دنیای وب

نحوه ایجاد محتوای سریع برای بازاریابی

شما می دانید که برای حفظ رتبه SEO خود و همچنین بازگشت مخاطبان خود به مطالب زیادی در وب سایت خود نیاز دارید.

اما در کجای دنیا وقت پیدا می کنید تا با تقاضای محتوای با کیفیتی که مخاطبان شما برای آن ارزش قائل هستند همگام شوید؟ اولین چیزی که باید بفهمید محتوای تشکیل دهنده چیست و سپس متوجه شوید که مجبور نیستید آن را به تنهایی انجام دهید.

بدانید چه چیزی باعث تولید محتوا می شود

محتوا فقط یک نوع خاص از پست ، مقاله یا حتی متن وبلاگ نیست. گاهی اوقات این یک ویدیو ، یک تصویر ، یک بارگیری PDF یا حتی یک برنامه است. وقتی ذهن خود را به این درک باز می کنید که می توانید انواع محتوا را در قالب های مختلف به مخاطبان خود ارائه دهید ، دریافت محتوای برتر به سرعت بسیار آسان می شود.

از کتاب برای کمک استفاده کنید

شما می توانید از خدماتی مانند Upwork.com برای یافتن فریلنسرها برای نوشتن متن خود استفاده کنید. فردی را که در زمینه تخصص شما تجربه نوشتن دارد استخدام کنید و اگر می خواهید کار مانند شما به نظر برسد ، باید آن را تغییر داده و صدای خود را اضافه کنید. اما می توانید مطالب نوشتاری زیادی را به سرعت و با هزینه نسبتاً کم دریافت کنید.

محتوای دیگران را سازماندهی کنید

همیشه لازم نیست محتوای موقت ایجاد کنید. شما می توانید منبع همه موارد “طاقچه” باشید که وب سایت یا وبلاگ شرکت شما را به یک فروشگاه یک طرفه برای مخاطبان خود تبدیل می کند. مطالب مهمی را که احساس می کنید مخاطبان شما از آن لذت خواهند برد ، ارائه و پیوند دهید. اگر یک لینک وابسته وجود دارد – حتی بهتر.

استفاده مجدد از مطالب

اگر کتاب نوشته اید یا محتوای دیگری ایجاد کرده اید ، می توانید آن را دوباره استفاده کنید. حتی اگر قبلاً یک پست وبلاگ نوشته اید ، می توانید آن پست را به پادکست یا ویدیوی YouTube تبدیل کنید. کمی تغییر دهید اما واقعیت ها را همانطور که هست نگه دارید و مطالب کاملاً جدید به نظر می رسند.

یک پرونده ایده را نگه دارید

یکی از ترکیباتی که بسیاری از صاحبان مشاغل آزمایش می کنند فقط داشتن ایده است. اما ، می دانید ، ایده ها زمانی به وجود می آیند که حداقل انتظارشان را داشته باشید. اگر یک نمونه کار ایده ایجاد کنید و هر ایده خود را پیگیری کنید ، می توانید محتوا ایجاد کنید و در صورت لزوم سریعاً محتوا ایجاد کنید.

قسمت عمده را قبل از زمان بنویسید

با استفاده از فایل ایده خود ، ایجاد یک محتوای یکباره چند ساعت طول می کشد. تهیه چهار یا پنج مقاله یا چند فیلم همزمان در یک موضوع بسیار ساده تر از تلاش برای انجام هر روز ، یک به یک است. هنگامی که مشغول کار هستید ، به یک جریان تبدیل خواهید شد و می توانید در مدت زمان کوتاهی بیشتر خلق کنید.

ساده باش

سعی کنید در مورد همه مواردی که مانع ایجاد محتوای خود می شوید آنقدر با دقت فکر نکنید. تلاش برای کامل بودن می تواند باعث تعلل شود. به تأخیر انداختن می تواند منجر به عدم انجام کارها شود. اگر می خواهید محتوا را سریع دریافت کنید ، باید بیاموزید که چگونه آن را ساده نگه دارید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا