دنیای وب

نحوه انتخاب نام خبرنامه خوب

معمولاً نامهای خبرنامه خوب 2-4 کلمه هستند. اگر کوتاه تر باشد ، آنها قادر به توضیح موضوع خبرنامه شما نخواهند بود و اگر طولانی تر باشد ، یادآوری آن دشوار خواهد بود.

هنگام انتخاب نام برای خبرنامه خود ، اطمینان حاصل کنید که نام اختصاری آن مناسب است. به عنوان مثال اگر “CNN” است ، باید نام دیگری را جستجو کنید زیرا این امر خوانندگان شما را گیج می کند.

نام خوب همچنین موضوع خبرنامه شما را توصیف می کند. برای مثال ، “نکات مربوط به بازاریابی سهامداران” نام خوبی است ، اما “Zapping Tides” چنین نیست.

برخی افراد در انتهای عناوین یا “خبرنامه” از “” “استفاده می كنند – مانند” خبرنامه اطلاعات بازاریابی سهامداران “. اما هر دو این کلمات غیر ضروری هستند و یادآوری عنوان شما را بسیار طولانی و دشوار می کند.

بسته به موضوع خبرنامه و مخاطب ، نام شما می تواند جدی یا سرگرم کننده باشد. اگر می خواهید عنوان سرگرم کننده ای را انتخاب کنید ، پس قرار دادن “O” در پایان باعث خنده دار می شود. نمونه ای از این نام ها می تواند “گوردینو بزرگ” باشد که از نام ناشر – گوردون برایان – گرفته می شود.

برای یافتن بسیاری از نام های خبرنامه خوب در موضوعات مختلف ، می توانید راهنماهای ezine را مرور کنید. شما می توانید بسیاری از ایده های خلاقانه را از عناوین خبرنامه دیگران دریافت کنید. آنها وقت و تلاش زیادی را برای یافتن نام خوب صرف کرده اند و می توانید با یادگیری از آنها در وقت صرفه جویی کنید.

نامی که برای خبرنامه خود انتخاب می کنید بسیار مهم است و به معنای واقعی کلمه موفقیت خبرنامه شما را رقم می زند. این می تواند مردم را به عضویت در خبرنامه شما تبدیل کند ، یا این امر می تواند آنها را دور کند.

بنابراین حتما یاد بگیرید که چگونه عالی را انتخاب کنید نام و آدرس خبرنامه قبل از شروع ، یک عنوان خوب برای خبرنامه خود انتخاب کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا