دنیای وب

نحوه انتخاب کلمات کلیدی مناسب با استفاده از آنالیز کلید واژه

برای اطمینان از انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای وب سایت خود ، باید یک تحلیل کلمه کلیدی انجام دهید. بسیاری از شرکت ها در ایجاد وب سایت خود با کلمات کلیدی که تصور می کنند مردم از آنها برای یافتن وب سایت خود استفاده می کنند ، اشتباه کردند. بعضی اوقات ، در کلمات کلیدی که ممکن است از آنها برای جستجوی وب سایت خود استفاده کنید و مشتریان احتمالی شما برای جستجوی وب سایت شما ممکن است استفاده شود ، تفاوت دارد.

شروع تحلیل کلمه کلیدی


ابتدا باید کلمات کلیدی روشن را بنویسید. در این مقاله ، وانمود می کنیم که برای یک عکاس مخصوص حیوانات اهلی که یک عکاس حیوان خانگی است ، می نویسیم. کلمات کلیدی واضح عکاسی از حیوانات خانگی ، عکاس حیوان خانگی ، عکاس ، عکاس ونکوور و عکس حیوانات اهلی در ونکوور خواهد بود.

حال اجازه دهید نگاهی به برخی از آنها بپردازیم. عکاس سگ ، عکاس گربه ، و غیره … موارد دیگری نیز وجود دارد مانند: عکس حیوانات اهلی ، عکس حیوان خانگی ، پرتره حیوانات ، پرتره حیوانات ، پرتره حیوانات ، پرتره حیوانات ، پرتره حیوان خانگی ، پرتره حیوان خانگی ، حیوانات اهلی ، حیوانات خانگی ، نظافت سگ ، عکس سگ ، عکس گربه ، تصاویر پرنده ، عکس سگ ، عکس سگ ، تصاویر حیوانات ، بال حیوانات خانگی ، عکس سگ ، عکس توله سگ ، عکس سایت و هنر حیوانات.

اکنون که این لیست عالی از کلمات کلیدی بالقوه را ایجاد کرده اید ، من مطمئن هستم که می پرسید ، و حالا چه؟ کلمات کلیدی را که بیشتر جستجو شده و کلمات کلیدی کمتری رقابت خواهیم کرد ، خواهیم دید. در “پت عکاسی” در گوگل ، وی با نتایج 24،900،000 بازگشت. این نتایج زیادی است. هرچه نتایج بیشتر ، رقابت بیشتر باشد و بیشتر برای بدست آوردن جایگاه خوب باید بیشتر تلاش کنید.

بازگشت به اصول اولیه.

از آنجا که ما یک عکاس حیوان خانگی هستیم و در ونکوور ، بریتیش کلمبیا ، کانادا واقع شده ایم ، ممکن است به نتایج نزدیکتر به خانه احتیاج داشته باشیم. فقط می توانم فرض كنم كه افرادی در ونكوور كه ​​به دنبال یك عكاس حیوان خانگی هستند ، یكی را در ونكوور جستجو كنند. بنابراین ، با استفاده از اصطلاح Wancouver Pet Photography. عکاسی از حیوانات خانگی گوگل در ونکوور 1870،000 نتیجه را به ارمغان آورده است ، که باعث می شود عکس حیوانات اهلی در ونکوور کلمه بهتری با رقابت کمتر باشد. حال بیایید نگاهی بیندازیم: ونکوور پت عکاس این کلمه کلیدی 3،360،000 تولید کرد که 3 برابر بیشتر از آخرین کلمه کلیدی ما تجزیه و تحلیل شده است. من مطمئن هستم که این ایده به شما می دهد که چگونه می توانیم لیستی از کلیه کلمات کلیدی را که یک مشتری بالقوه برای یافتن وب سایت شما استفاده می کند ، داشته باشیم.

اکنون که در هر کلمه کلیدی پیمایش کرده اید و یاد گرفته اید که چه مقدار رقابت برای آن کلمه کلیدی وجود دارد ، به شما ایده بهتر می دهد که از کدام کلمات کلیدی استفاده کنید. حالا یک نکته سریع. هر صفحه را فقط با یک یا دو کلمه کلیدی بهینه کنید. این کار را در کل وب سایت خود انجام دهید و مطمئن شوید که یک سیستم ناوبری واقعاً خوب در وب سایت شما وجود دارد ، بنابراین ، اگر مشتری بالقوه شما تصاویر سگ را جستجو کند و در نهایت وارد 5 وب سایت خود به وب سایت شما شود ، وی هنوز قادر به یافتن است روشی که در جستجوی آن هستید زیرا یک سیستم ناوبری یا نقشه سایت عالی دارید که آن را به صفحه مناسب هدایت می کند. همچنین برای به دست آوردن کلمات کلیدی رقابتی ، باید صفحات بیشتری را برای این کلمه کلیدی ایجاد کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا