب بیشتری را ایجاد می کند و در فروش مداوم شما در طولانی مدت به شما کمک می کند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا