دنیای وب

نحوه افزایش ترافیک با استفاده از بازاریابی ویدیویی YouTube

شاید به این واقعیت برسد که گوگل صاحب یوتیوب است ، یا شاید به این واقعیت برسد که همه ما به جای خواندن ، تماشای و گوش دادن را دوست داریم ، اما بازاریابی آنلاین همه عصبانیت است.

ممکن است متوجه شوید که وقتی این روزها یک جستجوی ساده آنلاین انجام می دهید ، همیشه نتایج ویدیویی را می بینید که بین صفحه اول پخش شده است. اگر مثل اکثر مردم هستید ، به نظر می رسد که همیشه این فورا چشم شما را به خود جلب می کند.

بازاریابی آنلاین ویدئویی قطعاً باید بخشی از هر برنامه بازاریابی بدون در نظر گرفتن اینکه در آن شرکت کنید ، باشد. اگر می توانید در هر موضوعی وبلاگ بنویسید و ارسال کنید ، می توانید یک ویدیو را نیز در YouTube ایجاد و ارسال کنید.

همیشه بخاطر داشته باشید که محتوا باید درجه یک باشد و به سادگی باید جالب باشد. مگر اینکه مطالبی که تهیه و منتشر می کنید مساوی نباشد ، نمی توانید توجه کافی را برای کسب درآمد آنلاین جلب کنید. این باید موضوعی باشد که خوانندگان و بینندگان را مورد علاقه خود قرار دهد و به آنها القا کند که به آنچه می گویند باور کنند. شما اعتبار و اعتبار خود را ایجاد می کنید – این اسم بازی است.

سعی نکنید روی ایجاد شاهکاری که “گسترش” خواهد یافت ، تمرکز کنید. بیشتر ما هرگز ویدئویی را به اشتراک نمی گذاریم که بتواند به طور گسترده پخش شود و به این واقعیت گفته می شود که اکثر ما قادر نخواهیم بود از ترافیکی که چنین اپیزودی ایجاد می کند رسیدگی کنیم. از این رو ، فقط بر جدید بودن و ارزش خواننده توجه کنید.

یک کانال YouTube با مارک ایجاد کنید. این کانال را تا حد ممکن به وب سایت خانگی خود نگاه کنید. یک پیش زمینه سفارشی ایجاد کنید و رنگ هایی را انتخاب کنید که از نزدیک با برند شما مطابقت داشته باشد. از استفاده از طرح عمومی به هر قیمتی پرهیز کنید ، زیرا این امر تأثیر منفی برای بیشتر افراد خواهد گذاشت.

شروع به پر کردن کانال YouTube خود با خود کنید. هنگام بارگذاری پرونده های خود مراقب باشید. اطمینان حاصل کنید که کلمه کلیدی خاص شما در عنوان ظاهر می شود. ایده خوبی است که برای توصیف ویدیو ، این کلمه کلیدی را دنبال کنید و یک کلمه و یک عبارت به آن اضافه شود. در قسمت توضیحی که مستقیماً در زیر فیلم ظاهر می شود ، اطمینان حاصل کنید که URL کامل قابل کلیک بالای هر چیز دیگری باشد. به یاد داشته باشید کلمات کلیدی ثانویه خود را نیز در توضیحات خود وارد کنید.

یادداشت ها را می توان به ویدیوی YouTube خود اضافه کرد که این یک تماس برای اقدام است. آنها می توانند بیننده را ترغیب کنند تا اطلاعات بیشتری پیدا کند ، به فیلم های دیگر برود یا در لیست پستی شما مشترک شود.

پس از ایجاد کانال و محتوای آن ، فراموش نکنید که از سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی برای جلب توجه به حضور کانال خود استفاده کنید. این به معنای توییت کردن محتوای شما و ارسال آن در فیس بوک در هر بار به روزرسانی است. هر بار که یک ویدیوی جدید ایجاد می شود ، باید به شما الهام دهد که یک پست وبلاگ ایجاد کنید تا در مورد آن نیز صحبت کنید

این کار یک شبه اتفاق نمی افتد ، اما با گذشت زمان با استفاده از بازاریابی ویدیوی YouTube از یک گردش ترافیک مداوم لذت خواهید برد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا