دنیای وب

نحوه ایجاد محتوای عالی در 15 دقیقه – فقط 7 مرحله برای تقویت بازاریابی وب سایت شما

در این مقاله به شما یاد می دهم چگونه می توانید مطالب عالی را برای بازاریابی خود و تجارت خود ایجاد کنید. دلیل ایجاد مطالب عالی به شما یاد می دهد زیرا شما باید بدانید که چگونه اینترنت را پیدا کنید – بنابراین قادر به تولید محتوای زیادی درباره شما و شغل خود یکی از بهترین نکات بازاریابی است که می توانم به شما ارائه دهم.

در اینجا هفت قدم که من به شما یاد می دهم چگونه می توانید محتوای عالی ایجاد کنید:

مرحله 1 استفاده از اطلاعاتی است که قبلاً نوشتید

مرحله دوم ارسال این مطالب به صورت آنلاین است

• مرحله 3 ذخیره و قالب بندی این محتوا به عنوان یک سند است

• مرحله 4 ذخیره این به صورت PDF است

مرحله 5 بارگذاری این پرونده PDF در وب سایت های دیگر است

• مرحله 6 پیگیری تمام این مطالب جدید است

مرحله 7 انجام برخی تحقیقات و به روزرسانی پس از مدتی است.

اگر این هفت قدم را بردارید ، موفق خواهید شد که بتوانید محتوای خوبی به عنوان بازاریابی برای شما و تجارت خود ایجاد کنید.

آماده؟ مراحل زیر ذکر شده است:

اولین گام:

بیایید با برخی از مطالب مورد نظر در وب سایت یا وبلاگ خود این کار را آسان کنیم. این می تواند مطلبی باشد که شما نوشتید اما هنوز آن را ارسال نکرده اید ، یا اطلاعات جالب و هیجان انگیزی برای یک پست وبلاگ ، یا چیزی در مورد قد و قامت شما یا حوزه تخصص شما

در برنامه مورد نظر خود یک سند جدید ایجاد کنید ، جایی که می توانید اطلاعات را از سایت خود کپی و جایگذاری کنید. باید به یک صفحه اطلاعات برسید ، بنابراین اگر فکر نمی کنید که کافی برای پر کردن صفحه وجود داشته باشید ، به وب سایت خود بروید و ببینید که آیا می توانید از صفحات مختلف کپی و چسباندن کنید ، تا یک صفحه کامل تشکیل دهید.

مرحله دوم:

اکنون که تمام اطلاعات خود را در یک سند به دست آورده اید ، آن را به عنوان صفحه وب سایت یا پست وبلاگ خود به وب سایت خود اضافه کنید. همچنین می تواند لیستی از نکات یا یک سری سؤال و پاسخ باشد که نوشتن را آسان تر می کند.

هنگامی که آن را به سایت خود اضافه کنید و سئوی سایت را برای صفحه و تصاویر خود تکمیل کنید ، می توانید آن را منتشر کنید. آفرین!

مرحله سوم:

در این مرحله ، شما همان متن SAME را می گیرید و اگر از قبل در یک سند Word یا OpenOffice موجود است ، آرم ، نام و اطلاعات تماس خود را (مانند تلفن ، نام ایمیل ، اسکایپ و غیره) اضافه کنید. “تماس با اقدام” را اضافه کنید تا خواننده مجبور شود از صفحه مورد نظر شما بازدید کند.

شما در درجه اول می خواهید سند را طوری قالب بندی کنید که به نظر برسد چاپ آن خوب است.

هنگام هماهنگی ، حتما کشورهای مختلفی را در نظر بگیرید که دارای کاغذ در اندازه های مختلف هستند (برای مثال ، نوشتن مقاله در ایالات متحده طولانی تر از استرالیا است ، اما باریک تر).

مرحله چهارم:

در این مرحله ، سند را به صورت PDF ذخیره می کنید.

روش های مختلفی برای این کار وجود دارد ، بنابراین اگر قبلاً این کار را نکرده اید ، نگران نباشید – این بسیار آسان است.

اگر از رایانه Macintosh استفاده می کنید ، می توانید سند خود را در هر برنامه ای باز کنید ، سپس FILE / PRINT را انتخاب کنید ، سپس باید یک دکمه با “PDF” را ببینید ، به طور کلی در گوشه سمت چپ پایین جعبه گفتگوی باز.

این دکمه را انتخاب کنید و از میان گزینه ها گزینه “Save as PDF” را انتخاب کنید ، نام PDF را بپذیرید و OK را بزنید.

در رایانه های ویندوز ، شما باید قادر به انجام همان یا کاری مشابه باشید.

اگر اینطور نیست ، بسیاری از مکان ها به صورت آنلاین وجود دارند که می توانید سند را با فرمت PDF بارگیری و ذخیره کنید ، به عنوان مثال نوع / کپی و چسباندن آن را در موتور جستجو:

  • 2Pdf.COM

شما می توانید نتایج زیادی را برای انتخاب انتخاب کنید – همچنین کلمه “رایگان” را جستجو کنید.

این وب سایتی است که در گذشته از آن استفاده کرده اید:

  • Doc2PDF.net

مرحله پنجم:

برای این مرحله ، برای بارگیری فایل PDF ، باید دو حساب آنلاین در پورتال های توزیع PDF ایجاد کنید.

دلیل اینکه می خواهید پرونده PDF خود را در وب سایت های دیگر بارگذاری کنید ، به این دلیل است که افرادی که در جستجوی موضوع PDF شما هستند ، می توانند آن را در مکان های بیشتری پیدا کنند – نه فقط در وب سایت شما. هرچه مکان های بیشتری برای انتشار اطلاعات خود داشته باشید ، بهتر می شوید. در حقیقت ، شما می توانید در بسیاری از سایتهای به اشتراک گذاری PDF ارسال کنید ، و برای شروع این کار نامهای مختلفی را برای شما ارائه می دهم:

الف) Free-ebooks.net

ب) GetFreeeBooks.com

برخی از این سایت ها بدون دلیل ناپدید می شوند ، بنابراین اگر این دو سایت در دسترس نباشند ، کافیست “راهنمای کتاب الکترونیکی” را جستجو کنید (پس از آنکه مقاله یا اطلاعات را با فرمت PDF ذخیره کنید ، می توان آن را کتاب الکترونیکی نیز نامید).

مرحله ششم:

هنگامی که پرونده PDF خود را در چند وب سایت بارگذاری کردید ، خود را از پشت امتحان کنید

آفرین! شما به تازگی بازاریابی خود و وب سایت خود را آغاز کرده اید!

مرحله بعدی بسیار مهم است – یک صفحه گسترده یا سند را به نوعی ایجاد کنید تا بتوانید هر مکانی که PDF را بارگیری می کنید ، ردیابی کنید.

شما همچنین باید تاریخ را به خاطر بسپارید ، بنابراین وقتی در چند هفته یا چند ماه به این برگه ردیابی برگردید ، قادر خواهید بود آن را به روز کنید و ببینید که چقدر طول می کشد تا نتایج خود را دریافت کنید.

مرحله هفتم:

حدود یک ماه پس از آپلود PDF ، این ایده خوبی است که “عنوان” را به صورت آنلاین جستجو کنید تا ببینید که PDF توسط هر وب سایت دیگری کپی شده است یا خیر.

دلیل اینکه می خواهید این کار را انجام دهید این است که می توانید برگه آهنگ خود را (از مرحله ششم) به روز کنید و ببینید که آیا PDF شما در مکان های آنلاین بیشتر ظاهر می شود یا خیر.

اگر چنین است ، این خبر عالی است! خودت را تبریک می گویم!

جزئیات تاریخچه و هر وب سایتی را که در آن یافت می کنید اضافه کنید ، بنابراین می توانید ببینید آیا این بازاریابی را برای شما بهبود می بخشد یا خیر.

نتیجه

اکنون یاد گرفته اید که چگونه می توانید مطالب عالی را برای بازاریابی خود و شغل خود ایجاد کنید ، می توانید این کار را چندین بار در هفته انجام دهید تا اسناد بیشتری را که می توانید بصورت آنلاین بارگذاری کنید ، به عنوان یک استراتژی بازاریابی بک لینک ایجاد کنید.

هر PDF جدید که به صورت آنلاین ارسال می کنید پیوندی برای ارسال افراد به وب سایت شما با نام “backlink” خواهد داشت و به موتورهای جستجوگر و سئو به وب سایت شما کمک می کند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا