دنیای وب

نحوه ایجاد یک بازیکن جوان در یک بازی بیس بال جوانان

ایجاد انگیزه برای بازیکنان بیس بال جوان همیشه یک مربی جوان بیس بال است. اغلب اوقات مربیان در بازی باد می شوند و دلیل تمرین خود را فراموش نمی کنند و یادشان نمی رود بازیکنان را هیجان زده کنید!

مربیان منفعل خواهند شد زیرا این بازیکن اشتباه کرد. در عوض شما باید با بازیکن در مورد کارهایی که به درستی انجام داده ، صحبت کنید و به دنبال آن هر اشتباهی که از نظر روحی یا جسمی انجام داده باشد را دنبال کرده و سپس با استفاده از آن نظر مثبت را برای بستن آن دنبال کنید … که معمولاً از آن به عنوان فناوری ساندویچ یاد می شود!

در اینجا نکته دیگری وجود دارد که مربیان باید هنگام ارتباط آنها با بازیکنان خود از آن آگاه باشند.

مربیان باید در تمرین آمادگی داشته باشند تا کارهای شما با بازیکنان انجام شود ، سپس در روز مسابقه ، با شوت تماس بگیرید و سپس به بازیکنان اجازه دهید از بازی لذت ببرند. اگر بازیکنان اشتباهات ذهنی انجام دهند ، روز دیگر به تمرین بر می گردند و مربیان برای شروع آنها به نوبت می روند. روز بازی باید برای دو بازیکن باشد.

ناگفته نماند مربیان باید بازیکنان خود را شخصیت های مختلفی بشناسند و بر این اساس انگیزه بگیرند. بعضی از بازیکنان باید سخت فشار بیاورند ، آنها به شما نیاز دارند که هر از گاهی در چهره خود باشید ، برخی دیگر برای حفظ انگیزه خود به هیچ وجه احتیاج زیادی ندارند ، در حالی که برخی دیگر فقط برای تشویق بیشتر به تشویق نیاز دارند.

می خواهم بگویم مسئله شماره 1 در آموزش جوانان در بیس بال و ایجاد انگیزه در بازیکنان ، نحوه برخورد با مربیان آنها به همان اندازه است که قوانین برای تیم اعمال می شوند. نمی توانم به شما بگویم چند بار بازیکنان تمرینات خود را از دست داده اند و هیچ عواقبی برای این بازیکن ندارند. این پیام اشتباهی را به بقیه تیم می فرستد. من می دانم که این صداها بسیار ساده است ، اما اگر این درست است ، پس چرا در ورزش های جوانان گسترش می یابد؟ این بیشتر از هر چیز روحیه اختلاف را کاهش می دهد.

حالا به جای اینکه بازیکنان را روی بازی متمرکز کنند ، بیشتر علاقه مند می شوند که یک بازیکن خاص ، درمان خاصی را انجام دهد. به عبارت دیگر ، عادلانه و منسجم باشید ، فوق العاده ورزشکار یا بازیکن معمولی شما باشد.

در پایان ، وقتی نوبت به آموزش بیس بال و انگیزه جوانان می رسد ، به این فکر کنید که از نظر بازیکنان چه کاری انجام می دهید و چگونه می توانید با آن در زمین مساوی کنید. بیایید تمام تلاش خود را در بازی انجام دهیم و اگر مورد اصابت قرار بگیریم ، بیایید هرکسی را که با تمام توان بازی می کند و کمتر از آن بازی نمی کنیم ، شکست دهیم ، این یک شکست نیست بلکه تلاش برای پیروزی است!

برای اطلاعات با من تماس بگیرید!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا