دنیای وب

نحوه ایجاد محتوا برای سایت عضویت

ایجاد محتوای جدید به طور منظم برای حفظ یک سایت عضویت سودآور که ارزش اعضا را فراهم می کند بسیار مهم است. ارزش محتوا همان چیزی است که اعضا را به ماندن ترغیب می کند.

لازم نیست روزانه محتوای عظیمی اضافه کنید ، اما باید چیزهایی را به طور منظم و برنامه ریزی شده اضافه کنید.

اگر مطمئن نیستید که عضویت شما به چه نوع محتوایی نیاز دارد ، برخی از موارد زیر را در نظر بگیرید:

مصاحبه های اختصاصی

برای ضبط مصاحبه ها می توانید از اسکایپ و افزونه ای به نام پاملا استفاده کنید. یا اینکه آنها را به عنوان یک رویداد با Google Hangouts on Air زنده نگه دارید ، آنها را ثبت کنید و بعداً از آنها در عضویت استفاده کنید.

پست ها / فیلم های آموزشی

آموزش اعضای خود برای انجام کاری مهمترین قسمت داشتن وب سایت عضویت است. شما می توانید آگهی ها و فیلم های آموزشی را ایجاد و ترکیب کنید.

مطالعات موردی

مطالعه موردی یکی از جنبه های مهم سایت عضویت است. این اعضا را قادر می سازد تا داستان کسانی را که در روش ها یا مشکلاتی که سایت عضویت شما در بر دارد ، مشاهده کنند.

نمایه های اعضا

افراد دوست دارند نمایه دیگران را که عضو گروه هستند ، ببینند. می توانید از اعضا بخواهید که مشخصات عمومی خود را به صورت متنی پر کنند ، اما همچنین می توانید هر یک از اعضا را تشویق کنید که یک فیلم کوتاه درباره آنها ایجاد کنند.

محتوای ایجاد شده توسط کاربر

یکی از بزرگترین عوامل محرک در بیشتر سایتهای عضویت ، گروه یا جامعه ای است که به نوعی مانند یک صفحه پیام یا یک گروه خصوصی در فیس بوک است. مزایا و معایبی برای هر دو وجود داره. اگر در وب سایت خود یک صفحه پیام دارید ، همیشه محتوا را در اختیار دارید و آن را کنترل می کنید. اگر نه ، پس شما نیستید.

محتوای غنی

همه مطالبی که به اشتراک می گذارید نباید اصلی باشد. شما همچنین می توانید محتوای ایجاد شده توسط افراد دیگر را به صورت سازمان در آن قرار دهید. یک پست ساده در وبلاگ که مختصراً به توصیف محتوا و دلیل ارتباط آن با مطالب اصلی می پردازد ، راهی عالی برای به اشتراک گذاری مطالب مهم است.

نمودارها

اینفوگرافیک راهی عالی برای به اشتراک گذاشتن داده های مهم با اعضا به روشی قابل درک است. اگر پست یا مقاله وبلاگ داده محور دارید ، سعی کنید آن اطلاعات را به یک اینفوگرافیک تبدیل کرده و با استفاده از محتوای متنی ، به درک بیشتر کمک کنید.

یادداشت های انگیزشی

غالباً افراد برای همدلی و ایجاد انگیزه در افراد همفکر به گروه های عضویت می پیوندند. ایجاد یادداشت روزانه با نقل قول مربوطه می تواند به اعضا احساس ارتباط کند.

کاغذهای سفید

مقاله سفید معمولاً یک مفهوم دشوار را برای درک با تحقیقات و تصاویر زیادی توضیح می دهد. در این مقاله مشكل توصیف می شود ، و سپس چندین راه حل معمول ، از جمله راه حل بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

دوره های آموزشی

در صورت داشتن برنامه صحیح ، افزودن دوره های الکترونیکی یا دوره های “قطره ای” به سایت عضویت دشوار نیست. این دوره ها دوره هایی است که اعضای شما می توانند در آن ثبت نام کنند که در این عضویت گنجانده شده است ، یا می توانند با تخفیف به اعضای ارائه دهند در ازای آنچه از مخاطبان می گیرند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا